blue air

  •  
    • 40 mesaje
    17 Mai 2012, 16:03
    0 0
    as avea nevoie de pareri despre aceasta companie, din cate am citit pe net nu prea pare de mare incredere. eu as dori sa zbor din spania spre romania si aceasta companie are preturile cele mai mici. cei care ati zburat cu ei, ati fost multumiti? sunt punctuali, seriosi?
  •  
    • 2 mesaje
    18 Mai 2012, 14:45
    0 2
    buna...eu am calatorit cu blue air din bucuresti in italia....la zborul meu a avut o intirziere de 1hsi 30min...dar in general sunt seriosi...si am calatorit bine..nu au fost probleme...

     


    Acest mesaj a fost editat de către izabellas30: 18 Mai 2012, 14:48
  •  
    • 1166 mesaje
    30 Mai 2012, 13:49
    0 0
    fiind o companie law cost mai are intarzieri dar nu mari..eu zic ca e ok avand in vedere preturile pe care le ofera
  •  
    • 7947 mesaje
    30 Mai 2012, 14:10
    1 0
    O sa dau copy paste la un post pe care l-am pus pe un alt forum:

    Eu nu as sfatui pe nimeni sa isi mai ia bilete la ei atat de neseriosi au fost la ultimele patru zboruri (doua zboruri dus-intors) pe care le-am facut cu ei. Din pacate ei reprezentau singura posibilitate de a pleca vineri seara si a ne intoarce duminica seara. Dar mai bine imi iau o zi libera decat sa mai zbor cu ei. La primele doua zboruri am avut doar intarzieri usoare de cate o ora-o ora si jumatate. La al treilea zbor (Brussel-Bucuresti) am descopreit la aeroport ca avem introdusa o escala in Londra si ca plecarea este amanata cu o ora. Verificasem zborul cu doua zile inainte si era OK, adica fara escala iar in ziua zborului era cu escala. Si evident ca nu s-a deranjat nimeni sa ne anunte de schimbarea efectuata. De fapt ei au scos cu totul zborul Brussel-Bucuresti. Apoi au adaugat o escala In Brussel unui zbor Bucuresti-Londra in care ne-au urcat pe noi, ceea ce a facut ca pasagerii pentru Londra sa aibe o ora si jumatate intarziere, iar in Londra i-au adaugat si pe pasagerii Londra-Bucuresti care evident ca au avut si ei o ora si jumatate intarziere din cauza escalei in Bruxel. Noi am avut in total 3 ore si jumatate intarziere. In loc sa ajungem la ora 21.50 in Bucuresti, am ajuns la 00.20. La intoarcere am avut iar patru ore intarziere pentru ca un avion care pleca dimineata la Roma a plecat cu intarziere si s-a intors in Bucuresti cu intarziere si noi care eram de fapt a treia cursa am avut intarzierea mai sus amintita. Evident ca desi stiau de dimineata de intarziere, nu ne-a anuntat nimeni. Si in aeroport ne-au sfatuit sa plecam la plimbare prin Bucuresti ca nu are rost sa asteptam de la 11 dimineata cand am ajuns noi la aeroport si am facut check-inul pana la 17.20 cand aveau plecare (care s-a prelungit pana aproape de 18.00).
    Pentru 48 de ore de stat in Romania Blue-Airul ne-a oferit o intarziere cumulata de aproape 8 ore.

  •  
    • 1787 mesaje
    30 Mai 2012, 14:52
    0 0

    @Esthera, daca inca nu ti-ai luat bilet uita-te si la Wizzair.

    Eu n-am calatorit cu Blueairul, din auzite stiu ca are mai multe minusuri decat plusuri.
    In schimb am facut ruta Bruxel-Bucuresti de cateva ori (cu vreo 3-4 ani in urma) cu Wizz-arul, fara intarzieri semnificative (mai mari de 1 ora). Am ales atunci datorita costului scazut, dar intre timp s-au lacomit la bani si s-a scumpit biletele incat prefer sa aleg Taromul si platesc acelasi pret (bagajul la cala de 23 kg inclus in pret). Ceea ce la Wizzair trebuie platit separat, nu mai spun ca nici macar un pahar de apa nu primeam in avion.

