Relatiile intime si dragostea

Exista o multime de aspecte ale relatiei de cuplu care inca raman o enigma si pe care nu le putem intelege. Totusi se cunosc anumite lucruri despre caracteristicile care afecteaza relatia oamenilor. De exemplu, aspectul fizic al unui partener tinde sa fie mai important pentru barbati decat pentru femei, in timp ce inteligenta partenerului tinde sa fie mai importanta pentru femei decat pentru barbati.
Diada cuplu-casatorie

Fiecare dintre noi tindem catre structura arhetipala (masculin-feminin) bazata pe complementaritate si, de aceea, cautarea partenerului cu ajutorul caruia sa ne dezvoltam pe plan sexual, afectiv, mental si spiritual devine un proces important al vietii noastre. Gasirea partenerului potrivit duce la formarea cuplului si la casatorie (in cele mai multe cazuri).

Cuplul este o structura bipolara in care partenerii se satisfac, se stimuleaza, se sustin, se dezvolta si se realizeaza ca individualitati biologice, afective si sociale, unul prin intermediul celuilalt.

Insa, din aceasta perspectiva, cuplurile pot fi stabile si coezive sau instabile si dominate de disensiuni. Permanentizarea relatiei se transforma de cele mai multe ori in casatorie.

Casatoria este un proces interpersonal al devenirii si maturizarii noastre ca personalitati, de constientizare, redirectionare si fructificare a tendintelor, pulsiunilor si afinitatilor inconstiente, de autocunoastere prin intercunoastere. (I. Mitrofan)

Trebuie specificat ca nu putem intelege cu adevarat casatoria decat din interiorul ei.


Relatiile intime

Oamenii care sunt atrasi unii de altii devin de obicei interdependenti ceea ce inseamna ca gandurile, emotiile si comportamentul unei personae afecteaza gandurile, emotiile si comportamentul altei persone.

Interdependenta are loc atunci cand gandurile si valorile unei personae devin parte a conceptului de sine a celeilalte persoane. Aceasta este una dintre caracteristicile importante ale unei relatii intime.

O alta componenta importanta a unei relatii intime de succes este angajamentul. Persoanele se simt atasate de o relatie atunci cand sunt satisfacute de recompensele pe care le primesc din acea relatie in care au investit resurse considerabile (atat tangibile, cat si intangibile).


Dragostea

Afectiunea, expresivitatea emotionala, suportul social, sexualitatea - aceste caracteristici ale unei relatii aduc in prim plan un alt aspect - dragostea. Totusi intimitatea si dragostea nu sunt sinonime. Cei mai multi teoreticieni sunt de acord ca exista mai multe tipuri de dragoste.

Un punct de vedere acceptat distinge dragostea-pasiune de dragostea-prietenie.

Dragostea-pasiune este intensa, mereu in crestere si este legata de atractia fizica puternica, de atasamentul emotional profund; sentimentele sexuale sunt de asemenea profunde.

Dragostea prietenie nu are un potential asa de mare de crestere, dar din punct de vedere psihologic este mai intima; este marcata de preocuparile reciproce asupra altora.

Sternberg ne ofera o analiza mai atenta a dragostei. Conform teoriei lui cele trei componente esentiale ale dragostei sunt: pasiunea, intimitatea si angajamentul. Din combinatiile variate ale acestor componente rezulta mai multe tipuri de dragoste.

Astfel dragostea romantica include un grad inalt de pasiune si intimidate. Dragostea prieteneasca contine in mai mare masura intimitatea si angajamentul si mai putin pasiunea. Dragostea consumatorie este cea mai completa si cea mai satisfacatoare deoarece prin ea se satisfac in cea mai mare masura dorintele partenerilor.


Casatoriile functionale

Studiile asupra mariajelor de succes arata ca atitudinile premaritale si sentimentele sunt buni predictori pentru sucesul marital. Printre cuplurile casatorite, femeile in general tind sa fie mai satisfacute de mariaj atunci cand partenerii vorbesc des despre propria relatie.

Daca partenerii percep mariajul ca echitabil acest lucru duce la satisfactie. Satisfactia maritala sufera o depreciere la aparitia primului copil atunci cand femeile se simt coplesite. In cazul in care sotii nu le impartasesc grijile si munca, rezultatele sunt uneori devastatoare.

Un alt factor important este felul in care cuplu face fata conflictului si maniei. Lipsa comunicarii, aparitia bruiajelor si blocajelor in comunicarea, remarcile dureroase aparute in cazul unui conflict pot duce la destramarea casatoriei. Chiar daca nu e singurul factor, comunicarea eficienta, directa si empatica poate fi cheia unui mariaj fericit.

 

Comentariile 1-50 din 417

POSTEAZA COMENTARIU
Afiseaza:Cele mai recente|Cronologic

  • victor pe 22 Nov 2011, 16:57
    sexul

    de ce nu reusesc sa intretin o relatie sexuala pana la capat mi sa intamplat cu o singura femeie .nu stiu ce sa intamplat unde e problema din ce cauza? un sfat

    0
    1

  • adele pe 12 Nov 2011, 22:51
    ptr camelia

    camelia, uita-te si tu cum vb, cum adica sa-ti pui capat zilelor pentru un fraier, care, doar vrea sa te necajeasca, daca nu, e prost si neinformat? nici mie nu mi-a curs absolut deloc sange cand am fost dezvirginata si aveam si 24 de ani, iar logodnicul meu nu a avut nici cel mai mic dubiu. virginitatea se vede din mai multe aspecte si nu din cearsaful patat neaparat. trimite-l pe al tau barbat la un ginecolog si va afla raspunsul.poate fi vb de un himen elastic, cel putin in cazul meu, ptr ca fac f mult sport de mica.

    2
    0

  • Jeny pe 1 Apr 2010, 10:22
    Pentru Gabriela

    Draga Gabriela, sunt o femeie in varsta de 49 de ani, sunt casatorita de x ani, acelasi lucru mi s-a intampplat si mie, in atatia ani , nu am avut nici macar unul, unul, ma refer la orgasm, primul sfat pe care ti l-as da, este acela sa-i spui acest lucru, sigur ca acolo ca si la mine nu a functionat nimic si nu functioneaza inca, se pare ca barbatul de langa tine nu este potrivit de nici un fel, si aici ma refer la chimia aceea a atragerii.Daca citesti acest mesaj, te rog , mai vb cu mine.Jeny

    1
    0

  • ana pe 27 Mar 2010, 19:00
    SUPARATA

    nu sunt satisfacuta de relatiile intime pe care le am cu partenerul meu...mereu el nu are chef sa o facem....ce pot face?

    3
    0

  • K_Petronela pe 10 Feb 2010, 21:49
    Domnul Gorden Brown vinde copii britanici romani peste hotare!

    Sponsorizarea razboiului dinsului este comisa prin prisma sectarianilor din Kent County Council in England u.k. care vind copii romani peste hotare(America lately)! Acesta scote copii din Juristictia Britanica prin psychopata de Jadge Andrew din Secret Court 1 in Canterbury Kent folosind pidophiles din `Cafcas` namely guardians like Joseph Brian, to explot our kids! Parents are left `heart ache`...and starving`weep the slave` after taken for rides

