Obiceiuri sănătoase pe care le are Beyoncé

de Iulia Mirică, 17 Noiembrie 2018

Având în vedere că Beyoncé arată mereu uimitor, probabil că ești curioasă ce obiceiuri sănătoase are artista. Aceasta nu se trezește dimineața arătând perfect, primește puțin ajutor și din partea dietei sale. Iată câteva lucruri despre obiceiurile sale alimentare!

Ce obiceiuri sănătoase urmează Beyoncé și de ce ar trebui să le adopți și tu?


1. Încearcă o dietă vegană


Beyoncé și soțul ei au adoptat o dietă vegană de 22 de zile. În general, consumul ridicat de fructe, legume și cereale integrale într-o dietă vegană aduce beneficii stării generale de sănătate. Atunci când mănânci mai multe plante, obții mai mulți antioxidanți și polifenoli, compuși ai plantelor care sunt sănătoși pentru inimă și au proprietăți antiinflamatoare. O dietă pe bază de plante îmbunătățește calitatea vieții și poate ajuta la prevenirea excesului de greutate și a obezității. Poți obține o serie de substanțe nutritive din carbohidrații care se digeră încet, cum ar fi fasolea și dovleacul, și grăsimi sănătoase din nuci și avocado.

2. Mănâncă un mic dejun bogat în proteine și fibre


Beyoncé a declarat că îi place să mănânce o omletă din albușuri de ou la micul dejun. Este o alegere perfectă de proteine, iar consumul de proteine la micul dejun s-a demonstrat că reduce foamea și previne câștigarea în greutate. Poți face acest mic dejun și mai sănătos, prin adăugarea gălbenușurilor, folosind ouăle întregi. Nu numai că te vei simți sătulă mai mult timp, ci în gălbenușuri se regăsesc cele mai multe substanțe nutritive. Poți adăuga și o parte bogată în fibre, cum ar fi niște pâine prăjită sau fructe pentru o masă echilibrată.

3. Mănâncă pește și legume la prânz sau cină


Într-un interviu pentru revista Shape, Beyoncé a declarat că mănâncă mult pește și legume la prânz și cină. Aceste mese sunt, fără îndoială, sănătoase dar le poți face mai echilibrate și sățioase prin adăugarea de carbohidrați care se digeră încet, cum ar fi lintea.
În ceea ce privește peștele, alege tipuri bogate în acizi grași omega-3 care aduc beneficii pentru sănătate, cum ar fi reducerea riscului de apariție a bolilor de inimă și a accidentelor vasculare cerebrale, dar și o posibilă protecție împotriva cancerului. Poți alege somon și sardine dacă vrei un pește cu un conținut bogat de omega-3.

4. Fă o schimbare pentru 3 săptămâni pentru a forma obiceiuri mai sănătoase


Ideea din spatele provocării vegane de 22 de zile a artistei este că 22 este numărul de zile care se crede că este necesar pentru a forma un obicei nou. Dacă faci ceva timp mai mult de 14 zile, este posibil să dezvolți un obicei. Cu cât mănânci mai mult alimente sănătoase, cu atât mai mult vei observa că organismul tău le cere. Pentru a ajuta aceste obiceiuri alimentare noi să rămână în dieta ta, reflectă asupra schimbărilor pozitive pe care le faci, în special a celor care nu sunt legate de greutate, cum ar fi energia suplimentară, pielea mai frumoasă și somnul mai bun.
Dar asigură-te că îți gestionezi așteptările și că urmezi obiceiul pentru mai mult de trei săptămâni dacă este necesar, deoarece unele cercetări sugerează că formarea unui obicei poate dura până la 254 de zile.

5. Gătește mai condimentat


Beyoncé a cântat despre sosul iute în piesa Formation și a postat o fotografie pe Instagram a sosului. Deși nu există nicio descriere a pozei, putem presupune că artista este un fan al condimentelor picante. Poți adăuga sos picant la unele preparate. Unele cercetări corelează alimentele picante cu o creștere a ratei metabolice, cu pierderea în greutate și chiar cu longevitatea. Dacă ai probleme cu stomacul, probabil că este mai bine să eviți acest obicei alimentar. 

Recomandă acest articol:

Facebook Twitter gplus

Dacă ţi-a plăcut acest articol, te așteptăm și pe pagina noastră de Facebook!

 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod
;