  •  
    • 10876 mesaje
    30 Mai 2012, 23:53
    0 0
    Pe wizz am card dala de membru, la cat de des zburam cu wizzul. Ultima plecare fu in aprilie de pe Otopeni si avuseram 4 ore de asteptat in aeroport, timp in care am spart o gramada de bani, pe haleala, net si apa. Nu am alta legatura,da zau de as mai zbura frodata cu low costurile lor de rahat.
  •  
    • 1787 mesaje
    31 Mai 2012, 00:26
    1 0
    @Mikizda, nu stiu care aeroport e mai convenabil pentru tine, dar verifica siteul Tarom ca au si ei zboruri, iar biletul luat din timp te costa cat un low-cost la wizzair+bagajul de cala.
  •  
    • 1166 mesaje
    31 Mai 2012, 11:06
    1 0
    eu am zburat ani de zile cu blue air si nu am avut probleme deosebite..doar intarzieri minore. in schimb acum zbor cu o companie ucrainiana care isi schimba orarul de zbor de pe o zi pe alta si nici macar nu e law cost. stau cu inima in gat sa nu-mi pierd legatura ca mi s-a intamplat. imi trimit cate un mail cu o zi inainte cica sorry for any inconveniences. eu sunt obligata sa zbor cu ei avand doar doua obtiuni, a doua fiind turkish airlines cu care am zburat vreo 2 ani si in fata carora imi scot palaria..nu au intarziat niciodata nici macar 5 min. problema lor e ca au preturile cam mari..sau cel prutin pt. mine. mie imi ajungea biletul la ei cam la 1500$. ehhh parca mi-e dor de blue air...
  •  
    • 40 mesaje
    1 Iun 2012, 13:49
    0 0
    multumesc pt raspunsuri, pana la urma voi zbura cu wizz air, am mai zburat cu ei si n-am avut nici o problema. cat despre tarom nu am decat cuvinte de lauda, dar nu au zboruri de aici, din orasul in care locuiesc, desi pana anul trecut aveau, plus ca si preturile sunt cam piperate, iar noi fiind mai multe persoane nu prea ne da mana. o zi frumoasa va doresc!
  •  
    • 1 mesaje
    19 Dec 2012, 15:28
    1 0
    Am dorit sa achizitionez 4 bilete dus-intors pe ruta Bucuresti-Roma de la BlueAir si cand am ajuns sa platesc am constatat cu stupoare ca BlueAir cere 368,00  RON taxa de administrare pentru a putea plati cu cardul de credit, in conditiile in care pretul biletelor era de 904 RON. Am sunat la agentia BlueAir sa intreb ce taxa platesc daca cumpar biletele de la agentie si mi-au spus ca platesc 5 EUR/segment/calator.. adica 40EUR...m-am decis sa sun la Call center-ul Blue air, 1499 fiind taxat cu 0,62 EUR / min sa intreb ce as putea face in aceasta situatie si am ajuns sa fac rezervarea telefonic, am platit prin transfer bancar (la Banc Post) 904 RON iar convorbirea a durat aproape 10 minute... platind doar 5,5 EUR. Sper sa va fie de folos aceste informatii.

    Numai bine!
  •  
    • 1 mesaje
    10 Iun 2013, 10:55
    0 0
    incerc sa scriu cit mai frumos si politicos de "nenorocitii" astia de la compania asta de K ...cum sa-i spun?....stiti voi....seful lor este la puscarie,fost "baiat destept",urmatorii daca nu schimba nimic in comportamentul personalului, in a lua si respecta citeva legi omenesti,normale,legale il vor urma si ii vor tine companie "fostului" sef al acestei "sanatoase"companii de zbor.Personalul care se afla in alte tari cu personalul care se afla la Otopeni  nu au aceleasi legi?
    TIP sau idei(aveti nevoie):cautati sa aveti sau sa angajati personal mai putin "colorat" si asa ne vad toti: brazilieni, mexicani ,turci, somalezi si alte natii "colorate", mai putine "pasari din alea care" care le-am gasit  "goagal",mai exact pe vikipedia ,se numesc ciori, cautati, nu este greu de gasit, avem fete si femei foarte frumoase in Romania.
    Ceea ce s-a intimplat zilele trecute pe aeroportul din Otopeni nu se vede in nici un colt al lumii asa ceva,nici chiar in Mexic, Brazilia, Costa Rica, Cuba,Dominikanische Republic si alte tari pe pe care altii le cred "necivilizate",urit, urit ....multa lume o sa se intrebe ce s-a intimplat,stiu cei de la compania numita mai sus, mai exact compania de K... ce s-a intimplat, banuiesc ca s-a informat totul la sefii cei mari sau mai bine la viitorii"baieti destepti" dar de fapt nu cred ca o sa le pese de cei 55 de euro care sau luat cu "japca" de catre peronal pentru cele 200-400 grame in plus la bagajul de mana.Peste tot in toata lumea ai dreptul la un bagaj de mana,care depinde ce companie cite kg sa aiva si o geanta(femei) si o geanta cu un laptop(femei si barbati). Va rog sa-mi spuneti ce se poate lua intr-o valiza de dimensiunile 100x80x30 in afara de haine si incaltaminte cind mergi intr-un concediu, nu am incercat si nu cred ca cineva v-a putea intoduce intr-o valiza acea greutate "stas" de 32 de kg. Daca venim de la capsuni, de la cules de mere , de la cintat tot nu putem face aceasta greutate.Chestia asta este facuta cu "justa" ,asa se cheam cuvuintul? Data viitoare am sa pun caramizi int-o valiza de dimensiunile astea dar am o intrebare, de fapt doua: ce companie din lumea asta are greutatea asta la un singur bagaj de cala? si a doua: nu va ginditi la personalul care incarca si descarca aceste bagaje?
    As dori ca cei de la companie sa reflecte asupra acestor doua intrebari sau daca are timp sa mearga si sa descarce aceste valize de 32 kg intr-o zi la aeroport si mi-as dori si mai mult ca toti calatorii sa aiva bagajele cu aceasta greutate "stas"
    NO COMMENT....o zi buna celor care au fost "arsi" de ei...
  •  
    • 136 mesaje
    10 Iun 2013, 23:18
    0 0
    Indiferent cu ce companie calatoresti ai voie cu un bagaj de cala la 20 kg si un bagaj de mana la 10 kg fara sa se specifice dimensiunea bagajului.Bilete ieftine si companie serioasa gasiti la airtickets.24

  •  
    • 261 mesaje
    11 Iun 2013, 18:53
    1 0
    sotul a zburat cu ei dar mi-a zis ca o concluzie ca niciodata nu ma va lasa sa calatoresc cu copilul cu aceasta companie)
  •  
    • 7947 mesaje
    12 Iun 2013, 10:12
    1 0
    ursoaicamary said:Indiferent cu ce companie calatoresti ai voie cu un bagaj de cala la 20 kg si un bagaj de mana la 10 kg fara sa se specifice dimensiunea bagajului.

     
    Nu luati acest post in considerare. Este o mare aberatie. Numarul de kilograme la bagaj de mana si bagaj de cala difera de la companie la companie. Chiar si la aceeasi companie difera in functie de destinatie. Si intotdeauna se dau dimensiunile. 
    Mai ales daca mergeti cu o companie low cost verificati foarte bine daca indepliniti conditiile sa nu va treziti ca platit 50 de euro aiurea.

  •  
    • 9873 mesaje
    12 Iun 2013, 20:11
    0 0
    Mesaj şters de administrator
  •  
    • 1 mesaje
    30 Mai 2015, 23:44
    1 0
    Buna ziua, as dori sa-mi impartasesc cu cei de aici experienta mea foarte neplacuta cu cei de la BlueAir.

    La o cursa Bruxelles (un aeroport unde se poate intampla orice si oricand, neprofesionisti total si sper sa nu mai ajug pe acolo niciodata) - Bacau (un aeroport mic unde nici macar PIR nu primeste daca iti este pierdut bagajul la cala) mi-a fost pierdut bagajul la cala, care dupa zeci de telefoanem mail-uri la blueair, bacau, bucuresti, bruxelles, roma si dupa ce eu i-am informat pe cei de la blueair unde se afla bagajul, l-am recuperat din aeroportul din Bruxelles dupa 2 saptamani intr-o stare deflorabila (valiza samsonite care a fost desfacuta cu surubelnita si i-au stricat incuietoarea).
    In urma acestui incident am facut o sesizare la blueair ca sa-mi recuperez daunele, atata morale cat si materiale (mi-au stricat vacanta, am cheltuit bani pe haine, telefon, combustibil, valiza si timpul care pentru toti costa bani)
    In urma sesizarii, am fost contactat de cei de la blueair pe mail unde nu se distinge deloc adresa lor de mail (intentionat categoric) unde sa le trimit informatiile trecute.
    Va atasez cu copy/paste mail-ul (asta e o proba foarte importanta la dosar). Nesimtirea nu are limite.
    ---------------------------------------------------------------------------------------------
    Buna dimineata,
    Pentru intocmirea dosarului de despagubire va rugam sa ne transmiteti la adresa de emailll@aerokraft.ro urmatoarele documente:

