Unde îți ții smartphone-ul? Consecințele ar putea fi letale

Dacă încă nu ai încredere în afirmațiile conform cărora smartphone-ul are un impact uriaș asupra sănătății noastre, unii specialiști au scos la iveală propriile cercetări cu privire la pericolele radiațiilor acestui dispozitiv.
Aceștia nu erau siguri cu privire la aceste afirmații până când nu au început să studieze subiectul. Acum, încearcă tot posibilul să avertizeze publicul cu privire la dovezile epidemiologice și toxicologice conform cărora smartphone-ul poate fi, de fapt, letal. Iată despre ce este vorba!

Tu unde ții smartphone-ul? Iată la ce concluzii au ajuns specialiștii în sănătate

Doctorul Devra Davis, autor al "Disconnect-The Truth About Cellphone Radiation", a explicat că impactul biologic al smartphone-urilor este corelat cu natura semnalelor lor și cu abilitatea de a întrerupe rezonanța și de a interveni în procesul de reparare a ADN-ului. Cazul unei tinere femei care a dezvoltat cancer la sân fără a fi expusă la vreun factor de risc al acestei boli ilustrează efectele potențiale ale telefoanelor.
Cazul său a fost prezentat anul trecut, iar aceasta avea o rutină de a-și pune smartphone-ul în sutien. Potrivit unei echipe formate din specialiști în cancer, Robert Nagourney și John West, cancerul la sân nu putea apărea ca rezultat al altui factor decât al acestui obicei.

Oamenii de știință au spus că au corelat indiciile, iar tiparul cancerului și distribuția celulelor canceroase s-au potrivit perfect cu forma telefonului pacientei. Acest caz ar trebui să vină ca un avertisment pentru persoanele care își țin telefoanele în buzunarul de la pantaloni, de la cămașă sau oriunde altundeva aproape de corp. Cel mai periculos loc atunci când vine vorba de expunerea la radiații este la aproximativ 15 centimetri de antena telefonului. Anumite zone sunt mai expuse, dar radiațiile continue afectează întregul corp în general.

Potrivit descoperirilor unui studiu publicat în 2009, purtarea unui telefon în zona șoldului poate afecta zona pelvină.
Cercetătorii au folosit tehnica razelor X pentru a diagnostica și monitoriza condiția pacienților cu osteoporoză, măsurând densitatea osoasă în zona pelvină la 150 de bărbați care au ținut telefonul atașat de curelele lor, pentru aproximativ 5 ore pe zi, timp de 6 ani. Aceștia au descoperit că densitatea minerală a oaselor a fost redusă pe partea pelvisului în care a fost ținut smartphone-ul. Ar trebui să îți aduci aminte că telefonul mobil emite radiații cât timp este deschis nu doar când îl folosești.

În plus, s-a descoperit și că radiațiile emise de telefoane pot afecta lichidul seminal, calitatea și mobilitatea spermatozoizilor. Studiile au descoperit implicații serioase pentru sănătatea utilizatorilor masculini de telefoane în ceea ce privește sănătatea reproductivă, fiind afectate fertilitatea și sănătatea viitorilor copii.
Bărbații, în special, ar trebui să evite să poarte telefonul la curea sau în buzunar, unde este aproape de organele reproductive, colon, rinichi și ficat.

Cercetările recente confirmă corelația strânsă dintre telefoane și cancer. Un grup de cercetători israelieni a raportat o creștere a incidenței tumorilor glandei parotide în ultimele trei decenii, cea mai mare creștere fiind după 2001. Glanda parotidă este un tip de glandă salivară, localizată lângă obraji, unde cei mai mulți oameni țin telefonul mobil.

Cercetările au arătat că aproximativ 87% din populația lumii deține un telefon mobil, iar acest procent crește, cercetătorii opunându-se tehnologiei moderne din cauza efectelor secundare biologice grave. Aceste avertizări devin încet informații care ajung la multe persoane.
De aceea, în 2011, Organizația Mondială a Sănătății a emis un raport care confirma faptul că telefoanele ar putea provoca apariția cancerului și a clasificat radiofrecvența câmpurilor electromagnetice ca având efect cancerigen pentru oameni.

Cu alte cuvinte, încearcă să nu ții smartphone-ul pe corp, pune-l într-o geantă, o borsetă sau un ghiozdan. În plus, asigură-te că îl folosești doar când ai semnal bun, deoarece emite mai multe radiații atunci când semnalul este slab.
iulia-mirica