Insarcinata la 19 ani, cum ii spun mamei?

  •  
    • 10 mesaje
    27 Sep 2016, 14:05
    2 2
    Buna! am aproape 20 de ani si sunt insarcinata in 22 saptamani... Nu am avut puterea sa fac avort asa ca sunt intr-o situatie ciudata. Tatal copilului e fericit si abea asteapta, mama nu stie nici de relatia mea cu el, nici de sarcina. EL este angajat si are un salar de aproape 3000 de lei, nu bea, nu fumeaza, mama nu il suporta. 
    Imi e frica de mor... nu am curaj sa ii spun mamei pentru ca, desi stiu ca isi doreste un nepot, nu il vrea acum.  Sunt si studenta in anul 2 si deocamdata stau la camin. A mai fost cineva intr-o astfel de situatie? cum ati procedat? ce sa fac?
  •  
    • 2115 mesaje
    27 Sep 2016, 15:06
    0 0
    dadeundee said:Buna! am aproape 20 de ani si sunt insarcinata in 22 saptamani... Nu am avut puterea sa fac avort asa ca sunt intr-o situatie ciudata. Tatal copilului e fericit si abea asteapta, mama nu stie nici de relatia mea cu el, nici de sarcina. EL este angajat si are un salar de aproape 3000 de lei, nu bea, nu fumeaza, mama nu il suporta. 
    Imi e frica de mor... nu am curaj sa ii spun mamei pentru ca, desi stiu ca isi doreste un nepot, nu il vrea acum.  Sunt si studenta in anul 2 si deocamdata stau la camin. A mai fost cineva intr-o astfel de situatie? cum ati procedat? ce sa fac?

     Capul face, c---l trage. Mah, cand va citesc pe aici ca ramaneti gravide ma umfla rasul, in timpurile astea bogate in informatii si metode contraceptive chiar sunteti de tot rasul.
    Spune-I mamei bucuria cat mai curand ca  timpul trece rapid,  o sa se vada si va fi mai urat. 
    Esti studenta, deci nu lucrezi, cum te gandesti sa-l cresti? I-l pasezi mamei, pfff sa vezi ce fericita va fi!!!

  •  
    • 12625 mesaje
    27 Sep 2016, 16:41
    0 0