    - Copie dupa reclamatia facuta in aeroport (P.I.R.),
    - Copie dupa pasaport sau carte de identitate,
    - Poze cu bagajul deteriorat
    Orice reclamatie inregistrata la compania noastra cu toate dovezile necesare atasate, urmeaza sa fie solutionata in termen de 30 de zile de la data primirii acesteia.
    Cu respect,).
    --------------------------------------------------------------------------------------------
    Dumneavoastra deduceti mail-ul lor? Sau e bataie de joc la adresa mea si a tuturor pasagerilor?

    Dupa ce am dat cateva telefoane, am aflat adresa lor de mail care este ll@aerokraft.ro si le-am trimis toate documentele cerute. Mi-au raspuns de pe un alt mail unde conform articolului si conform articolului este vinovat ca ai ales sa calatoresti cu blueair, cam asa a sunat mail-ul. Bineinteles am vrut sa le raspund la mail dar... stupoare, au trimit de pe un mail la care nu se putea raspunde, desi au zis ca asteapta de la mine noi informatii (le-am raspuns bineinteles pe adresa ll@aerokraft.r.

    In fine, am luat legatura cu reprezentantul blueair din bruxelles care mi-a trasmis "neoficial" ca nu am sa fiu despagubit cu nimic pentru ca eu sunt cel vinovat ca valiza a depasit cu 1,4kg greutatea admisa de aeroportul bruxelles, desi pana cum nu mi-au transmis asa ceva, nici verbal nici pe mail). Dar de ce au acceptat-o bagajul la check-in????
    Adevarat???? Atunci de ce au trimis valiza la Roma in ideea sa ajunga la bacau daca depasea limita de greutate????

    Este o bataie de joc ceea ce s-a intamplat, este o companie lowcost, corect, dar nu ne batem joc de calatori.
    Este inadmisibil ce se intampla in aceasta companie care se pare ca are prea multi clienti, eu am sa fiu cel vinovat de ceea ce o sa se intample si de acum inainte cu aceasta companie, va promit asta tuturor, mai ales celor din conducerea Blueair.

    PS. Astept un raspuns, de data asta "oficial" de la blueair.
    Aceasta situatie nu o sa se incheie aici, toate documentele, convorbirile inregistrate, chitante, vor ajunge la un avocat.

    Toate bune,
    Valentin Mangalagiu
  •  
    • 1 mesaje
    26 Aug 2015, 23:30
    0 0
    Buna ziua!
    In data de 24.08.2015 , ni s-a refuzat check in, desi am ajuns cu 40 de minute inainte, pe autostrada catre Luton a avut loc un acident, Am fost in aceasta situatie in jur de 20 de persoane.Compania Wizz air a schimbat biletele pasagerilor pentru un alt zbor. Cei de la BLUE AIR nici nu au stat de vorba, o doamna nervoasa ne-a spus ca daca mai ridicam vocea ea pleaca.Nu ne spus decat ca trebuie sa cumparam alte bilete, la preturi foarte mari, numai online. Nu a interesat pe nimeni ca nu veam cu ce plati noile bilete, ca eram in situatii dificile.
    Ne-a atras atentia ca eram obligati sa fim la aeroport cu 3 ore inainte, restul nu mai e problema ei!
    E o companie de 2 bani , care nu se respecta si nu isi respecta nici clientii!
    Nu vom mai calatori niciodata cu BLUE AIR!
    Mizerie in avioane si personal asemenea!
    Nu cred ca sunt erori , cred ca lucrurile acestea se intampla intentionat. Domnul de la check in a plecat zambind,lasand in urma oameni disperati.
    Citisem ca astfel de lucruri se intampla mai ales la Londra , dar nu credea ca noi vom ajunge in aceasta situatie!
    NU CALATORITI CU BLUE AIR, exista si alta companii ieftine care isi respecta clietii! 
  •  
    • 292 mesaje
    1 Sep 2015, 02:17
    0 0
    Sunt posibile intarzieri sau chiar anulari de zboruri dar aceste cazuri sunt rare. in general zborurile sunt ca toate celelalte.