5 moduri în care să-ți stimulezi metabolismul imediat după ce te trezești

Îmi plac florile, câinii și pisicile. Îmi place să fiu la curent cu toate noutățile din modă. Cel mai mult îmi place să scriu despre modă, frumusețe și vedete.
Îmi plac florile, câinii și pisicile. Îmi place să fiu la curent cu toate noutățile din modă. Cel mai mult îmi place să scriu despre modă, frumusețe și vedete.
Un metabolism eficient înseamnă că vei arde mai multe calorii și vei reuși să slăbești mai repede, fără prea mult efort.
Iar pentru a stimula metabolismul imediat după ce te trezești, trebuie să apelezi la câteva trucuri simple. Iată ce să încerci:

Bea cafea

Cofeina poate stimula rata metabolismului cu până la 11%, potrivit unui studiu realizat în Statele Unite. Dacă nu îți place cafeaua, poți încerca ceaiul verde, care oferă aceleași beneficii de stimulare a metabolismului, dar conține în același timp antioxidanți care stimulează arderea grăsimilor. Și ceaiul negru este la fel de eficient. Orice variantă alegi, optează pentru forme cât mai simple: bea cafea cu puțin zahăr, fără lapte sau frișcă, pentru a evita adăugarea inutilă a unui număr mare de calorii în alimentația ta. 

Mănâncă un mic dejun cu multe proteine

Micul dejun este masa care declanșează metabolismul și îl menține la cote înalte întreaga zi, sunt de părere nutriționiștii citați de womenshealthmag.com. Dacă apetitul tău este scăzut imediat după ce te trezești, poți aștepta o oră sau două înainte de a mânca.
Dacă mergi la sală, ai grijă să mănânci într-un interval de 45 de minute după antrenament, pentru ca organismul să-și refacă nivelul de energie și nutrienți. 
De asemenea, alege proteinele pentru că organismul arde mai multe calorii ca să digere proteine decât arde pentru a digera carbohidrați sau grăsime. Pe de altă parte, proteinele îți țin de foame pentru mai mult timp.

Încearcă exercițiile intense

Studiile au arătat că exercițiile fizice efectuate înainte de micul dejun te ajută să arzi mai multe calorii. Iar beneficiile sunt și mai mari atunci când alternezi reprize de activitate intensă cu unele mai lente.
De exemplu, poți să alternezi joggingul cu reprize de alergat rapid. "Activitatea fizică intensă arde mai multe calorii decât cea constantă, de tip cardio, ridicând nivelul oxigenului consumat după antrenament. Acest lucru face ca rata metabolismului să rămână ridicată pentru mai mult timp și crește numărul caloriilor arse în următoarele ore", declară nutriționistul Amy Goodson.

Sau ridicarea greutăților

Antrenamentele cu greutăți stimulează rata metabolică pe durata întregii zile comparativ cu cele de tip cardio, mai spune specialistul. Pentru a beneficia de cele mai bune rezultate, alternează exercițiile cu greutăți cu intervale de activitate intensă.

Bea apă

Una dintre cele mai bune metode de a-ți menține metabolismul la cote înalte este aceea de a te menține hidratat. Atunci când ești deshidratat, organele interne, inclusiv ficatul, funcționează mai puțin eficient, ceea ce scade rata metabolismului.
Un studiu efectuat la Universitatea din Utah, Statele Unite, a arătat că pierderea unei cantități de apă din organism echivalentă cu trei procente din greutatea corporală este suficientă pentru a scădea rata metabolismului în repaos cu două procente.
Pe de altă parte, deshidratarea provoacă oboseală și reducerea capacității de funcționare a musculaturii, rezultatul fiind mai puțină energie pentru sport și un stil de viață sănătos.

Pentru a-ți menține corpul hidratat este necesar să bei între opt și zece pahare cu apă pe zi. Dar cantitatea de apă variază în funcție de activitatea ta fizică, temperatura de afară, înălțime și greutate. Urina este un barometru pe care să-l iei în considerare: dacă urina este incoloră sau este galben deschis, este un semn că bei suficientă apă. Urina de culoare mai închisă este un indicator care arată că ești deshidratat.
 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod

5 legume pe care le poți crește în interior, indiferent de vreme

Cum reacționează corpul tău la un atac de anxietate

De ce e bine să-ți faci patul în fiecare zi

6 probleme fizice pe care ți le cauzează stresul

Intoxicație alimentară sau gripă - Care sunt diferențele?

6 semne care arată că suferi de astm sever

5 moduri în care să-ți stimulezi metabolismul imediat după ce te trezești

De ce răcești mai des decât alții

De ce ar trebui să poarte boxeri bărbații

4 pași ca să reduci petele și ridurile provocate de soare

„Explozie“ de cancer în toată lumea: Extinderea bolii este alarmantă

Cancerul capului și gâtului, o afecțiune mai puțin cunoscută, omoară jumătate dintre pacienții diagnosticați în stadii avansate

Magicianul din spital: Doctorul care dansează, prietenul copiilor bolnavi

Dureri ciudate în timpul sarcinii care sunt total normale

Asta înseamnă curaj: O familie cu patru copii și-a vândut casa și străbat țara cu o rulotă

Chinul din spatele cortinei: Lady Gaga are dureri cronice în fiecare zi

Greșeli pe care le faci la cumpărături și care îți distrug dieta

5 alimente care pot creşte riscul de cancer

Laptele de cocos - Ce beneficii are pentru sănătate?

Cum să rămâi energică dacă ești o mamă care lucrează

Mâncarea franțuzească: 7 sfaturi ca să gătești sănătos

Efectele unei sarcini cu tripleți asupra corpului. Imaginile incredibile postate de o mamă din Danemarca

Studiu. Lipsa somnului îți afectează sănătatea mai mult decât crezi

Adio insomnie! Metoda secretă folosită de militarii americani care te ajută să adormi în două minute

Cum să folosești ce ți-a rămas dintr-un pui - Economie în bucătărie

Modalități de ars calorii pentru leneși

7 sfaturi pentru a găti mai sănătos mâncarea thailandeză

Quinoa - Ce beneficii are pentru sănătate

Ce trebuie să mănânci pentru articulații sănătoase

Cum să faci un smoothie sănătos și delicios de fiecare dată