    4
    0

  • didi pe 28 Dec 2009, 08:32
    camelia

    scuz-o pe virgiia k a fost cam dura cu tine,asa-s femeile,mai bn cereai sfaturi de la barbati,eu am patit la fel ca tine,sotul meu e singurul cu care m-am culcat,nu mi-a curs nici un sange si nici nu mai stiu exact cand si unde s-a intamplat pt ca tot incercam si aveam dureri apoi s-a intamplat sa intre si sa nu ma mai doara,el nu imi reproseaza ca u as fi fost dar imi imaginez eu ca daca snt eu nedumerita,faza cxuhimen elastik o spun foarte multe,acum au trecut 20 de ani ,am trecut prin multe dar pot sa va spun ca impreuna e simtim foarte bine,ne iubim mult,pe tine nu trebuie sa te obsedeze chestia asta si de cate ori iti reproseaza el,incearca sa glumesti(daca se poate glumi cu el)pt ca vorbele dor foarte mult mai ales ca tu stii ca el a fost singurul barbat,poate reusiti sa comunicati mai mult,poate il faci sa inteleaga,probabil ca mai exista si alte motive ca el sa-si inchipuie asa ceva,de ex la mine a fost o chestie ciudata,inainte sa ne casatorim el a citit in jurnalul meu si a aflat ca ma mai intalnisem cu un baiat,iti dai seama ce si-a imaginat el apoi,dar i-am tot povestit mereu ma tragea de limba sa afle amanunte si probabil ca si la tine e vreo chestie de genul asta.oricum in ziua de azi asta nu ar trerbui sa mai conteze dar asta e,eu sper sa va linistiti si acest subiect sa nu va mai bantuie.

    0
    0

  • EM pe 8 Apr 2008, 13:18
    Virgina

    Draga doamna. Ce spuneti dv, ma scuzati este o tampenie. Un barbat care pune asa problema nu este un barbat de calitate, nu are nicio importanta daca va curs sau nu sange. Importante sunt sentimentele si increderea care ar trebui sa fie intre voi, indiferent daca ati mai avut sau nu reletii. Chiar daca ar fi "curs sange" sotul, daca este mitocan, scuze, ar fi gasit alt motiv sa va faca viata un iad astfel "sa va vina sa va puneti capat zilelor". Consultati un specialist pentru ca nu este normal "sa-ti vina sa-ti iei zilele" indiferent de motiv cu atat mai putin pentru un mitocan. Va pup si va rog sa va revizuiti atitudinea fata de dumneavoastra, cred ca meritati mai mult.

    0
    1

  • camelia pe 29 Mar 2008, 18:52
    Sexologie

    Prima data am avut sex cu sotul meu desi am fost virgina nu stiu de ce nu mi-a curs deloc sange desi am avut dureri neplacute. Sotul meu si acum imi reproseaza ca nu am fost cinstita. De multe ori imi vine sa-mi pun capat zilelor ca stiu bine caci el a fost primul in viata mea. Puteti sa-mi spuneti de ce nu mi-a curs deloc singe la primul contact sexual?

    1
    0

  • emilia pe 9 Ian 2008, 08:25
    Raspuns

    Este adevarat, comunicarea este unul dintre cei mai importanti factori intr-o relatie.

    1
    0

  • lili pe 14 Dec 2007, 09:08

    Barbatul se va da singur cu capul de pereti, mai tarziu.

    0
    0

  • Ana-Maria pe 28 Nov 2007, 09:37
    Un tip de 32 de ani are o relatie cu o minora de 16 ani

    Chiar nu stiu ce-i in capul tipului? Voi ce parere aveti?

    0
    0

  • STOICA SILVIA pe 5 Nov 2007, 14:45
    IUBIREA

    BUNA ZIUA , CEA MAI BUNA DOVADA DE IUBIRE ESTE ACEEA DE ASPUNE ,,DA,,.ALT ASPECT AL IUBIRII ESTE ACELA CA DORINTA DE A FI CU PERSOANA IUBITA NU TREBUIE SA DEPASEASCA DORINTA DE A TE PREGATI SA TRAIESTI ALATURI DE PERSOANA IUBITA.VA PUP

    0
    0

  • ela pe 15 Oct 2007, 17:32
    ...

    iubirea este un sentiment profund...in iubire trebuie sa treci peste defectele partenerului(pentru k trebuie sa recunoastem:fiecare avem cate un defect) si sa nu incerci sa il transformi in "partenerul ideal" , trebuie sa il accepti asa cum e , cu bune sau cu rele .

    0
    0

  • constantin pe 8 Oct 2007, 14:47
    dragostea

    sentiment greu de descrisde oarece nu poatee fi definit pentru

    0
    0

  • lilicu pe 5 Oct 2007, 13:04
    este un sentiment placut atunci cand iubesti

    atunci cand iubesti ai an permanenta un sentiment placut dar trebuie sa profiti de acele momente ptr. ca sunt foarte scurte si momentele placute se evapora repede apar clipe de dezamagire cand nu esti sigur de persoana de langa tine si ele fac parte din iubire dar trebuie omise si pastrat an amintiri doar clipele frumoase ,fericite acele clipe care te ajuta sa te ridici de jos cand esti terminat de puteri si nu gasesti scapare si mangaiere decat an persoana de langa tine .

    1
    0

  • adaadria pe 20 Aug 2007, 22:03
    dragostea se simte

    indiferent ce spun unii si ce spun altii acest sentiment trebuie sa-l simti,nu trebuie sa existe reguli anume,asta e parerea mea,dragostea se simte..nu-ti poate impune numeni cum trebuie ,de ce asa si nu altfel,toate trebuie sa vina din interiorul tau,sa stii sa-ti explorezi toata finta ta spre a descoperi acest sentiment care este in fiecare din noi,,,dar din pacate putini stiu ce inseamna dragostea cu adevarat

    0
    0

  • anda pe 21 Nov 2006, 22:10
    dragostea nu are varste

    va spun sigur ca dragostea nu are varste.am 18 ani si sotul meu are 50,si il iubessc din tot sufletul.am avut o relatie de 2 ani "ascunsa"si la un moment dat mi-am luat dargostea dintre noi fiind forte puternica am renuntat la familia mea pentru el.A fost foarte greu la inceput din cauza ca lumea era rea si nu erau de acord.acum dupa un an de casnicie sunt foarte fericita alaturi de sotul meu si sper ca iubirea noastra sa dureze cat mai mult.asa ca atunci cand iubesti pe cineva esti in stare sa renunti la viata ta ptr aceaea pwersoana.

    0
    0

  • lacramioara pe 13 Nov 2006, 13:31
    dragostea e frumoasa

    dragostea e frumoasa atat timp cit ai pers iubita langa tine ,dar atunci cand nu mai merge relatia la fel ca la inceput,cel dezamagit sufera f tare.asta e cel mai dureros lucru,sa iubesti si pers pe care tu o iubesti sa nu mai fie cu tine.

    0
    0

  • irina Cantu pe 8 Nov 2006, 15:03
    dragostea ce ne uneste

    parerea mea este ca exista dragoste cred in dragoste foarte mult dar parerea mea este ca ai nevoie de compatibilitati intrun cuplu pentru a putea mentine dragostea;este foarte important ca orice razboi sa se sfarsiasca in pace prin momentele de dragoste si bineinteles pisaleala( femeilor) in general face sa se stinga acea flacara din inima persoanei iubite

    0
    0

  • elena pe 6 Nov 2006, 15:00
    relatiile de cuplu

    cred ca relatiile de cuplu trebuie sa fie frumoase indiferent de varsta.desi dupa o anumita varsta apar anumite tabieturi si preocupari mult mai individuale, daca cuplul e suficient de unit atunci totul poate deveni mai durabil si mai ...pasional suntem diferiti si cu personalitati puternice si de multe ori e dificil sa gasesti calea de mijloc.depinde cat de puternice sunt sentimentele ce leaga cuplul

    0
    0

  • gica pe 12 Mai 2006, 19:02
    gelozia,bat-o vina

    aveti perfecta dreptate,eu am trecut prin asa ceva si era sa-l pierd

    0
    0

  • vanilla pe 8 Mai 2006, 18:00
    dragostea

    dragostea poate fi un lucru atat de frumos daca se stie cum se pastreaza,niciodata in dragoste nu sufocati cu gelozia pt ca veti pierde acea persoana.oricat de mult va iubeste se satura de zilnicele reprosuri si ''scene'' de gelozie. lasati-l liber ca sa traiasca acea dragoste minunata dintre voi.

    0
    0

  • ade pe 23 Apr 2006, 09:17
    suflet pereche

    Si eu cred in dragoste, chiar si la prima vedere...dar daca nu este udata,in fiecare zi ca si o floare,dragostea poate disparea incetul cu incetul.oricum, cel care n-a iubit pe celalalt cu adevarat, se retrage repede din "joc", fara sa se uite in urma. atunci se va stii cu adevarat cat de puternica, adevarata a fost acea dragoste. de aceea, o mica despartite(fireste cu motiv!)te va ajuta sa-ti analizezi mai bine relatia. eu cred ca exista un suflet pereche acolo, undeva pentru fiecare.de noi depinde sa-l gasim, sa-l recunoastem si sa-l pastram.

    0
    0

  • anca pe 16 Apr 2006, 19:18
    exista iubire

    exista iubire adevarata doar daca sti cu adevarat sa iubesti ,dar sa fi si iubit cum se cuvine...eu sunt indragostita pana peste cap de o persoana foarte speciala pentru mine el locuieste in egipt si ne-am cunoscut in italia.dar regret ca nu pot sa fim inpreuna unul de celalat ,asta e dar ,nu ma speri cal o sa-l pierd pt ca stiu ca ma iubeste lafel cum il iubesc si eu.....dar nu voi sti ce se va intampla ,eu vreau din suflet sa ramanem inpreuna de ace va spun iubit persoana care va iubeste nu cea care profita de dragoste,ca o sa aveti de suferit....ciao

    0
    0

  • ...Cindy... pe 8 Apr 2006, 16:58
    ...si totusi...

    ...cred ca cele spuse mai sus sunt mai mult decat reale numai ca multi nu le constientizeaza... Si totusi ..nu cred ca exista cu adevarat...DRAGOSTE...:)

    0
    0

  • Munteanu Maria pe 29 Mar 2006, 11:05
    Despre dragoste

    Atunci cand exista dragoste intr-un cuplu exista si comunicare si tot .Este suficient pentru ca alta relatie poate sa-ti ofere pasiune pentru un moment dar daca ai avut totul inainte iti vei da seama ca pasiunea une4i noi relatii trece foarte repede si cu ce ramai s-ar putea sa nu-ti mai placa.

    0
    0

  • amurgdetoamna pe 27 Mar 2006, 20:14
    dragostea

    Dragostea adevarata ,nu moare niciodata.Intradevar acea pasiune de la inceputul relatiei se transforma in iubire si respect fata de cealalta parte,partenerul este tratat ca facand parte din tine.Cuvantul dragoste este prea complex ca sa poata fi disociat in parti.

    0
    0

  • dana pe 27 Mar 2006, 16:52
    dragostea există

    ne cunoaştem de 6 ani şi cu toate astea ne iubim la fel,ba mai mult ca în prima zi.de ce?,pentru că dragostea te face mai puternic,mai sesibil, mai receptiv.recomand tuturor să iubească şi să se lase duşi de val atunci cand iubesc.pentru mine ăsta este secretul.trebuie să laşi un pic şi de la tine ca să lase şi el.varsta nu cred că mai contează în ziua de azi.ai încredere în el sau ea şi îţi va răspunde cu aceeaşi monedă.şi nu uita să îl respecţi pe cel pe care l-ai ales.contează mult.numai bineşi nu uitaţi iubiţi-vă mult.

    0
    0

  • male pe 27 Mar 2006, 16:39

    hmm.. poate si el vrea altceva, acum, sau mai tarziu ;-)

    0
    0

  • ela pe 12 Mar 2006, 21:21

    la un moment dat oricata dragoste ar fii moare.nu mai e dragoste si totusi vrei dragoste nu te multumeste bunatatea lui fata de tine,si respectul vrei alceva.si daca cineva imi poate spune de ce e ok.eu am o casnicie super un sot care ma respecta ma iubeste si ar face orice pentru mine.dar ani casniciei isi spun cuvantul nu mai e dragoste.si vreau alceva.

    0
    0

  • ALINA pe 14 Feb 2006, 13:16
    SFAT

    FACETI DISCURSURI MAI INTERESANTE

    0
    0

  • ancuta pe 14 Feb 2006, 08:24

    la ce varsta este potrivit sa ne casatorim

    0
    0

  • adela pe 13 Feb 2006, 16:08
    e greu sa uiti daca iubesti cu adevarat

    dragostea ne face sa plutim...dar si sa revenim pe pamant si sa vedem cat suntem de singuri neori fara persoana iubita...eu iubesc...si nu mai sunt iubita...nu am certitudinea nici azi dupa2 ani k m-a iubit cu adevarat vreodata..dar stiu ca a fost minunat atunci cand eram impreuna..era sublim era..copil..era tandru...era dragastos..era total opusul meu..si m-a fakut in cateva luni sa-l iubesc mai presus de viata mea...imi lipseste..ma doare absentza lui din viata mea..il sdor..dar numai e al meu...mi-am dat seama dupa ce a plecat din viata mea ca il iubesc...si a fost prea tarziu..uneori iti mai doresti o sansa...dar nu o mai primesti,pt k suntem condusi de principii idei fixe idiotenii...si astazi sunt singura si ma gandesc cum akum 2 ani ionut era cu mine,si ne iubeam...si totul se termina..dar iubirea nu moare.si azi il mai iubesc si as vrea sa dau timpul inapoi ca sa fim din nou amandoi Viata fara dragoste ..nu exista Dragostea doare cand nu este impartasita,amintirile dor,viata nu are sens..fara aceste sentimente care ne dau motive sa ne trezim dimineata ,Eu nu mai am motiva sa ma trezesc dimineata dar o fac pt k e totul o rutina totala...Iubiti-va si renuntati la dragoste niciodata

    0
    0

  • IULIANA pe 13 Feb 2006, 15:36
    SUPERRRR

    DEPINDE DE COMPATIBILITATEA ZODIILOR. SPRE EXEMPLU EU SUNT INDRAGOSTITA DE UN SCORPION CARE NU PREA MA BAGA IN SEAMA. POATE DE ACEEA IMI PLACE ASA DE MULT.APROPO EU SUNT SAGETATOR SI AM CITIT CA ZODIA MEA NU PREA ESTE COMPATIBILA CU A LUI, ASA CA NU PREA STIU CE SA FAC..AR TREBUI SA RENUNT LA ACEASTA "IDILA" PUPICI

    0
    0

  • K_Petronela@yahoo.co.uk pe 13 Feb 2006, 14:14
    Relatii intime

    Salutari din Anglia... M-am bucurat enorm sa va citesc articolul`dragostea`pe internet... `dragostea-pasionata`...de sotul meu englez m-a ajuns in pragul divortului... Englezii sunt foarte reci, ceea ce eu ca roman nu prea am timp...deoarece viata-i scurta si i-mi este frica a da dragostea mea pasionata cuiva care nu o merita...Englezii!!!

    0
    0

  • simona pe 13 Feb 2006, 14:04
    e adevarat

    este adevarat ca daca dragoste nu e nimic nu.este singurul lucru,singurul sentument care te face sa sa te simti importanta si te ajuta sa mergi mai departe

    0
    0

  • popescu daniela pe 13 Feb 2006, 12:27
    dragostea

    Dragostea este f frumoasa, dar cred ca atunci cand se sfarseste nuface decat sa se destrame tot ce a fost si ramane ca la inceput...deci nimik

    0
    0

  • ank pe 13 Feb 2006, 10:23
    extraordinar

    dragostea asta...ce face din om.baietii sunt niste marionete in mainile noastre

    0
    0

  • gherghel claudie pe 12 Feb 2006, 22:31
    nu ma mai inteleg cu sotu

    ESTE UN ARTICOL BINE VENIT SI EDUCATIV FELICITARI.

    0
    0

  • daniela pe 12 Feb 2006, 12:10

    tot ceea ce am citit e adevarat,dar e in cele mai multe cazuri imposibil de realizat pt. ca un cuplu sa fie fericit. cand doi parteneri au pareri diferite ,dorinte diferite si caractere diferite credeti ca se mai poate face ceva?

