Isteria maidanezilor: 5 vedete pro şi contra uciderii câinilor comunitari

După ce un băieţel în vârstă de doar patru ani de zile a murit sfâşiat de câinii maidanezi în Bucureşti, vedetele din România s-au împărţit în două tabere. Unele celebrităţi afirmă că oamenii ar trebui să dea dovadă de maturitate în gândire şi să nu-i pună la zid pe câini, în timp ce alţii vor să omoare maidanezii.
1 din 6

Puya, împotriva maidanezilor

Cântăreţul, care este tatăl a doi copii, a comentat în stilul propriu pe Facebook situaţia în care se află România din cauza maidanezilor.

„Alt copil mort sfâşiat de maidanezi! Cred că o să înceapă să apară din ce în ce mai mulţi maidanezi morţi în cartierul meu dacă primăria stă pe gânduri încă. Iar celor care le plâng de milă javrelor le recomand să-şi canalizeze energia către copii amărâţi. Ar putea să le dea lor de mâncare atunci când îi zăresc căutând prin gunoaiele din faţa blocului. Viaţa unui copil face mai mult ca toate javrele de pe stradă. O să înceapă să dispară din ce în ce mai mulţi maidanezi din cartieru meu“, a fost mesajul postat de Puya pe celebra reţea de socializare.
6 Septembrie 2013
 

Comentarii (29)

POSTEAZA COMENTARIU
Afiseaza:Cele mai recente|Cronologic

  • Val pe 6 Iul 2014, 17:10
    iubesc oamenii si animalele

    Am crescut cu caini ,am copii ,si ei au crescut cu caini ,si au salvat maidaneji de pe strada ,este o tampenie sa crezi ca ,daca iubesti animalele asta inseamna ca nu ai copii ! am copii si nu doresc sa mai vad pe strazi copii ai strazii,am parinti si nu doresc sa vad batrani cersatori ,va rog sa-i strangeti! Nimeni nu doreste caini pe strazi ,dar nici omorati aiurea in acele adaposturi lagare !Aplicati legi adecvate ,sterilizarea obligatorie ,in primul rand ,controlate canisele ....

    0
    0

  • Val pe 6 Iul 2014, 17:04
    iubesc animalele si oamenii

    Cainii nu musca ,nu sunt rai ,doar oamenii ,afirm asta ,ptr ca am crescut cu caini ,am salvat caini de pe strazi si pisici ,de la 5-6 ani ,nu am fost muscata ,iar ai mei parinti m-au sustinut ,si nu am devenit un om rau ,frustat !De ce nu se aplica legea sterilizarii obligatorie?controlate canisele ,recesamant al animalelor ,construite adaposturi adecvate cu un personal calificat si educat,program zilnic cu publicul!Ce pregatire au acei hingheri ?dar Bancescu ? spune ti ca ,va pasa de copii ,cati dintre voi ati luat acasa un copil al strazii ,l-ati spalat si l-ati pastrat?cati dintre voi ati ajutat un batran cersator?Noi ,iubitorii de animale ,ne implicam si in ajutorarea copiilor saraci ,ai batranilor ,familiilor sarace. Acum cainii sunt omorati dar peste cativa ani ,vor aparea altii pe strada din cauza omului iresponsabil care dintr-o mila patetica si puii?daca din greseala se incurca cu un caine maidanez.....? prosteasca ,nu isi va steriliza animalutele,dar nu ii v-a mila sa inece puii ,sa abanoneze puii ,de multe ori cu tot cu mama ,multi dintre voi aveti ciani ,SUNT STERILIZATI?Daca nu ,ce faceti cu

