Sfaturile hot ale lunii iulie: Tot ce trebuie să știi despre îngrijirea pielii înainte și după expunerea la soare

24 Iulie 2020
În plin sezon al vacanțelor suntem nerăbdători să ne acordăm câteva clipe de relaxare sub razele soarelui. Grăbiți să ne recăpătăm bronzul auriu, uneori suntem tentați să mai “sărim” peste pașii importanți care ar conduce la acel glow mult visat dar și la o piele hidratată și sănătoasă.

1. Pregateste tenul pentru expunerea la soare si hidrateaza-l


Hidratarea tenului este foarte importantă, având în vedere că pielea feței este cea mai expusă. Nu uita de o rutină pe cât de simplă, pe atât de eficientă care să conțină:

-Demachierea obligatorie în fiecare dimineata si seara. Dacă te numeri printe cei care se limitează la apa micelară pentru curățare, este momentul să faci cunoștiință cu conceptul de double-cleansing, ce presupune și un  al doilea pas, ce înlătură impuritățile și curăță în profinzime tenul (mai ales după o zi la plajă, când crema waterproof nu se lasă atât de ușor îndepărtată). Folosește LUNA3 de la FOREO împreună cu spuma ta de curățare favorirită, după ce ai îndepărtat machiajul cu apă micelară și vei observa un ten mai lumimos ce absoarbe mai bine produsele de îngrijire.



-Îngrijirea poate să dureze doar 90 de secunde pe zi cu dispozitivul inteligent FOREO UFO 2 ce dă un nou sens conceptului de Power Mask deoarece îmbină tehnologia suedeză cu eficiența măștilor coreene creând un ritual spa rapid. UFO 2 oferă pe lângă o rutină personalizată perfect adaptată nevoilor tenului, o tehnologie unică cu lumină LED în spectru complet precum și funcții terapeutice avansate. Fiecare dintre cele 8 lumini LED au un efect diferit și de lungă durată asupra tenului, deoarece intensifică puterea de absorbție a ingredientelor cheie din cadrul măștilor.                        

După expunerea la soare este indicată restabililirea nivelului de hidratatare cu ajutprul măștii H2Overdose sau Coconut Oil, iar în zilele de după vacanță masca pentru zona ochilor Shimmer Feeak și cea pentru ten Youth Junkie îți vor reda prospețimea și strălucirea unui ten impecabil.

2. Îngrijește-ți părul folosind produse potrivite



Uită de mostre si ia în bagaj produsele tale de ingrijire și styling, in flacoane de voiaj. Pe lângă șamponul adecvat tipului tău de păr, nu uita să aplici și o mască hrănitoare care să restructureze și să ofere textura părului. Aplicând  produse de styling și protecție leave-in, vei limita absorbția sării și a clorului din piscină- inamicii părului strălucitort. Alege produse care să confere volum fără să  încarce, precum Ocean Spray de la  Maria Nila iar dacă ești fericita posesoare a unui păr ondulat atunci poți încerca Salty Cream de la Maria Nila - cremă texturizantă pentru definirea buclelor( fără deshidratarea ce vine la pachet cu buclele create de apa sărată  și vânt)

3. Foloseste suficiente produse hidratante sau cu factor de protecție


Soarele stimulează sinteza de vitamina D și K și este cel mai bun factor pentru menținerea bunei dispoziții. De aceea de multe ori omitem să aplicăm crème de protecție solară pentru a obține bronz “după prima zi”, aplicăm produse cu factor de protecție scăzut ca și valoare SPF sau doar o singură dată înainte de expunerea la soare toată ziua. Apoi ne dăm seama prea târziu de inflamațiile pielii și usturimea persistentă care ne va strica următoarele zile.

Specialiștii susțin că pentru acoperirea adecvată a întregului corp este necesară aplicarea unei cantități de aproape dimensiunea unui ou sau a unei mingii de golf și trebuie făcută cu cel puțin 10 minute înainte de expunere. Reaplicarea ar trebui făcută odată la 2 ore sau după fiecare baie. De asemenea folosirea unui produs calmat/hidratant după expunerea la plajă poate ajuta pielea să-și mențină hidratarea și bronzul mai mult timp.

Este important ca după dușul zilnic, să nu uităm să aplicăm produse hidratante deoarece vara tendința pielii este de a deveni mai uscată – mai ales după o expunere îndelungată la soare. 
Decolteul, gâtul, mâinile și călcâiele au nevoie de o atenție sporită, deoarece zicala că acestea ne arată adevărata vârstă este cât se poate de adevarată. Loțiunile hidratante și hrănitoare nu trebuie să lipsească din rutină ( folosește-le înainte de culcare pentru a evita transpirația palmelor și tălpilor)


4. Nu pregătim pielea pentru vacanță

Apa reprezintă aproximativ 75% din compoziția corpului uman și este vitală pentru buna funcționare a organismului. Este important să nu uităm să consumăm suficientă apă, mai ales înainte de a pleca în vacață. Specialistii susțin că vara factori precum căldura, aerul condiționat, băile frecvente, praful sau transpirația excesivă pot deshidrata suplimentar pielea. De aceea aceștia recomandă să ajungem la destinație în cea mai bună formă, consumând minim 8 pahare de apă pe zi, cantitate considerată a fi suficientă pentru a menține echilibrul hidrolitic a organismului. 

Un supliment cu beta caroten ce conține vitamine și antioxidanți  luat cu 2 săptămâini înainte de expunerea la soare îți va proteja mai bine pielea și îi va îmbunătăți textura. NUTRILITE Multicaroten natural este un supliment alimentar format dintr-un amestec de carotenoizi derivaţi din plante. Aceste capsule conţin un complex special de carotenoizi derivaţi din trei surse naturale: Dunaliella salina algae, ulei de palmier (Elaeis guineensis) și gălbenele (Tagetes erecta). Acest complex conţine beta-caroten, alfa-caroten și luteină, o gamă de carotenoizi similari celor care se găsesc în diferite fructe și legume.

5. Dieta dezechilibrată și somnul


Nopțile albe, răsfățul culinar și acele câteva cocktail-uri în plus fac vacanța mai frumoasă, insă nu uita că o  dietă bogată în antioxidanți, minerale, nutrienți, acizi grași esențiali și vitamine (C, E, A, K și cele din complexul B) este calea cea mai sigură de a obține și menține sănătatea și frumusețea. Alternează zilele de vacanță culinară cu zile de detox în care să consumi salate, pește și fructe. 
Somnul este de asemenea esențial pentru sănătatea organismului deoarece acesta se regenerează în timpul orelor de repaos. Medicii agrează că între 7 și 9 ore de somn pe noapte ajută la menținerea în parametrii normali al nivelului de hormoni, conduce la oxigenarea celulară și drenaj limfatic.

Cum ar fi dacă v-ați face un obicei din a vă simți bine și ați integra în rutină pașii de mai sus?

 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod