Campania educaţională "Igienă acasă şi la şcoală" a premiat şcolile câştigătoare


Facebook Twitter Comenteaza
Campania educaţională
Premiul pentru cel mai bun scenariu ajunge la Şcoala Nicolae Simache din Ploieşti, care câştigă - pentru copiii participanţi şi profesorii coordonatori - o săptămână la Atelierul de Creaţie Arted, din Durău. Pe durata programului de dezvoltare creativă, copiii vor lucra sub îndrumarea unui coordonator teatral pe scenariul creat chiar de ei, urmând ca la final să pună în scenă piesa propusă, cu decoruri şi costume lucrate manual în cadrul atelierelor.
 
Premiul întâi pentru cea mai bună campanie de igienă ajunge la Şcoala Octavian Goga din Satu Mare. Premiul oferit şcolii constă într-o imprimantă multifuncţională, iar locul doi revine Şcolii nr. 25 din Braşov, copiii participanţi câştigând pentru şcoală un laptop.

În campania educaţională „Igienă acasă şi la şcoală”, desfăşurată în 15 judeţe din ţară, au fost implicate 330 de şcoli şi 200 de grădiniţe, însumând peste 33.000 de copii şi peste 20.000 de părinţi.

Punctajele obţinute de şcolile participante au fost foarte strânse, materialele fiind extrem de bine realizate dând dovadă de multă dedicaţie, creativitate şi implicare din partea copiilor, profesorilor şi părinţilor.
Pe lângă punctajele oferite de reprezentanţii MECTS pentru fiecare criteriu de jurizare, campaniile şi scenariile dezvoltate de copii au beneficiat şi de votul publicului.

În doar o săptămână, campania “Igiena acasă şi la şcoală” a obţinut peste 250.000 de voturi din toată ţara, iar platforma online a campaniei www.zeromicrobi.ro a fost accesată de mai bine de 130.000 de ori. Iniţiativei de a promova campania s-au alăturat reprezentanţii presei, bloggeri, precum şi profesori şi copii din toată ţara.

„Ne bucură faptul că, din ce în ce mai mult, societatea civilă este alături de noi în oferirea de oportunităţi elevilor pentru a-şi valorifica, în mod creativ, cunoştinţele, abilităţile, aptitudinile şi talentul, pentru propria lor dezvoltare personală.
Campania „Igienă acasă şi la şcoală” realizată de Ministerul Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului în parteneriat cu Unilever reprezintă un exemplu de colaborare în beneficiul copiilor. Suntem convinşi că unul dintre elementele definitorii care au asigurat succesul campaniei a fost diversitatea formelor de exprimare artistică în abordarea unei teme generoase”
, spune Tania Mihaela Sandu, Director Direcţia Generală Învăţare pe tot Parcursul Vieţii şi Programe, M.E.C.T.S.

Proiectul „Igienă acasă şi la şcoală” (www.zeromicrobi.ro) a avut la bază o serie de activităţi dedicate copiilor din ciclul preşcolar (grădiniţe), celor din ciclul primar (clasele I-IV), cadrelor didactice şi părinţilor.
În urma feedback-ului obţinut din programul pilot desfăşurat în primăvara anului 2010, etapa naţională a proiectului a fost lansată într-o formulă îmbunătăţită, construită pe 3 piloni: concursul şcolar de campanii de igienă, concursul de scenarii şi jocul interactiv Germ Killer.

Judeţele în care s-a desfăşurat campania educaţională „Igiena acasă şi la şcoală”, ediţia 2010-2011 au fost: Bucureşti, Iaşi, Cluj, Braşov, Timiş, Botoşani, Tulcea, Prahova, Olt, Bistriţa-Năsăud, Constanţa, Buzău, Vâlcea, Satu-Mare şi Maramureş.

 

Comentarii (1)

POSTEAZA COMENTARIU
Afiseaza:Cele mai recente|Cronologic

  • viko pe 8 Nov 2011, 20:55
    campania igienei

    imi doresc sa castig acest concurs

    1
    0

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod