Magazinul s-a clasat pe locul 5 în lume, pe baza mediei vânzărilor per magazin și pe locul 27 în topul magazinelor cu cele mai mari vânzări de jucării de pluș.
Prin campania anuală a Jucăriilor de Pluș destinată îmbunătățirii educației, s-au strâns 9.300.000 de euro. Această sumă va contribui la o educație mai bună a copiilor din Africa, Europa Centrală și de Est și Asia.
De la începutul campaniei, în 2003, IKEA Foundation a strâns aproape 57 de milioane de euro, care au contribuit la oferirea unei educații mai bune pentru mai mult de 10 de milioane de copii din 45 de țări.
Donațiile au ajutat programele UNICEF și Salvați Copiii care formează profesorii în ceea ce privește metodele de predare, îmbunătățesc sistemele de protecție a copilului, asigură materiale educaționale și cresc rata de frecvență în școală.
Fondurile donate către UNICEF vor finanța inițiativele „Școli pentru Africa” în opt țări și „Şcoli pentru Asia” în China. Fondurile donate către Salvați Copiii vor sprijini educația pentru copiii din grupurile cele mai marginalizate din Asia și Europa de Est. În România, clienții au avut șansa să se implice și în inițiativa “Donează de două ori” prin oferirea jucăriilor de pluș cumpărate către programe locale de caritate. Peste 1.244 de jucării au fost donate astfel către Salvați Copiii România.