Ce să faci când ai febră musculară

de Iulia Mirică, 25 Aprilie 2018

Pentru multe persoane, semnul că un antrenament este bun se revede în febra musculară. Deși este des întâlnită, încă există dubii în ceea ce privește această durere.
Poți face exerciții atunci când ai febră musculară? Este nevoie să tratezi mușchii în vreun fel? Ar trebui să te îngrijorezi? Iată ce spun specialiștii!

Ai febră musculară după ce faci mișcare? Iată ce poți face!


Febra musculară nu ar trebui să te îngrijoreze. Atunci când oamenii sunt la începutul unui nou program de antrenament, este foarte comun să aibă febră musculară. Durerea este, de asemenea, obișnuită și după ce oamenii adaugă noi mișcări sau greutăți suplimentare în rutina lor existentă. 

Experimentarea unor dureri este normală, dar există unele semnale de alarmă care pot sugera că durerea ta nu este normală. În general, durerea de după antrenamente este simetrică, deci dacă simți o durere semnificativ mai mare pe o parte a corpului, poate fi vorba despre o întindere sau un alt prejudiciu. O durere normală ar trebui să se dezvolte la 24-36 de ore după antrenament și să dispară în aproximativ 3 zile. Dacă persistă mai mult, poate fi vorba de ceva mai grav. Poate că cel mai important lucru pe care trebuie să-l supraveghezi este schimbarea culorii urinei, ceea ce poate indica o afecțiune relativ rară, dar potențial gravă, numită rabdomioliză. Mușchii încep să se descompună într-un mod anormal, iar această problemă închide urina la culoare.
Dacă observi că urina ta pare mai închisă la culoare sau maronie după un antrenament intens, consultă un medic.

Cum poți să îți ajuți mușchii atunci când ai febră musculară?


Exercițiile ușoare reprezintă cel mai bun tratament pentru durerile musculare. Nu există un tratament efectiv pentru febra musculară. Cel mai bun lucru este activitatea cu impact redus. Și timpul ajută. Strategiile comune, cum ar fi întinderile, răcirea și aplicarea căldurii, nu sunt dăunătoare, dar există păreri diferite cu privire la eficiența acestora.

Având în vedere că exercițiile ușoare sunt cel mai bun remediu pentru durere, este recomandat să înoți sau să faci alte exerciții de impact redus atunci când ai febră musculară. Atât timp cât nu vezi niciunul dintre semnalele de alarmă de mai sus, nu există niciun motiv medical pentru a sta departe de antrenamentele cu intensitate mai mare, deși disconfortul poate fi suficient de intens pentru a te face să iei pauză o zi.

Este important să te hidratezi și să faci o recuperare adecvată după un antrenament intens, precum și să consumi carbohidrați din surse sănătoase și proteine.

Recomandă acest articol:

Facebook Twitter gplus

Dacă ţi-a plăcut acest articol, te așteptăm și pe pagina noastră de Facebook!

 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod
;