13 secrete pentru un stil de viaţă echilibrat. Învaţă-le de la Andreea Raicu!

Nu consumă lactate în mod regulat şi nu bea niciodată apă în timpul mesei. Descoperă alte sfaturi sănătoase care o ajută să se menţină în formă!

Andreea Raicu este genul de vedetă care mănâncă tot ce are poftă, însă fără să exagereze cu cantităţile. "Mănânc şi ciocolată, şi îngheţată, şi prăjituri. Nu îmi interzis nimic. Orice interdicţie creează frustrări. Orice frustrare duce la disperarea de a te năpusti către mâncare", susţine vedeta.

 

Sfaturi pe care Andreea Raicu le respectă cu stricteţe


În cartea sa "Mănâncă şi arată bine! Reţete sănătoase, rapide şi apetisante pentru o viaţă mai frumoasă", apărută în 2012, Andreea Raicu împărtăşeşte câteva dintre regulile alimentare de la care nu se abate niciodată. Acestea o ajută să se menţină în formă:

1. Mănâncă în fiecare zi fructe şi legume crude.

Foto: Instagram (Vedeta spune că acesta este un mic dejun pe gustul său)

2. Bea cel puţin 2 litri de apă pe zi, doar dacă este la temperatura camerei.

3. Nu bea apă în timpul mesei, ci cu o oră înainte şi cu o oră după masă. Motivul pentru care vedeta evită apa în timpul mesei este acela că ea diluează sucurile gastrice şi astfel mâncarea se va digera mult mai greu.

4.Fructele le consumă întotdeauna la 2 ore după masă sau pe stomacul gol.

5.Nu amestecă niciodată lactate cu peşte sau fructe de mare.

6.Nu se înfometează niciodată şi are migdale crude la ea pentru situaţiile de urgenţă.

Foto: Instagram (Kitul ei de urgenţă: fistic, caju, merişoare, migdale)

7. Obişnuieşte să consume porţii mici la mesele principale şi are două gustări pe zi.

8.

Bea o jumătate de litru de apă imediat după trezire.

9. Nu consumă lactate în mod regulat.

10. A ales siropul de agave, xylitolul sau stevia în loc de zahărul alb rafinat.

11. Nu mănâncă niciodată după orele 19:00.

12. Mănâncă germeni, sucuri verzi, seminţe crude şi nuci.

Foto: Instagram (Vedeta a scris că este bine să ai verdeţuri în frigider pentru un suc verde rapid)

13. Ia în fiecare zi 3 grame de vitamina C, antioxidanţi şi suplimente nutriţionale.

14. Face sport cu regularitate.

Foto: Instagram (Vedeta îşi începe ziua cu alergarea pe bandă)

 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod

5 legume pe care le poți crește în interior, indiferent de vreme

Cum reacționează corpul tău la un atac de anxietate

De ce e bine să-ți faci patul în fiecare zi

6 probleme fizice pe care ți le cauzează stresul

Intoxicație alimentară sau gripă - Care sunt diferențele?

6 semne care arată că suferi de astm sever

5 moduri în care să-ți stimulezi metabolismul imediat după ce te trezești

De ce răcești mai des decât alții

De ce ar trebui să poarte boxeri bărbații

4 pași ca să reduci petele și ridurile provocate de soare

„Explozie“ de cancer în toată lumea: Extinderea bolii este alarmantă

Cancerul capului și gâtului, o afecțiune mai puțin cunoscută, omoară jumătate dintre pacienții diagnosticați în stadii avansate

Magicianul din spital: Doctorul care dansează, prietenul copiilor bolnavi

Dureri ciudate în timpul sarcinii care sunt total normale

Asta înseamnă curaj: O familie cu patru copii și-a vândut casa și străbat țara cu o rulotă

Chinul din spatele cortinei: Lady Gaga are dureri cronice în fiecare zi

Greșeli pe care le faci la cumpărături și care îți distrug dieta

5 alimente care pot creşte riscul de cancer

Laptele de cocos - Ce beneficii are pentru sănătate?

Cum să rămâi energică dacă ești o mamă care lucrează

Mâncarea franțuzească: 7 sfaturi ca să gătești sănătos

Efectele unei sarcini cu tripleți asupra corpului. Imaginile incredibile postate de o mamă din Danemarca

Studiu. Lipsa somnului îți afectează sănătatea mai mult decât crezi

Adio insomnie! Metoda secretă folosită de militarii americani care te ajută să adormi în două minute

Cum să folosești ce ți-a rămas dintr-un pui - Economie în bucătărie

Modalități de ars calorii pentru leneși

7 sfaturi pentru a găti mai sănătos mâncarea thailandeză

Quinoa - Ce beneficii are pentru sănătate

Ce trebuie să mănânci pentru articulații sănătoase

Cum să faci un smoothie sănătos și delicios de fiecare dată