4 idei de salate bogate în proteine. Sunt sănătoase și foarte sățioase! - VIDEO


Aceste combinații țin de foame și sunt foarte sănătoase. Descoperă cum să faci salate bogate în proteine pe care să le consumi la prânz sau la cină.
Poate să pară ceva foarte ușor de făcut, însă o salată nutritivă înseamnă mai mult decât câteva legume adunate în același castron. Vezi ce nu trebuie să-i lipsească! Oricine poate să adune laolaltă câteva legume și frunze pentru a obține o salată, însă trebuie să te gândești puțin mai departe: o salată trebuie să furnizeze toți nutrienții esențiali de care are nevoie corpul. 

Prin urmare, o salată sățioasă și sănătoasă trebuie să conțină o sursă bună de proteine, carbohidrați complecși, grăsimi sănătoase și un dressing cu ingrediente simple.

Iată 4 idei de salate bogate în proteine pe care le poți face:



Salată cu creveți și legume la cuptor


Ca să prepari salata ai nevoie de: 1 ceașcă cu roșii cherry, 1 ceașcă cu morcovi răzuiți, 1 ceașcă cu ardei galben, 1 ceașcă cu ceapă roșie mărunțită, 1 ceașcă cu sparanghel tăiat, creveți, ulei de măsline, sare, piper, boia iute, oregano, zeamă de lime și mix de frunze de salată.

Cuptorul se încălzește la 200 de grade Celsius, 
Legumele se așază în tava de copt, se stropesc cu ulei de măsline, sare, piper, oregano și se lasă la cuptor 10 minute.
Se face puțin loc în tavă pentru creveți care se condimentează cu ulei, sare, ardei iute, oregano și zeamă de lime. Se introduce tava din nou la cuptor timp de 5-8 minute. 
Se pun legumele cu creveții peste frunze de salată și se stropesc cu un dressing făcut cu ulei, lime, miere de albine, boia iute, sare și piper. 


Salată cu pui


Ca să prepari salata ai nevoie de: 2 bucăți de piept de pui, ulei de măsline, salată, o jumătate de ceapă roșie, 1 avocado, roșii cherry, un pumn de boabe de fasole roșie. Pentru mixul de condimente pentru pui ai nevoie de: 2 lingurițe de paprika, 1 linguriță cu boia iute, 1 linguriță cu pulbere de usturoi, 1 linguriță cu oregano, 1 linguriță cu cimbru și sare. 

Pentru dressing amestecă: iaurt grecesc cu usturoi zdrobit, zeamă de line, ulei de măsline și 1 linguriță din amestecul de condimente folosit la pui.

Cuptorul se încălzește la 190 de grade Celsius.
Pieptul de pui se condimentează cu amestecul de condimente, se prăjește puțin în tigaie, câte un minut pe fiecare parte după care se introduce la cuptor 15-20 de minute.
După ce s-a răcit, se taie felii, se așază peste frunzele de salată împreună cu celelalte legume și se stropește salata cu dressingul din iaurt grecesc. 


Salată cu avocado și carne de vită


Ca să prepari salata ai nevoie de: 1 bucată mare de carne de mânzat, sare, piper, ulei, salată verde tăiată, 3 ouă fierte tari, 2 avocado, roșii cherry, dressing de iaurt. 

Carnea de condimentează pe ambele părți cu sare și piper. Se prăjește într-o tigaie nonaderentă până când se pătrunde atât cât vrei, se lasă câteva minute la răcit și se taie fâșii. Într-un bol mare se pune salata, după care se adaugă pe rând toate celelalte ingrediente, iar la final se stropește salata cu un dressing de iaurt. 


Salată de creveți cu avocado


Ca să prepari salata ai nevoie de: 2 linguri de ulei, creveți proaspeți, salată verde, roșii, ardei iute, ceapă roșie, pătrunjel proaspăt sau coriandru, un avocado, sare și zeamă de lime.

Mix de condimente pentru creveți: 1/2 linguriță de sare, 1/2 linguriță de piper, 1 linguriță de chimen măcinat, 1 linguriță cu oregano, 1/4 linguriță cu pulbere de usturoi, 1/2 linguriță cu chilli pudră. 

Creveții se prăjesc într-o tigaie cu puțin ulei și mixul de condimente. 
Într-un bol se taie salata, după care se adaugă pe rând toate celelalte ingrediente și creveții. 
Se condimentează și se stropește cu zeamă de lime. 

Recomandă acest articol:

Facebook Twitter gplus

Dacă ţi-a plăcut acest articol, te așteptăm și pe pagina noastră de Facebook!

 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod
;