Efectele tehnologiei wireless 5G asupra sănătății tale

Radiațiile wireless reprezintă o problemă importantă de sănătate, care continuă să fie ignorată.
Nu pare să existe o diferență mult prea mare între companiile de comunicații care vând și fabrică produse și servicii wireless, iar oamenii de știință le cer autorităților să acorde mai multă atenție la ceea ce fac radiațiile wireless. Iată care sunt efectele tehnologiei wireless 5G asupra sănătății tale!

Care sunt efectele tehnologiei wireless 5G?

În Europa, mai multe țări au restricții privind rețelele WiFi și au subliniat câteva lucruri tulburătoare. Franța a adoptat o lege în 2015 privind interzicerea accesului la WiFi în toate grădinițele, legea afirmând că WiFi-ul trebuie oprit și în toate școlile atunci când nu este folosit. Dacă este posibil, conexiunea prin cablu este preferată. Reclamele care direcționează utilizarea telefonului mobil către copiii mici sunt interzise.

Da, facem progrese, iar gradul de conștientizare este mai mare, însă sănătatea nu reprezintă țelul multor companii care încearcă să își vândă serviciile. În același timp, noi suntem cei care folosesc această tehnologie.
Aceasta devine foarte utilă și este ușor să ne bazăm pe ea. Cât de ironic este că strângem bani și încercăm să combatem cancerul, dar susținem chiar lucrurile care contribuie la acesta pe scară largă?

Milioane de copii și de adulți din întreaga lume petrec perioade semnificative în jurul dispozitvelor wireless. Cu toate acestea, dispozitivele wireless expun studenții și personalul la radiațiile cu microunde, care pot împiedica învățarea și afecta starea generală de sănătate. Studiile au arătat că radiațiile cu microunde pot deteriora sistemele reproducătoare, pot afecta sistemul imunitar, pot altera funcționarea creierului și pot crește riscul de cancer. Tabletele au până la 5 antene care emit în mod constant scurte explozii intense de radiații chiar și atunci când nu sunt conectate la Internet. Dispozitivele wireless din sălile de clasă duc astfel la o expunere suplimentară la radiații.

Efectele pe care le are 5G

Știința deja ne indică faptul că tehnologiile wireless actuale de 2G, 3G și 4G, care sunt utilizate în prezent cu telefoanele mobile, computerele și diferite alte aparaturi, creează expunere la frecvențe radio care prezintă un risc grav pentru sănătatea oamenilor, animalelor și mediului. 5G este termenul utilizat pentru a descrie următoarea generație de rețele mobile.

Oamenii de știință au studiat efectele asupra sănătății ale radiațiilor wireless și 5G și sunt profund îngrijorați de constatările lor și solicită oprirea introducerii tehnologiei 5G, precum și oprirea creșterii propuse a radiațiilor radio în rândul populației.

Datorită tuturor eforturilor depuse de diverși cercetători, oameni de știință și alți specialiști, lumea are această informație și începe să se vorbească despre efectele tehnologiei wireless 5G pe scară largă. Pare un drum atât de lung de la aflarea informației, la crearea unui consens în masă și adoptarea măsurilor de acțiune.

Industria wireless se află într-o cursă de lansare a serviciului 5G. Rețeaua se presupune că este de până la 100 de ori mai rapidă decât viteza actuală a datelor, dar necesită echipament mobil pentru a fi mai aproape de utilizatori decât înainte. Companiile wireless din Statele Unite au afirmat că vor fi nevoite să instaleze aproximativ 300.000 de antene noi.
Iar acest lucru alarmează unele cartiere, având în vedere că antenele sunt montate în jurul caselor.

5G necesită instalarea de echipamente noi în Statele Unite. Fiecare companie wireless lucrează pentru a-și construi propria rețea 5G. Acest lucru este mai nociv decât folosirea telefonului mobil, însă potrivit autorităților de sănătate guvernamentale un număr limitate de studii au arătat unele dovezi ale asocierii statistice dintre folosirea telefonului mobil și riscul dezvoltării tumorilor pe creier. Dar cele mai multe studii nu au descoperit nicio asociere.

Așteptarea unor dovezi științifice și clinice valide înainte de a lua măsuri pentru a preveni riscurile cunoscute poate duce la costuri de sănătate și economice foarte mari, cum a fost și în cazul azbestului, al benzinei cu plumb și al tutunului.

Doctorul Martin Blank, de la Departamentul de Fiziologie și Biofizică Celulară de la Universitatea Columbia, s-a alăturat unui grup de oameni de știință din întreaga lume, care fac apel către Organizația Națiunilor Unite cu privire la pericolele asociate cu utilizarea dispozitivelor electromagnetice, cum ar fi telefoanele mobile și Wi-Fi-ul.
Acestea afectează celulele vii din corpul nostru și omoară mulți oameni prematur.

Există și soluții. Poți utiliza o conexiune prin cablu, care este foarte rapidă și, în cele mai multe cazuri, chiar mai rapidă decât o conexiune fără fir. Poți reduce utilizarea telefonului mobil și căuta dispozite care să blocheze efectele biologice pe care le au diferitele tehnologii asupra noastră.