    0
    0

  • Val pe 6 Iul 2014, 16:54
    Iubesc animalele si oamenii

    De ani si ani de zile se omoara animalele de pe strada ,de ani si ani de zile ,se abandoneaza ,de ani si ani de zile ,animalele sunt omorate ,si incontinuu apar mult mai multi copii ai strazii ,batrani cersatori ,alunga ti de proprii copii din case ,de ani si ani de zile ,ne zbatem ptr o Romanie mai buna ,din pcate ,romanii devin din ce in ce mai rai ,mai meschini ,merg la biserici ,fac matanii ,chipurile cred in Dumnzeu ,dar cum ies ,barfesc ,urasc,si se gandesc cum sa omoare acele biete animale !Din pacate ,nu este vorba numai de cainii de pe strazi ,romanul prefer sa aiva grija de o zdreanta sau de o bucata de lemn ,decat sa aiva grija de un suflet!Paula Racovita-Stoica Romania este o tara mica ,intr-un an sau doi daca s-ar da o lege a sterilizarii obligatorie ,daca s-ar face programe de sterilizari gratis pentru cei cu un venit mai mic sau deloc ,daca s-ar face programe de sterilizari la sate ,commune ,daca s-ar face un recesamant al animalelor ,si o lege impotriva abandonului ,s-ar construi adaposturi adecvate cu un personal calificat si educat ,program zilnic cu publicul ,acei hingheri sa aiva macar liceul si fara cazier,nu ar mai exista caini pe strazi!Acum ii veti omora ,dar peste cativa ani ce o sa faceti?cainii vor rasari iar pe strazi din cauza omului iresponsabil care dintr-o mila patetica nu v=a dori sa si sterilizeze cainii ,dar nu va avea mila cand va abandona cainii si puii!sau acei tarani care isi aduc puii de la tara la oras ,.Va bateti in piept ca iubiti oamenii mai mult ca acele biete animale .cum?

    0
    0

  • Mona pe 29 Apr 2014, 16:01
    Romania

    Cand am citit ce pot declara niste persoane care trebuie sa reprezinte imaginea poporului in bine am ramas cu un gust amar...pai presupun ca in secolul "civilizatiei" inca se cere moarte pentru moarte.Eu vreau sa vad cum solutionam si problema crimei? Omul ajunge in puscarie pentru crima? Sa ajunga tot 2 metri sub pamant, este tot crima, nu? Groaznic ce spun "vedetele" noastre..ma scarbeste si oribilieaza

    1
    0

  • adi pe 19 Sep 2013, 23:50
    FASCIST

    Rapperu'' il vad cu Rottweileru' dupa el! Cine te-a sfatuit sa faci asta Puya, e un fascist! Ca tata, iti amintesc ca sansa ca sa fii mancat de caini e 1/ 2000000, iar cea de a fi violat de 1/400. Adica, pana se te mance cainii, ai 4993 orificii suplimentare. Puiule, amu' ce zici? Sau pe unde? Foarte trist! Esti un instigator la ura si intoleranta!

    3
    1

  • Ralu pe 11 Sep 2013, 18:43
    Despre copiii strazii...

    Puya a zis: "Ar putea să le dea lor de mâncare atunci când îi zăresc căutând prin gunoaiele din faţa blocului." Protectia Copilului ar fi bine sa ia masuri si in legatura cu astfel de probleme. Sunt copii care sunt fortati de parinti sa cerseasca bani, ca altfel ii bat parintii. Iar cei care le dau bani si mancare nu ii scapa ci doar ii mentin in chinuri in loc sa sune la Protectia Copilului sau sa faca ceva sa nu mai stea nici copiii pe strazi. Iar daca acei copii sunt orfani, tot nu ar trebui sa stea pe strada. Degeaba li se da mancare; mai tarziu ori mor de o boala sau frig, ori ajung adulti care devin un pericol public si ajung in puscarie. In rare cazuri reusesc sa se ridice si sa traiasca o viata normala. Din pacate Romania ori are orfelinate in care copiii nu o duc mai bine decat pe strazi, ori copiii nu pot fi dati spre adoptie asa usor.

    0
    0

  • eu pe 11 Sep 2013, 16:05
    mee

    @ mee - te rog priveste in oglinda: https://www.youtube.com/watch?v=j81wtWQZqQk, iar daca ti vine sa vomiti te rog sa inghiti la loc, caci e posibil sa iti pierzi pe gura inteligenta ramasa ;).

    0
    0

  • Dana pe 11 Sep 2013, 12:12
    oamenii??/?