    0
    0

  • ciocan lavinia pe 11 Feb 2006, 14:07
    extraordinar

    cand am citit acest mesaj am avut o stare de beatitudine totala.nu ma asteptam sa gasesc un astfel de articol in timp ce ma perindam intr-o zi plictisitoare...pe internet.articolul dv.m-a determinat sa incerc sa fiu mai maleabila cu saracii barbati si sa mai ascult si dorintele lor

    0
    0

  • laura dya pe 10 Feb 2006, 18:21
    nu il cunosc k persoana

    lam cunoscut doar prin tel e plec in italia si spune k ma iubeste vazandumi doar poza.ma va cere in casatorie ii place km gandesc

    0
    0

  • Ghena si Lora pe 9 Feb 2006, 21:20
    Felicitari

    Eu si sotul meu am fost foarte impresionati de acest articol,si credem ca este bine venit.

    0
    0

  • selena b pe 9 Feb 2006, 13:39
    ...

    ...mi se pare un articol destul de bun chiar foarte bun pt majoritatea tinerilor felicitari...

    0
    0

  • Miranda pe 8 Feb 2006, 19:11
    dragostea falsa

    Dupa mine dragostea e un fenomen greu de inteles si usor de uitat.Am stat in concubinaj cu un "barbat"(sa-i zicem asa)care ma mintit (zic eu)in tot acest timp pt ca:nu exista zi sau convorbire telefonica in care sa nu imi spuna cat de mult ma iubeste iar cand eram departe de el cat de mult ii lipsesc dar eu calatoresc mult pt ca serviciul mi-e de asa natura si intr-o zi l-am sunat dar nu mi-a raspuns si mi-a rasarit ideea ca ar putea fi cu o alta ceea ce de fapt sa si confirmat o luna dupa cand fiind departe l-am sunat eu la telefon si ihtr-un tarziu mi-a raspuns spunandu-mi ca are o alta iubita ca ii pare rau ca sa intamplat asa dar totul e terminat la care eu l-am intrebat cand m-a mintit cand imi spunea ca ma iubeste sau acum cand imi zice ca are alta ier el mi-a raspuns ca niciodata si de asta imi zice adevarul.Ce puteam sa fac usor nu mi-a fost ca il iubesc enorm iar eu unde pun suflet nu ma joc.Sfatul meu e ca barbatii nu merita iubiti ci doar storsi de bani asa cum facea cealalta femeie cu care a fost inaintea mea si pe care o criticam cu vehementa si necunoscand-o IMI CER SCUZE si dau si eu un sfat AVETI GRIJA FETELOR;DOAMNELOR DE CINE VA INDRAGOSTITI CA NU TOTI APRECIAZA DRAGOSTEA.Am 39 ani si in privinta asta inca sunt PROASTA.Cine s-o indragosti ca mine ca mine sa pateasca.

    0
    0

  • caslaTOI CRISTINA pe 8 Feb 2006, 18:22
    SEX

    SEXUL INTRETINE O RELATIE

    1
    1

  • TANEA pe 8 Feb 2006, 17:43
    DRAGOSTEA-VIATA

    EU CRED CA DRAGOSTEA ESTE VIATA ,DEOARECE VIATA ESTE PLINA DE DRAGOSTE

    0
    0

  • alexander pe 8 Feb 2006, 16:57
    iubirea ,mirajul vietii.

    iubirea este ceva ce nu poti controla.vrei nu vrei,te indragostesti,iube

    0
    0

  • Olea pe 8 Feb 2006, 16:34
    dragostea

    Dragostea este tacuta si vorbeste prin fapte!!!

    0
    0

  • Catalina pe 8 Feb 2006, 15:40
    Viata

    Viata este cel mai pretios dar pe care Dumnezeu l-a putut oferi omului,de aceea noi trebuie sa pretuim fiecare minut in care noi ne aflam langa persoane care tin la noi si care intr-adevar ne apreciaza pentru ceea ce facem.Maxima mea care o am in viata este^iubiti-va mult^pa

    0
    0
Pagina « 1 2 3 4 5 6 »

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod