Parfumuri/Tester-e replica si care e deosebirea

  •  
    • 1 mesaje
    16 Feb 2018, 06:18
    3 13
    Stimate doamne si domnisoare,

    In ultimul timp vad tot mai des anunturi cu parfumuri/apa de toaleta "tester" la vanzare si persoane care vand aceste produse prin piete sau care vin direct la firme si le ofera cumparatoarelor neavizate.
    Cu toate ca s-a mai discutat pe tema asta, observ ca fenomenul capata amploare si nu da semne ca s-ar domoli. Scopul prezentului "articol" e informarea si trecerea in revista a problemei in chestiune. O sa incerc sa abordez problema metodic, ca sa fie totul cat mai clar. Mentionez ca desi eu nu sunt amator de parfumuri, am ajuns sa cunosc cate ceva despre testere pentru ca mama a lucrat la B&B un numar de ani si ea vindea aceste tester-e. Variantele pe bune, nu chinezariile infioratoare care sunt pasate acum drept "testere originale" unor cumparatoare care aparent nu stiu sa identifice un parfum sau o apa de toaleta de calitate.

    1.Ce e un parfum "tester" si de ce merita cumparat? Asa cum va invata si cei care vand parfumuri contrafacute, tester-ele sunt esantioane destinate potentialilor clienti care ajung sa fie vandute ilegal de catre angajatii magazinelor de profil pentru a avea un venit suplimentar. Exista o mica mafie de profil la magazine mari precum B&B, daca vreti testere faceti-va o prietena la unul din standuri
    De obicei ele se vand la aproximativ 2/3 din pretul la raft, de unde rezulta o mica reducere de pret si pentru cumparator- de aici si avantajul de a le cumpara.

    2. Cum arata un tester real, de unde stiu ca nu e o replica? In primul rand, pretul. Cum spuneam, un tester se vinde cu un pret apropiat de pretul de magazin. In functie de varianta de flacon(30, 45, 60 ml) si evident de numele produsului, fiecare tester are un alt pret. Daca la magazin parfumul X costa 1000 de lei si parfumul Y 500 de lei, testerul X se va vinde cu 7-800 de lei iar testerul Y cu aproximativ 400 de lei.