Asta e cea mai bună dietă, susțin cercetătorii

de Ioana Maroşan, 18 Octombrie 2017

Dacă vrei să slăbești este mai important să fii atentă la ceea ce pui în farfurie decât să petreci câteva ore la sală. Care-i cea mai bună dietă?
După cum arată un studiu realizat de cercetătorii de la Universitatea Harvard se pare că cea mai bună dietă este aceea în care reduci carbohidrații, nicidecum grăsimile. 

Prin urmare, dacă vrei să obții rezultate bune și să slăbești trebuie să urmezi un regim sărac în carbohidrați. Pentru a ajunge la această concluzie, specialiștii au analizat dieta a peste 68.000 de persoane care urmau fie un regim sărac în grăsimi, fie unul sărac în carbohidrați. În urma studiului, specialiștii au constatat că un regim sărac în carbohidrați este mult mai eficient decât unul care mizează pe un consum scăzut de grăsimi. Prin urmare, persoanele care au urmat un regim sărac în carbohidrați au pierdut cu 2 kilograme mai mult decât cei care au avut restricții pe alimentele cu grăsime. 

Acesta este un studiu relevant care vine să demonstreze încă o dată faptul că dacă vrei să slăbești te va ajuta mai mult renunțarea la pâine decât cea la uleiul de măsline. 

O altă cercetare care a apărut în Annals of Internal Medicine arată că persoanele care consumă mai puțini carbohidrați și au o dietă bogată în proteine, grăsimi și multe legume au reușit să slăbească mult mai ușor și mai rapid decât cele care au încercat să reducă grăsimile din alimentația lor. 

Este mult mai important să încerci să limitezi consumul de paste, orez, pâine albă, produse de patiserie, prăjituri sau să încerci să le înlocuiești cu alternativele integrale/din făină integrală.
Atâta vreme cât nu exagerezi cu consumul lor, ci încerci să incluzi la fiecare masă mai multe legume, verdețuri, avocado și proteine nu vei avea mari bătăi de cap cu această dietă. 

Cea mai bună dietă rămâne aceea care presupune un consum echilibrat de grăsimi sănătoase, carne slabă, multe legume și verdețuri, cereale integrale, nuci/semințe și fructe proaspete. Încearcă să construiești un meniu sănătos care să fie variat, astfel încât să-l poți urma pentru tot restul vieții, fără să simți că ești la dietă. Atunci când faci aceste schimbări în stilul tău alimentar, ele se transformă cu ușurință în obiceiuri pe care le poți urma până la adânci bătrâneți. 

Recomandă acest articol:

Facebook Twitter gplus

Dacă ţi-a plăcut acest articol, te așteptăm și pe pagina noastră de Facebook!

 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod
;