Dieta în sarcină. 8 nutrienţi care nu trebuie să-ţi lipsească


Este mai important să consumi alimente de bună calitate și nu într-o cantitate dublă față de cum obișnuiai să mănânci înainte de a rămâne însărcinată.

Poți să îți modifici starea de bine și poți influența sănătatea ta și a bebelușului în perioada de sarcină printr-o alimentație sănătoasă. Trebuie să ai în vedere câteva alimente care îți pot asigura o sarcină liniștită, dar și un viitor sănătos pentru copilul tău.

Multe viitoare mămici consideră că atunci când sunt însărcinate trebuie să consume alimente cât pentru doi, odată cu apariția bebelușului, însă trebuie să știi că este mai important să consumi alimente de bună calitate, și nu neapărat într-o cantitate mai mare față de ce obișnuiai să mănânci înainte de sarcină. De aceea trebuie să te asiguri că alimentele pe care le consumi în perioada de sarcină asigură necesarul nutrițional al tău și al bebelușului, iar recomandarea specialiștilor Nutricia pentru viitoarele mămici este de a sta departe de o dietă abundentă, dar de proastă calitate.

De aceea, este recomandat să ai o dietă echilibrată în sarcina pe săptămâni, astfel încât să asiguri organismului tău toți nutrienții necesari dezvoltării sarcinii.

De aceea, alimentația din timpul perioadei de sarcină trebuie să conțină:

1. Calciu pentru dezvoltarea bebelușului. Nu uita să consumi cât mai multe produse lactate;

2. Proteine, necesare pentru materialul structural al fiecărei celule din corpul fătului. Pentru că ai nevoie de un număr crescut de proteine, trebuie să te asiguri că le iei pe acestea atât din alimentele de origine vegetală, cât și cele de origine animală. Astfel, trebuie să te asiguri că incluzi în dieta ta alimente precum ou, brânză, lapte, dar și preparate din pui, curcan sau pește;

Recomandă acest articol:

Facebook Twitter gplus

Dacă ţi-a plăcut acest articol, te așteptăm și pe pagina noastră de Facebook!

 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod
;