    Sa va fie rusine voua, celor care ziceti ca iubiti copiii, nu stiu citi dintre voi va intereseaza cum creste un copil, cum e educat , cita nicotina i se sufla in gura de cind e nascut, ce cuvinte aude in casa si la scoala, si pe strada, sa va fie rusine voua ca nu stiti sa sariti asa cind un copil e violat, abuzat, neglijat...Voi sinteti niste fatarnici care doar va isterizati, nicidecum nu mai puteti de grija copiilor.Nu stiu de ce trebuie ales ceva , intre copii si animale, un OM care iubeste, iubeste si oamenii, (copii, adulti, batrini, bolnavi, saraci, prosti, destepti, frumosi, uriti, exact asa cum te iubeste un ciine, dar nu am vazut in societatea noastra asa deschidere..), si in aceeasi masura va iubi si animalele, plantele, natura .Nu vreti sa va plimbati prin rahat de ciine? Nici eu . Dar nici in scuipatii vostrii...Cind mergem in vreo poiana sau in parc, sau dupa un concert, mizeria care e acolo cine o lasa????Animalele????Ar trebui sa va fie rusine sa mai vorbiti cind sinteti o natie de imputiti, lume care la 8 dimineata pute a transpiratie, a bautura...Dar bineinteles aveti impresia ca sinteti mai presus de orice, voi puteti sa face mizerie...GRESIT, EROARE...Dumnezeu ne-a lasat pe toti in aceasta lume, sintem COLOCATARI pe aceasta planeta, nu sefi si subalterni.......Legea era si inainte dar nu s-a aplicat. De ce nu-i linsati pe cei care au luat baniii si nu si-au facut treaba? Sau sinteti unul din ei???DE aia sint muscati, din cauza indolentei celor care sint platiti de noi, din cauza celor care arunca puii pe strada, din cauza celor care nu-si castreaza ciinele ca au impresia ca daca sint de rasa trebuie sa se impuieze ca si cum n-ar fi destui in tara asta , din cauza noastra ca nu am iesit pina acum in strada de 23 de ani...din cauza tuturor... Domnu' Anghel, i-ai mata omoara-i, maninca-i,,,daca faci comparatia cu mieii...Ai avea carne pe gratis.Numai aberatii stiu sa spuna unii. D in partea mea sa nu se gaseasca nici o bucatica de carne in magazine, nici bautura, nici tigari, dar astia care tot dau exemple cu mieii cred ca sint primii care ar face crize, ca romanul in afara de gratare, sa se imbete, sa faca mizerie, sa lase copiii sa cada in haznale, sa cada de la etaj, sa-i violeze, sa omoare ciinii cu bitele, sa distruga natura, nu stie decit sa se isterizeze.....

    5
    0

  • Anghel pe 10 Sep 2013, 14:32
    Cainii maidanezi

    Majoritatea celor care se declara iubitori de animale sunt fatarnici si nu urmaresc decat banii. Eu propun sa nu se mai cheltuie bani pentru eutanasierea cainilor ci sa li se taie gatul ca la mieii de paste pe care apoi i-i mananca fara sa se gandeasca ca si acestea au fost fiinte dragalase si ar trebuii sa aibe si ei dreptul la viata chiar si pentru o perioada scurta ca sa devina adolescenti. Daca s-ar manca cainii ar fi de accord ca sa fie sacrifice-ti ca mieii? Dece sa fiu obligat ca pentru o minoritate sa fiu obligat sa convetuiesc cu cainii, sa calc in rahaturile lor si sa merg cu team ape strada. Cati bani se cheltuiesc pentru intretinerea unui caine si cati bani se aloca pentru copii strazii care sunt goi, flamanzii si fara ingrijire medicala? Nu merita si acestia un camin, hrana si ingrijire medicala la nivelul cainilor. Ce sume de bani s-au cheltuit pentru caini si cati bani au fost alocati copiilor strazii? Ce legi guverneaza in in orasele din Europa de nu sunt caini pe strazi iar la noi cainii umbla in haite si fac atatea victime? Cati oameni sunt muscati anual de caini si cat se cheltuie pe vaccinarea acestora? Sa va fie rusine iubitorilor de caini care neglijati copii strazii cu atata cinism si puneti mai presus aceste javre care creiaza multe suferinte si teroare in societate.

    2
    3

  • Verisoara pe 9 Sep 2013, 15:41
    Ar trebui sa ne unim macar acum

    Ar trebui sa fim uniti macar acum sa presam primarii care au promis ca curata strada de caini maidanezi sa-si de-a demisia, sa presam sa apara o lege cu aplicabilitate nationala daca nu sunt stransi de pe strazi in 30 de zile si tinuti in custi de catre ONG-uri, sa fie eutanasiati de primarii. Oamenii sa aiba dreptul la viata si la integritate corporala si sa poata sa isi faca curatenie fara sa fie pedepsit de lege in jurul casei lui. Cine adopta un caine sa fie urmarit de ONG pe toata durata vietii cainelui si daca il abandoneaza sa faca puscarie asa cum un parinte care abandoneaza un copil face puscarie (daca tot sunt considerati de ONG-uri egalii oamenilor atunci sa aiba si responsabilitati egale).

    2
    1

  • Dana pe 7 Sep 2013, 22:40
    ..

    Eu am un catel, un canish.Daca il pierd sau moare, miine pot sa-mi iau altul, si totusi, ..cind ies cu el din casa nu il pierd din ochi, sa nu-l calce o masina, sa nu-l fure cineva, sa nu se piarda.Mamicile, bunicile, bonele, am vazut cum au grija de copii in parc..la birfa, ele fumeaza, vb la tel, copiii nu se stie unde sint. Astia care va tot omoriti de mama focului ca a murit un copil, vreau sa vad citi din voi va duceti pe la un orfelinat, citi ati sarit cind au fost cazuri ca parintii si-au maltratat copilul, sau copiii, citi ati sarit la gitul parintilor care isi tin copiii in lanturi, sau ii trimit sa se prostitueze, parinti care abuzeaza de copii in toate felurile si ii distrug pe viata.Da iubesc animalele mai mult decit oamenii, din cauza comportamentului de bestii pe care il au aceia care ar trebui sa fie UMANI...

    11
    8

  • Dana pe 7 Sep 2013, 22:30
    folositi-va creierul..care-l aveti..

    Ati face mai bine sa aveti grija de copii cind iesiti cu ei afara, nu sa birfiti sau sa fiti cu capul in nori...cum l-a mincat ciinele asa putea f. bine sa-l fure niste " binevoitori" care l-ar fi vindut pt organe, sau l-ar fi calcat o masina, un sofer, poate unul dintre voi, isteric, sau ar fi cazut pur si simplu dintr-un pom in care s-a urcat sau etc... Asta-i tara in care traim, cu hoti, violatori, ciini pe strada si isterici ca voi..C e educatie le dati copiilor vostri???? sa fie niste bestii, ii instigati de mici la crime si dupa aia va duceti toti pe la biserici, " credinciosii"...prefacuti.Mi-e sila de voi, nu gva folositi creierul pe care se presupune ca il aveti.Daca vreti sa linsati pe cineva, linsati pe cei care va maninca banii in loc sa-si faca treaba..

    12
    9

  • alis pe 7 Sep 2013, 22:01
    pana ajungem la D-zeu ,ne maninca cainii!

    daca cainele imbla pe starda dezlegat , fara stapin , trebuie impuscat ,ca sa nu puie viata oamenlor in pericol . De stabilit amende mari pt acei care nu au grija de caini !!.

    8
    6

  • adelina pe 7 Sep 2013, 21:36
    copiii sint vitorul tarii , nu cainii!

    Sint de 10 ani in Tel Aviv, dar n-am vazut nodata un caine pe strada fara stapin . Nu pot sa-mi imginez se merg pe strada si sa vad un caine dezlegat . Ar crapa inima in mine de frica ! In copilarie am fost hrimuita de niste caini . Noroc ca era iarna , aveam haine groase pe mine . Am pus mainele pe fata aparindu-ma ,tipipam cit ma tinea gura !Am iesit repede oamenii in starada si m-au salvat . Cainii s=au sp[eriat si au fugit Si acum ma urmareste spaima de caine . Cind vad pe strada un caine legat cu stapiin , traersez strada pe partea opusa, daca e posibil .. Spaima de caine e groazninca ! Daca cainele nu are stapin n-are ce cauta singru in strada ! Orasul nu-i stina !!!

    6
    9

  • Andreea pe 7 Sep 2013, 11:48
    Caini vagabonzi

    Sunt perfect de acord cu Puia, unui copil din strada rareori i se intinde o bucata de paine, insa pentru javrele care pazesc masinile sau mai stiu eu ce li se intinde zilnic un os, un colt de paine sau mai stiu eu ce. Cei mai importanti sunt copii nostri asta daca ati uitat cumva ca noi nastem copi si nu caini . . .

    8
    9

  • Lorena pe 6 Sep 2013, 22:43
    sunt uimita

    oameni buni sunt de acord ca un copil de patru ani trebuie totusi supravegheat DAR........cainii trebuie sa aiva stapan,nu are atunci lichidarea lor pentru ca nu traim in jungla si atunci cand un caine musca stapanul trebuie sa raspunda pentru asta,asa este normal si civilizat in tariile civilizate!!!!!!!!

    4
    5

  • DPX pe 6 Sep 2013, 22:03
    isteria contra maidanezilor

    Pentru cazuri izolate (care totusi puteau fi prevenite) Nu este corect si dupa trecerea isteriei, oamenii vor gandi calm si rational ca nu aceasta este solutia...A nu se uita si de cazurile in care patrupedele au contribuit la salvarea de vieti omenesti sau la alte acte benefice!

    6
    5

  • balonasee pe 6 Sep 2013, 20:06
    Bani irositi !

    Eu sunt foarte pornita pe nimicirea javrelor ! De ce sa-i adapostim, oameni buni, intr-un centru? Pe ce bani? Voi stiti cat s-ar cheltui lunar numai pentru o singura javra? Iar tara asta are zeci de mii de javre. Mai bine cu banii aia sa se faca ceva pentru ORFELINATE, pentru familiile numeroase la care copiii n-au ce manca sau n-au ce incalta la scoala ! Suntem vai si amar ca popor, iar noi ne facem griji daca sa omoram sau nu niste javre bune de nimic. Mai mult ! M-am gandit revoltata ca si serul acela pentru eutanasiere costa niste bani ... Fi-v-ar javrele ale dracu' !

    11
    7

  • aaa pe 6 Sep 2013, 18:08
    draga!

    poate te muska de fund si de tzatze, sa vezi atunci....

    2
    8

  • simika pe 6 Sep 2013, 15:54
    mda...

    Am vazut si eu, intr-adevar, un copil care a incercat sa dea intr-un caine care era insotit de stapan ieri in parc. Oameni buni, asa este, unii copii sunt invatati sa dea in cainii de pe strada, dar e vina parintilor si a "bunei cresteri".Eu nu mi-am invatat copilul sa dea in caini ci sa ii evite pentru ca da, sunt periculosi. Trebuie sa ne intre in cap ca orice animal este salbatic indiferent cat ne straduim noi sa ii dresam. Dar, locul cainilor maidanezi nu este pe strada. Mi s-a intamplat sa vad si oameni mergand pe strada si dintr-o data sa fie muscati de caine de picior. Fara un latrat, fara nici o banuiala ca acel caine urmeaza sa se repeada la cineva. Trebuie facut ceva. Domul sau doamna MMM, in momentul in care cineva apropiat dv. va pati ce a patit copil de 4 ani, atunci sa judecati lumea in care traim. Aveti o problema, nu va incadrati in societatea umana in general si pentru asta exista o gramada de solutii in medicina din ziua de astazi. Asa este, pe lumea sunt toate nenorocirile pe care le-ati enumerat mai sus si nu sunt de acord nici eu cu ele, insa vorbim de oameni care au capacitataea de a gandi, parca asta ne diferentiaza de animale din cate stiu. Un caine nu poate gandi, nu poate spune: " De azi nu mai musc pe nimeni, ca vreau eu sa devin vegetarian". Ce sa facem acum? Sa nu mai facem copii, ca dupa spusele dv. poate deveni un nenorocit, sa nu mai "fumam"ca asta nu mai stiu ce face, etc....poi hai sa ne nastem si sa traim ca in Wall -e, macar sa stim o treaba! Reveniti-va, asta e lumea real si noi avem un cuvant de spus si cuvantul meu, cu precadere este, cum am spus mai jos sa se dea spre adoptie catelusii, iar restul nu stiu ce sa faca, cum sa faca, numai sa nu mai existe pe strazi!

