povestea mea

  •  
    • 1 mesaje
    13 Aug 2015, 15:56
    0 0

    Ce greu e sa fii singur...ma refer la faptul,chiar daca sunt casatorita tot singura ma simt.Deoarece al meu sot nu prea comunica cu mine si pe langa acest lucru mai vine si seara tarziu de la servici,stand numai prin baruri.

    Acasa eu ma chinui cu parintii lui, care sunt in varsta ,medicamente ,mancare,curatenie,spalare si toate cele trebuie facute numai de mine.Pentru ca soacra acum 2 saptamani a cazut jos si are fisura craniana ,iar acum e la pat si  nici nu se poate ridica din pat.Eu o schimb de pampers ,ii dau sa manance cu lingurita si tot asa.


    Ma intreb cate odata cu cea am gresit de merit eu toate aceste lucruri..de ce mi se intampla nu mai mie.Oare pentru faptul ca acum ceva timp nu am fost atenta pe cine am deschis ochii?ca uneori simt ca nu mai rezist,simt ca nu mai am putere si nici cine sa ma inteleaga.


    Pe langa aceste lucruri mai sunt si unele persoane care rad,si mai fac misto de tine ,ii vine cateodata sa plec departe si sa uit de toate....Nu mai rezist si tinand cont ca viata ma chinuie inca de pe acum,pentru ca nu sunt chiar asa in varsta,imi vine sa le las pe toate balta..Ma gandesc si acum la acele momente de anul trecut cand pregatirile de nunta erau in toii,acum parca au luat o intorsatura gresita si toate merg numai pe dos...mai ma gandesc cate odata ca o persoana nu  o poti cunoaste in 4 -5 ani,se poate schimba chiar si dupa o casnicie indelungata.Si cum eu de la bun inceput i-am spus ca nu imi plac oamenii care consuma alcool,el parca intentionat face toate aceste lucruri,de ascultat ,sau sa comunice cu mine???...nici nu se mai pune vorba,vorbesc cate odata singura,si el pare mereu ganditor...