am 17 ani si nu am avut niciodata prieten

  •  
    • 11 mesaje
    14 Dec 2013, 23:45
    8 6
    hei!sunt anna din bucuresti,am 17 ani si sunt eleva in clasa a 11-a(nu conteaza la ce liceu)

    sa va spun cat mai concis povestea mea,iar problema mea este ca nu am avut niciodata prieten!uneori nu pot spune ca ma deranjeaza chestiunea aceasta,dar alteori simt nevoia foarte muult de un baiat care sa fie cea mai iubita persoana a mea si la care simt cel mai mult,iar el,desigur,sa fie sensibil,cu bun simt ,sa tina si el la mine si la care sa ma pot descarca,sa ne impartasim unul altuia problemele!!!
    pana la 15 ani nu ma interesau baietii,eram ceva de genul"ehhh...sunt prea mica..sa mai astept",dar invatam si foarte mult(asa fac si acum,de fapt,muncesc din greu si la scoala,dar si la pregatirea pentru facultate,pentru ca vreau sa dau la arhitectura,si trebuie inca de acum sa fac pregatire),am fooartee putin timp liber,este adevarat,dar nu ma vait de asta,cred ca este chiar mai bine asa pentru mine,deoarece ma obisnuiesc cu greul.

    in generala cand le spuneam ca sunt prea mica ca sa am prieten se uitau la mine ca la felul 14,li se parea foarte ciudat,cei care erau mai rau radeau de mine chiar.