Taierea poftei de mancare

  •  
    • 711 mesaje
    26 Oct 2005, 19:57
    20 18
    fetelor, sunt disperata. Mananc de rup, ma simt vinovata ca mananc dar mananc in continuare, iar cand sunt nervoasa e si mai rau...medicamente, ceva pt taierea poftei de mancare stiti? sau orice....
  •  
    • 430 mesaje
    27 Oct 2005, 10:23
    5 11
    fa sport si mananca linistita ca nu te ingrasi asa
  •  
    • 711 mesaje
    27 Oct 2005, 10:33
    5 4
    Pey problema e ca am un profram infernal, care nu-mi permite sa mai fac si sport.
  •  
    • 553 mesaje
    27 Oct 2005, 10:51
    3 4
    sunt medicamente, dar mai bine nu le lua, au prea multe efecte negative si n-ai vrea sa te trezesti cu dureri de rinichi, tensiune, greturi...etc
    cand ti se face foame mananca si tu ceva slab...carne gratar, legume, fructe, te vei simti mai bine decat intingand paine intr-o mancare plina de soos, grasa, nici n-o sa mai ai senzatia de plin, balonat...pune-ti apa intr-o sticla de 0.5 asa poti sa bei mai repede si mai multa...cateva zile iti va fi mai greu pe urma te obisnuesti, daca ai vointa

    Magdel cine a zis ca poti sa te indopi cat vrei daca faci sport? e Gresit!
    sportul iti intareste muschii...prin transpiratie elimini apa nu grasime si scuza-ma nu poti sa faci sport de performanta cu antrenamente de 5 ore pe zi, faci si tu acolo o inviorare intr-o ora, de 2-3 ori pe saptamana care nu face decat sa-ti mentina tonusul
  •  
    • 442 mesaje
    27 Oct 2005, 11:02
    3 8
    sau poti bea ceai verde...oricat de mult...la mine chiar are efect...nu neaparat ca imi taie pofta de mancare dar mai degraba poftesc sa mananc fructe,carne la gratar(ma rog,asta nu poti sa-ti faci in timpul serviciului)dar fructe poti manca
  •  
    • 553 mesaje
    27 Oct 2005, 11:08
    7 1
    poti pregatesti carnea seara...o pui in caserola si ti-o iei la servici, o mai poti taia cubulete si amestecata in salata, poti sa mananci un lighean si n-ai nimic
  •  
    • 666 mesaje