Legume care te ajută să scapi de grăsimea de pe burtă

iulia-mirica
Grăsimea de pe burtă este încăpățânată și le pune probleme multor persoane. Poate că îți dorești să scapi de grăsimea de pe burtă pentru a încăpea în rochia preferată, este un proces mult mai important pentru sănătatea ta pe termen lung.
Grăsimea de pe burtă, mai mult decât alte tipuri de grăsimi, este corelată cu unele probleme serioase de sănătate, cum ar fi bolile cardiovasculare, rezistența la insulină și anumite tipuri de cancer. Exercițiile fizice regulate și o dietă sănătoasă, care să includă multe legume, reprezintă cea mai bună și sigură metodă de a scăpa de această grăsime și de a-ți îmbunătăți starea generală de sănătate. Iată ce legume te ajută să scapi de kilogramele nedorite din zona taliei!

Legume care scad grăsimea de pe burtă


1. Legumele cu un conținut bogat de fibre


Legumele reprezintă o sursă perfectă de fibre - adică un tip de carbohidrați care te ajută să arzi grăsimea de pe abdomen. Dacă mănânci mai multe fibre, ești pe drumul cel bun către slăbit, după cum afirmă Școala de Medicină Harvard.
Chiar dacă nu faci și alte schimbări în dieta ta, dacă mănânci 30 de grame de fibre poți pierde câteva kilograme.
În principiu, orice legumă va contribui la aportul zilnic de fibre, dar unele sunt mai bune decât altele. O cană cu bucățele de dovleac sau păstârnac crud îți poate aduce 7 grame de fibre în dietă, pe când o cană cu spanac, napi verzi, conopidă și morcovi conține 5 grame de fibre. De asemenea, mai poți mânca broccoli, varză, țelină și anghinare.

2. Legumele fără amidon


Atunci când vine vorba de reducerea grăsimii de pe burtă, legumele fără amidon sunt superioare față de cele care conțin amidon (cartofii), deoarece au o densitate a energiei mai mică decât legumele cu un conținut bogat de amidon. Broccoliul fiert are 0,3 calorii pe gram, iar un cartof roșu copt are 0,9 calorii pe gram.
Iar dacă îți place să gătești cartofii cu smântână sau unt, grăsimea de pe burtă s-ar putea să mai rămână mult și bine. Legumele bogate în amidon se pot regăsi într-o dietă sănătoasă, doar ai grijă să le consumi în porții mai mici și ce garnituri alegi.

Cu toate că legumele te pot ajuta să scapi de kilogramele în plus, includerea acestora într-o dietă în care există și alimente procesate sau fast food nu va avea niciun efect asupra siluetei tale.
Legumele se consumă ca parte a unui regim alimentar echilibrat, care conține alimente slabe în proteine (carne de pui, piept de curcan, pește, nuci).
 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod

5 legume pe care le poți crește în interior, indiferent de vreme

Cum reacționează corpul tău la un atac de anxietate

De ce e bine să-ți faci patul în fiecare zi

6 probleme fizice pe care ți le cauzează stresul

Intoxicație alimentară sau gripă - Care sunt diferențele?

6 semne care arată că suferi de astm sever

5 moduri în care să-ți stimulezi metabolismul imediat după ce te trezești

De ce răcești mai des decât alții

De ce ar trebui să poarte boxeri bărbații

4 pași ca să reduci petele și ridurile provocate de soare

„Explozie“ de cancer în toată lumea: Extinderea bolii este alarmantă

Cancerul capului și gâtului, o afecțiune mai puțin cunoscută, omoară jumătate dintre pacienții diagnosticați în stadii avansate

Magicianul din spital: Doctorul care dansează, prietenul copiilor bolnavi

Dureri ciudate în timpul sarcinii care sunt total normale

Asta înseamnă curaj: O familie cu patru copii și-a vândut casa și străbat țara cu o rulotă

Chinul din spatele cortinei: Lady Gaga are dureri cronice în fiecare zi

Greșeli pe care le faci la cumpărături și care îți distrug dieta

5 alimente care pot creşte riscul de cancer

Laptele de cocos - Ce beneficii are pentru sănătate?

Cum să rămâi energică dacă ești o mamă care lucrează

Mâncarea franțuzească: 7 sfaturi ca să gătești sănătos

Efectele unei sarcini cu tripleți asupra corpului. Imaginile incredibile postate de o mamă din Danemarca

Studiu. Lipsa somnului îți afectează sănătatea mai mult decât crezi

Adio insomnie! Metoda secretă folosită de militarii americani care te ajută să adormi în două minute

Cum să folosești ce ți-a rămas dintr-un pui - Economie în bucătărie

Modalități de ars calorii pentru leneși

7 sfaturi pentru a găti mai sănătos mâncarea thailandeză

Quinoa - Ce beneficii are pentru sănătate

Ce trebuie să mănânci pentru articulații sănătoase

Cum să faci un smoothie sănătos și delicios de fiecare dată