Cum devii persoana care face mișcare la 6 dimineața? Uite cum să-ți începi antrenamentul matinal


Pentru multe persoane, ideea de a face mișcare dimineața induce o reacție mixtă de teamă și dezgust. Dar cei mai mulți oameni se chinuie să facă numărul minim recomandat de exerciții fizice.
Până să plecăm dimineața la birou, reușim să facem o enciclopedie de scuze pentru a sări peste antrenamentul matinal. Însă iată câteva lucruri care te vor ajuta să devii persoana care face mișcare la 6 dimineața!

Vrei să faci mișcare la 6 dimineața, dar ți-e mereu somn? Iată câteva sfaturi care te ajută să îți începi antrenamentul matinal


1. Spune-ți că durează doar 10 minute

Știi acel sentiment bun pe care îl ai după ce faci mișcare? Însă dacă te gândești că durează câteva ore obositoare pentru a obține acel sentiment, cercetările îți sugerează că greșești. De fapt, potrivit studiilor, ai nevoie doar de 10 minute de exerciții fizice pe zi pentru a obține acel sentiment bun, atât timp cât e vorba de antrenament cardio la o intensitate mare, cum ar fi ciclismul, alergatul sau înotul. Timpul mediu pentru persoanele care fac exerciții de trei ori pe săptămână este de 9 minute și 44 de secunde. Deci ce scuză ai dimineața?

2. Întreabă-te ce fel de zi îți dorești să ai

Poți întreba pe oricine care face mișcare în mod regulat și probabil că îți va răspunde la fel - nu efectele exercițiilor asupra corpului te fac să te întorci la mișcarea de zi cu zi sau să te dai jos din pat pentru a face mișcare.

Este modul în care exercițiile fizice te fac să te simți. Făcute la începutul zilei, exercițiile sunt o modalitate de a-ți întări corpul împotriva șefilor nesuferiți, e-mailurilor nenumărate și altor probleme. Chiar și câteva sărituri intense, puțin aerobic sau dans timp de 5-10 minute în timpul dimineții te vor face să te simți mai bine și să ai o mentalitate mai bună pentru restul zilei. De ani de zile, oamenii de știință au asociat acest fenomen cu un nivel crescut de beta-endorfine în sânge, peptide opioide cunoscute pentru faptul că îmbunătățesc starea de spirit.

În plus, exercițiile stimulează producția de dopamină.
Dopamina este neurotransmițătorul din creier care este eliberat când primim recompense. Este produsă și când mâncăm zahăr sau bem alcool. Și la fel ca în cazul altor lucruri care produc dependență, exercițiile fizice au nevoie de 14 zile pentru a forma acest obicei. Dopamina este eliberată în creier atunci când se întâmplă ceva care ne face să ne simțim bine, cum ar fi dragostea. Același sentiment de bine provine și din exerciții.

Recomandă acest articol:

Facebook Twitter gplus

Dacă ţi-a plăcut acest articol, te așteptăm și pe pagina noastră de Facebook!

 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod
;