    6
    2

  • ana pe 6 Sep 2013, 15:23
    reactii la extreme

    In primul rand vreau sa spun ca imi pare foarte rau pentru acel copilas care nu merita sa sfarseasca asa. Ceea ce m-a determinat sa scriu e reactia total nepotrivita a vedetelor noastre. Vreau sa sa spun ca e plin Bucurestiul de vedete. N-am vazut una sa se implice intr-o actiune concreta care sa vizeze cainii dar mai ales comunitatea in care traieste. Domnu Puia daca ai maidanezi la bloc, cu statutul tau de persoana publica de ce n-ai facut ceva pt ca locul in care traiesti sa fie mai curat. De ce n-ai organizat o actiune de adoptie, de ce n-ai chemat o firma sa ii ia si sa-i sterlizeze? De ce? Pt ca de asta se ocupa Primaria? Sau doamna Esca..Nu mai plangeti doamna in direct..ce ati facut dvs pentru ca orasul in care traiti sa fie mai curat, sa fie mai normal? Ati scos vreunul bani din buzunarul dvs.? E plin Bucurestiul de vedete si de caini..de vedete care nu se plimba pe jos sa vada excremenetele lor. Nu sunt de acord nici cu cei de la blocuri care in numele milei pt animale se multumesc sa hraneasca cainii si atat. Daca va plan animalele IMPLICAT-VA!!!!! Duceti-le la doctor, sterilizati-le, cautati-le adapost sau luati-le in casa. Asta inseamna mila pt animalelel fara stapan si RESPONSABILITATE fata de comunitatea in care traiesti. Dar cum la noi se asteapta ca intotdeauna altul sa vina sa rezolve problemele nici asta nu va fi rezolvata. Vor fi ucisi la gramada cateva mii de catini ca sa se astupe gura targului si la anul daca voi ajunge in Bucuresti voi vedea acelasi strazi pline cu rahati de caini, aceleasi vedete la TV disecand alt subiect, acelasi circ specific "Capitalei" Nu sunteti nici pe departe o capitala a unei tari...Cu stima, o provinciala!

    7
    5

  • cristenfgs pe 6 Sep 2013, 13:42
    lucian mandruta

    lucian mandruta este usor cam cretin...usor mai mult decat era necesar!

    14
    3

  • Dyutza_003 pe 6 Sep 2013, 12:59
    ...

    Iubesc si eu animalele, dar mai mult iubesc oamenii! Nu sunt din categoria celor care apara mai mult viata unui caine decat a unui om, cu atat mai mult a unui copilas care avea toate viata inainte. Cei care tin cu cainii probabil inca nu au copii...si daca tot ii aparati, poate faceti ceva, va ocupati de ''educatia'' lor, creati aziluri pn ei, ca numai gura de voi.

    16
    7

  • MMM pe 6 Sep 2013, 12:34
    ooooo

    cind un copil sau un adolescent loveste un caine cu brutalitate sau chiar impusca in acestia,nimeni nici nu atrage atentie la aceasta,cind un caine care a trecut prin multe si a ajuns sa fie rau si musca,atunci se incepe tragedia! Deci,daca statul nu face nimic cu cainii de pe strada,asta nu inseamna ca trebuie nemiciti,plus ca cine a zis ca viata unui animal nu este mai importanta decit viata unui copil???? ha ha,sa va fie rusine,va ginditi ca sunteti oameni,acei oameni care abandoneaza copii,care fac avorturi,care se prostituiaza,care incearca marihuana,care se gituie si sunt gata sa-si vinda propia familie pentru bani! Sacrificiul a trei viati de ccaini in schimbul ca copilul acela va creste poate un maniac care o sa-si bata parintii,sau o sa mearga intro seara beat la volan si o sa va loveasca copilul vostru care o sa traverseze drumul regulamentar! Deci in concluzie,viata oricarui suflet e pretioasa! Cica Puia mare are cuvinte de adaugat! Am o ideie mai buna,sa-l sacrificam pe el si viata lui si sa lase toti banii care ii are in banca ca sa-i putem dona la orfelinate si sa deschidem un centru pentru animalele vagaboande! Oricum,ori cu Puia ori fara el,nu cred ca industria muzicala o sa plinga tare mult dupa el!

    10
    13

  • Anna pe 6 Sep 2013, 11:29
    Mare pacat pentru pierderea lui Ionut.

    Micutul a platit cu viata pentru vina altora, multi, care isi paseaza vina acum. Nu apar cainii agresivi si periculosi, dimpotriva, sunt prea multi si nu numai din vina lor. Sunt si eu mama. Dar, sa-mi fie cu iertare, consider ca si familia copilasului nevinovat are o vina, desi au fost exonerati de orice. Micutii de 4 si 6 ani trebuiesc supravegheati, sunt destule locuri de joaca pentru copii in parcuri. Atacul a avut loc undeva pe un maidan si o proprietate particulara, iar copilasii nu aveau ce cauta acolo. Parintii trebuie sa acorda mai multa grija cui incredinteaza micutii, fie acasa fie la joaca. Ei nu cunosc pericolul, desi la noi este la fiecare pas, accidente, persoane dezaxate psihic, caini si altele. Multi au gresit, dar cel mic a platit pretul suprem, mare pacat. Ar trebui sa ne preocupam mai mult pentru viitorul copiilor si nepotilor nostri, pentru ca aproape zilnic la noi in tara un copil isi pierde viata, fie in accidente, fie ucis.

    15
    7

  • simika pe 6 Sep 2013, 10:58
    pentru Dana...

    Nu contest ca nu ai un pic de dreptate, e si vina bunicai, dar spune-mi, te rog, tu ai sta lipita de un copil de 4 ani, nu l-ai lasa sa se indeparteze nici macar la 1 m de tine? Ei bine, eu am un copil de 2 ani si deja il las sa se joace in parc sub observatia mea, intr-adevar, dar din departare. Trebuie sa experimenteze, sa invete ce inseamna un obstacol. Cine a stat dupa tine cand aveai 4 ani? Cati caini erau pe strada cand aveai acea varsta. Iti spun eu, nici unul! 0 caini vagabonzi, 0 copii afectati. Draga mea Andreea Popescu, ai fost muscata de caine si atat, nu sfasiata, asa ca nu mai vorbi fara sa ai copil si sa iti dai seama ce este in sufletul unei mame. Treaba ta e sa apari la TV si sa iesi in evidenta prin a spune lucruri inteligente, nu prostii... Ia de Simona ce sa mai zic, probabil daca o muscau cainii de silicoane era mai afectata decat din cauza decesului tragic al unui copil de 4 ani! Reveniti-va!!!!!!! Si eu iubesc animalele, dar familia este mai presus de orice! Catelusii sa fie dati spre adoptie, iar restul, Dumnezeu cu mila!

    13
    6

  • DANA pe 6 Sep 2013, 10:16
    Asa este

    Dar sa-mi spuna domnul Mandruta, unde erau parintii copilului? Probabil, ca la munca. Dar bunica? Mai mult ca sigur barfea cu babele prin parc. Nu pot sa cred ca a lasat un copil de 4 ani fara sa fie supravegheat si nimeni nu comenteaza nimic despre acest lucru. E groaznic ce s-a-ntamplat, dar ma intreb daca esra cu doica sau cu dadaca sau cu asistentul maternal si i se intampla asa ceva, cine era responsabil? In cine se arunca atunci cu pietre? Va spun eu. In cele care ar fi trebuit sa aiba grija de copii. Lasati ipocrizia, domnilor, doamnelor. Judecati lucrurile asa cum sunt. Cainele e caine, e un animal, nu poti sa fii sigur de reactiile lui. Vina e 99.9% a celui cre trebuia sa supravegheze copilul.

    13
    16

  • kiki pe 6 Sep 2013, 09:26
    subiect 'gras'

    daa...cu asa subiect, jurnalistii' lui peste prajit' vor umple paginile o luna..tv la fel..Vi se pare ca tine cineva cont de parerile noastre,fie ele ale vagaboandelor fie ale celor cuminti si normali la cap ?! Vor face cum le vor dicta interesele,ca si pana acum...Adica iese Presedintele pe Post si spune GATA ,apoi vine hodorogul si spagarul de Oprescu si cere referendum ?! Asta nu e popor sa iasa la Referendum....e popor care da din gura la bere....si vor vota tot gospodinele refulate si toti cei care traiesc de pe urma cainilor...

    8
    5

  • mee pe 5 Sep 2013, 23:34
    Se vede cine gandeste normal

    Oamenii inteligenti vor sa dispara cainii de pe strada, pt a nu se repeta tragedia. Cine sustine cainii liberi???....2 javre: Sensuala si o alta vagaboanda.

    25
    8

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod