Mama vesnic nemultumita

  •  
    • 29 mesaje
    19 Aug 2014, 13:00
    0 0
    Buna tuturor! Orice sfat este binevenit!
    Relatia intregii familii cu mama a devenit extrem de neplacuta!
    Am 21 de ani si sunt studenta  la medicina. de la varsta de 18 ani nu ma mai inteleg absolut deloc cu mama mea. Am fost mereu  o eleva silitoare: am terminat liceul cu 9.98, am luat  bursa de merit si am intrat la " Carol Davila" pe locurile de la buget. La fel si fratele meu.
    Am fost o fata cuminte si sincera cu parintii mei, dar cu toate acestea mama mereu are ceva de reprosat la adresa mea.Mereu cand luam o nota mica ma compara cu ceilalti, imi spunea ca sunt proasta si lenesa.
    In toamna aceasta fratele meu (27 de ani) se insoara, iar mamei nu ii convine nimic.
    urla, tipa, tranteste, plange, jigneste.
    Toata copilaria mea am avut parte de jigniri, de amagiri. Mereu imi promitea ca o sa ma rasplateasca pentru eforturi, dar niciodata nu s-a intamplat nimic. Toate vacantele de vara mi le-am petrecut sechestrata in casa, facand curatenie si calcand.
    Asa se intampla si in aceasta vara, dar m=am obisnuit cu asta, insa nu stiu ce sa mai fac.
    Imi spune mereu ca eu sunt oaia neagra a familiei, ca umblu cu "minciuni" la fratele meu.
    Cand incerc sa discut cu ea, atunci cand o prind in toane bune ,  totul se sfarseste cu o mare cearta...imi spune :" ai ajuns tu , o mucoasa, sa imi tii lectii de viata".
    Prietenelor ei le spune plangand ca ii pare rau ca nu ne poate oferi mai mult...dar eu nu inteleg ce sa imi ofere mai mult? Nu i-am cerut nimic, decat LINISTE.
    Nu ii convine nimic din tot ceea ce i se intampla. are senzatia ca toata lumea are ceva cu ea, ca toata lumea ii reproseaza, dar nimeni nu o jigneste cu nimic. ea e singura care jigneste.
    zilele trecute mi-a spus ca sunt o dobitoaca pentru ca adopt atitudinea "mutului" fata de ea... si ca sa nu mai vorbesc deloc cu ea.