Atacurile de panica pot sa ucida?

Facebook Twitter gplus Comenteaza
Atacurile de panica pot sa ucida?

Este intrebarea unei cititoare care sufera de atacuri de panica repetate si intense, fiind macinata de gandul ca aceste atacuri o pot ucide. Deoarece multe persoane ne-au scris despre aceasta problema, am decis sa abordam acest subiect cu ajutorul psihoterapeutului nostru Lena Rusti.


Carmen ne-a scris acum cateva luni pentru a afla daca atacurile de panica pot sa o ucida si daca i se poate intampla ceva rau in timpul lor. "Am 19 ani si de 3 ani de zile fac atacuri de panica zilnic si de repetate ori, la un nivel intens. Citesc pe internet si nu stiu ce sa mai cred... unii oameni si chiar psihologi sustin ideea ca se poate muri din cauza atacurilor de panica, care duc la producerea unui infarct sau atac cerebral; altii spun ca e imposibil... Ma aflu in imposibilitatea de a mai iesi afara din casa, am renuntat la facultate, la tot. Viata mea este un chin... Raspundeti-mi din suflet va rog cu sinceritate la intrebarea daca se poate muri din cauza lor, daca pot sa provoace un infarct sau un atac cerebral", precizeaza cititoarea noastra.


Relaxarea este cheia


Daca te relaxezi, atacul de panica trece de la sine, sustin psihoterapeutii. Daca te gandesti la simptomele pe care le experimentezi, acordandu-le o atentie foarte mare, acestea vor creste in intensitate. "Acest lucru se intampla atunci cand vrem sa aducem in constient si sa preluam controlul asupra unor stari care se autoregleaza si care sunt mai mult treaba inconstientului nostru. De exemplu, incearca sa te gandesti la faptul ca salivezi pentru cateva secunde si vei observa ca, fara sa vrei, incepi sa salivezi mai abundent. Cu cat te gandesti mai mult la ce simti, cu atat vei exacerba simptomele. Relaxeaza-te! Nu poti fi si relaxat si incordat in acelasi timp. Daca te relaxezi, atacul de panica trece de la sine", explica psihoterapeutul Lena Rusti.
Pagina:

Ai nevoie de un sfat?

Intreaba pe

Afla ultimele noutati

Aboneaza-te la newsletter »
 

Comentariile 1-50 din 128

POSTEAZA COMENTARIU
Afiseaza:Cele mai recente|Cronologic

  • Andreea pe 28 Iul 2014, 17:21
    Mergeti sa va spovediti

    Un atac de panica singular nu inseamna mare lucru. Dar daca se repeta, inseamna ca ceva trebuie indreptat in viata noastra. Solutia este o spovedanie buna. Eu am avut un singur atac de panica in viata mea, si m-am dus sa ma spovedesc si preotul m-a si impartasit. De atunci - mai mult de 15 ani - nu am mai avut nimic.

    0
    1

  • Laurentiu pe 20 Iul 2014, 17:19
    Dependenta ?

    Am facut primul atac de panica acum 2 luni : ceva de genul o intepatura la inima si caldura in piept si colegii ma speriau ca am facut un infarct sau preinfarct …. numai puteam inghitii si numai puteam respira …. maine zi m-am dus de urgenta la control speriat mi-am facut EKG si eco + analize si doctorii mi-au spus ca nu am nimic si mi-au dat Stresclean sa iau de linistire , am fost cu analizele la medicul de familie si mi-a zis ca am facut atac de panica , ca n-am nimic si sa nu mai iau Stresclean ca imi dau dependenta …. ideea e ca dupa vreo 2 saptamani a aparut alt atac , de aceasta data pulsatii mari simteam vena de la gat ca pulseaza ft tare , amorteli la membre si credeam ca ma paralizez ca am tensiune foarte mare …. am fost la urgenta si mi-au dat ceva sa beau , si-au dat seama cei de acolo ca am atac de panica doar cand m-au pus sa stau in picioare cu mainil intinse si cu ochii inchisi , tremuram tot …. cei de acolo mi-au dat sa iau Bion3 (sunt niste vitamine ) si Remotiv de 250 (pentru linistire ) le-am luat si nu am mai facut atacuri de panica vreo 3-4 saptamani … saptamana trecuta insa am intrerupt tratamentul pt ca am fost plecat intr-o excursie si n-am avut pastilele la mine , si am zis sa nu le mai iau sa vedem … in primele 2 zile nu am avut nimic , insa in a 3 a seara a inceput sa ma doara inima si sa respir greu iar , panica s-a instalat … am citit pe net despre durerile de inima ce le am care seamana cu gheara care strange inima si care era izbitor de asemantoare cu ce simteam eu …. am fugit rapid sa-mi cumpar Remotiv si am luat … doar gandul ca l-am luat m-a lnistit (cineva mi-a zis , care a fost tratat de atacuri de panica cu Remotiv, atacuri ce le-a facut in urma unui accident de masina , ca daca intrerup tratamentul sunt ca niste droguri si imi fac si mai rau ca inainte ) Acum le iau continuu , 2 pe zi + o vitamina …. Intrebarea e , daca e bine , adica e clar ca mi-au dat o dependenta de ele , dar asa ma simt bine ….

    2
    0

  • mihai gabriela pe 4 Iun 2014, 00:46
    atacul de panica

    si eu as vrea sa ma ajutati am 22 de anii si fac atacuri de panica si ami este foarte frica nu dorm singura ametesc vaii e o senzatie oribila va rog sa ma ajutati nu mai pot..va multumesc

    0
    0

  • bby2013 pe 15 Mai 2014, 22:01
    atacuri de panica

    Nu sunt de acord sa se ia niciun fel de pastile. Cred ca vindecarea sta in noi. Si eu am avut probleme si inca ma mai confrunt uneori, insa ma lupt cu mine. Totul vine de la psihic. Aveti incredere in Dumnezeu si in voi. Sanatate tuturor!

    3
    0

  • Lorent pe 1 Mai 2014, 11:23
    Atacurile nu ucid si vor disparea de la sine

    In cazul atacurilor de panica, rezultate, cel mai probabil din stres posttraumatic, este foarte important sa fiin relaxat, sa le lasi sa treaca de la sine, cu toate ca ai impresia ca mori pe loc. IMPORTANT!!! Nu vei muri niciodata... Exista situatii (printre care ma numar si eu) in care atacurile de panica au durat aproape 3 ani, apareau zilnic, dupa care numarul lor s-a diminuat... Eu fac haz de necaz cand am atacuri de panica... fac misto de mine: ce, ma, esti papagal? :)))) Si trece....

    3
    0

  • Mihai Andrei pe 18 Apr 2014, 21:55
    Atacuri de panica cauzate de Borelia sau Boala Lyme

    De ce nu spuneti ca aceste atacuri pot fi cauza unei Borelioze sau Boala Lyme? TOti medicii incearca sa ascunda aceasta varianta care totusi este destul de grava dar se trateaza cu antibiotice puternice. Aceste simptome nu apar brusc din senin ci le cauzeaza Boala Lyme... Cititi pe net si informativa sa vedeti ca am dreptate.

    0
    0

  • Sorin pe 12 Apr 2014, 20:39
    TERAPIA FUNCTIONEAZA

    Daca va uitati putin mai sus am postat un strigat de ajutor in speranta ca voi gasi o cale sa scap de problemele mele legate de panica,ei bine,am reusit,am intalnit o doamna din Brasov,terapeuta care in mai putin de o luna mi-a schimbat viata,daca si voi aveti nevoie de ajutor va pot da nr ei de tel,intrati pe adresa mea de mess si vi-l voi da acolo,tot ce trebuie sa faceti este sa va deschideti sufletul si sa vreti sa va vindecati,succes si Doamne Ajuta.Adresa mea de mess,klausssorin sau Sorin Anton

    3
    0

  • madalin90 pe 11 Apr 2014, 19:27
    atac de panica

    salutare tuturor am 24 ani...de curand,de aprox 1 luna am avut un atac de panica,a aparut din senin,m'am speriat ca naiba,nu stiam ce se intampla cu mine...stari de sufocare,ameteli,disperare,gandul ca o sa mor,,,,problema e ca ce ma speriat cel mai mult a fost ca,simteam cum ma sufoc,si am in incercat sa constientizez cum sa resprir....in aprox 30 min a trecut,dar sa instalat anxietatea,tot ma gandeam la felul cum respir........toate astea s'au intamplat la lucru,eram tura de noapte...a fost oribil.nu am zis la nimeni,doar a doua zi iam zis prietenei care mia zis sa ma calmez,,,,,brusc mi am amintit ca mie mi sa mai intamplat chestia asta pe cand veam 16ani,totusi gandul la respiratie nu imi mai disparea......am mers la medic...toate analizele bune(inima,sange plamani etc).....abia dupa 3,4 zile mam gandit ca poate fii un atac de panica,la indrumarile medicului de fam am mers la psihiatru...nu mia placut deloc....apoi stiind ca aceste stari le'am mai avut in urma cu 8 ani...am incercat sa ma calmez sa ma resemnez si sa zic ca totul va fii ok si ca timpul o sa le rezolve pe toate.....iau ceva magnerot si milgama,pt intarirea sistemului nervos.is foarte bune , am renuntat la cafea tigari si alcool.....dar cel mai bine te simti daca gandesti pozitiv....cea mai buna metoda e sa nu te inchizi in casa ,fa aceleasi lucruri care le faceai si inainte,incerca sa gandesti pozitiv orice ar fi..nu te trege de la nimic din ceea ce faceai inainte de atacul de panica....sincer va zic ca nu mai am nici stari de axietate nici de depersonalizare,gandind pozitiv.e doar o schimbare in viata voastra.care corpul si mintea o sa o accepte la un moment...va zic asta pt ca am mai trecut prin asa care a durat app 1 an jumate....si credeti-ma ca am revenit la normal, de doua saptamani merg la psiholog doar sa ma ajute sa nu imi mai revina gandul la cum respir...doar cu asta am mai ramas dupa atacul de panica....."its_me_madutz@yahoo.com" este id meu daca vreti sa mai vorbim...toate cele bune...ceauu

    1
    0

  • mirceabir82 pe 8 Apr 2014, 09:19
    mircebir82

    Eu sunt Mircea si locuiesc de 7 ani in Germania.DE 6 ani am trecut si eu prin aceste atacuri de panica , cu stari de frica , insomnii, picioare fara vlaga si cu zile intregi de stat in casa de frica sa merg cu masina sau sa calatoresc in comun.Eu am facut cu cineva din Romania niste sedinte prin telefon si messenger si mia- trimis metode .Mi le-a si explicat si eu le-am facut in fiecare zi.Nu mi-a venit sa cred ca atacurile s-au oprit de la prima sedinta iar tremuraturile si fricile au disparut dupa 2 saptamani ,Am avut metode de eliberarea fricilor din mintea mea .tot feluri de programari mentale si psihice,eliberari , echilibrari fizice si pshihice, vre-o 10 metode ..Am facut terapia in februarie si ma simt ff bine ba chiar am multa bucurie si drag de trai viata mai frumos ,Am un optimism cat lumea de mare , am incredere in mine si sunt extrem de ferticit ca am scapat de cosmar .Ma puteti gasi pe messenger la adresa expusa sau email , normal.Va spun ca singur nu as fi reusit dar nici macar nu stiam ca exista asa metode , nu ca la phiholog ci eu singur mi-am lucrat cu mintea dupa metode ,Scapati si voi de starile astea daca faceti si voi metodele ce le-am facut eu dar sub stricta coordonare a celei ce m-a ajutat .

    0
    0

  • Cristi pe 8 Apr 2014, 00:51
    atac panica

    Eu am atacuri de panica , de vreo saptamana cand plec de acasa spre munca , parca imi simt mainile moi ameteli stari de parca as lesina , cand ma urc in ratb parc se accentueaza mai rau , nu am aer suficient ,oare as putea lesina?Am mai avut ceva timp dar mi a prescris doctorul Sedatif PC si aspacardin pentru palpitatiile inimi , analizele imi ies bine nu am prob cu inma sau anumite boli , ce as putea face in momentu de atac de panica astept raspunsul vostru .Multumesc !

    1
    0

  • Octav pe 28 Mar 2014, 13:30
    Atacuri de panica

    Buna tuturor, eu va recomand sa sunati la numarul acesta 0728 073 051 si sa-i spuneti acestui domn care este problema cu atacurile de panica. Pe mine m-a ajutat enorm. De la 100% intensitatea atacurilor de panica, am ajuns la 1 % intr-o luna, asta in conditiile in care am avut atacuri de panica 7 ani. Nu este psiholog, nu este psihiatru. Apropo, atacurile de panica nu pot fi tratate de psihologi, psihiatrii sau pastile. Voi puteti arunca bani pe psihologi si psihiatrii pana in momentul in care imi veti da dreptate. Domnul de care va vorbesc va poate ajuta de la distanta. De la 100% la 1 % intr-o luna eu zic ca este excelent, iar cei 1 % vor disparea definitiv. Nu este reclama, este ceva prin care am trecut.

    4
    0

  • Sorin pe 22 Mar 2014, 14:57
    Un strigat de ajutor!!!

    Sufar de atacuri de panica de la varsta de 14 ani acum am 43,la inceput sau manifestat f rar doar in situatii special,zbor cu avionul,spatii inchise,etc,,am reusit sa le tin sub control cu ajutorul calmantelor pe baza de plante si combinate cu putin alchool,numai in momentele in care zburam cu avionul,de cativa ani locuiesc in Irlanda.Problema cea mare e ca de cateva luni au inceput sa apara si in viata de zi cu zi,lucru care imi transforma existent intr-un calvar,am ajuns de cateva ori de urgenta la spital,la servici nu ma mai pot concentra pe ceea ce trebuie sa fac,in concluzie am nevoie de ajutor,de aceea va rog pe cei care ati obtinut rezultate scrieti-mi pe adresa de email klausssorin@yahoo.com si va voi fi profund recunoscator,cu stima si respect,Sorin!!!

    0
    0

  • ovd pe 19 Mar 2014, 14:18
    pentru fata care a deschis subiectul

    Sufar si eu de tulburare de anxietate..dar cat de cat o tin in frau..pe tine te sfatuiesc sa iti face analizele la inima..daca vor iesi bine sunt convins ca gandul ca ai o inima sanatoasa te va face mai puternica atunci cand ai atacul de panica pentru ca vei realiza ca de fapt este doar o senzatie sid e fapt inima nu are nimic..incearca sa faci sport ,stiu ca e greu dar incearca ajut mai mult decat crezi..sper sa te faci bine ...si ca raspuns la intrebarea ta eu nu am auzit si peste tot unde am citit nu am vazut pe cineva s amoara de la atac de panica..ma refer la tineri ca noi..probabili la batrani e posibil..multa sanatate

    0
    0

  • stefan pe 15 Mar 2014, 13:22
    atac de panica

    Salut! si eu sunt in-tro stare ff rea, dar cred ca astea vin in lipsa de ocupatie! daca ai munci si ai avea fel si fel de activitati, ai tine mintea ocupata si nu ai avea timp sa te gandesti la fel si fel de prostii care ne trec prin cap, inclusiv eu. asa cred eu posibil sa nu fie asa.

    2
    0

  • Admin pe 13 Mar 2014, 13:17
    Consiliere ONLINE

    Treci printr-o perioada de criza a vietii tale? Nu te simți bine cu aspectul tau? Nu te înțălegi cu părinti?Ay probleme în căsnicie si nu mai gasesti soluti? Ești indragostit/ă de o persoană și nu ști cum săi spui?Ești fără partener te simți singur/ă și ție greu să faci față singurătăți? Nu-ti poti controla anumite comportamente desi acestea îti fac rau? Iti doresti o schimbare profunda în viata ta însa nu prea sti cum ai vrea sa arate? Probleme ca acestea duc la depresie,și gânduri de sinucidere. Simți că, cei din jurul tău nu te intăleg prin ce treci?Acum să ști că nu mai ești singur/ă, pot fi consilierul/ asesorul tău pentru fiecare moment din viața ta atunci când ai nevoie. Pentru programări scriemi la aceasta adresă de E-mail:tuasesor2013 @gmail.com fiecare ședință va fi o videocoferință ce se va face prin internet pe Skype așa nu vei pierde timpul va fi mai comod și pentru tine vorbind chiar din locul tau confortabil. Orario progamări 8;00-20;00 de L-S..Prețuri pentru fiecare persoana,astept să îmi scri și să te ajut. Tot ce ai nevoie este să fi conectat la internet o cameră web bună și un microfon. Scopul este acela ca la finalul consilierii persoana sa-si descopere blocajele interioare si sa acceada la o acceptare de sine si la o stare de bunastare emotionala. Metoda presupune diverse demersuri si lucrul cu sine, sub îndrumarea si ajutorul consilierului.Ex: Consiliere individuala- Relatia cu sine, în relatia de cuplu, în relatia parinti-copii, în relatiile de familia, în Relatia cu colegii la servici, în Relatia profesor- elev. IMPORTANT: PRIMA SEDINTA ESTE GRATIS.

    4
    0

  • Vlad pe 12 Mar 2014, 15:47
    tratarea atacurilor de panica

    Atacurile de panica sunt boala sufleteasca. Nici un psiholog din lumea asta nu te va putea ajuta. Aceste probleme sufletesti le pot rezolva doar preoti cu puteri mai speciale sau intr-un cabinet de bioenergoterapie. Acceptati sau nu treaba asta, doar asa se pot rezolva astfel de probleme. Iar in felul acesta se pot rezolva foarte repede si usor. CIne baga pastile in el sau mergand la psiholog crezand ca isi poate rezolva atacurile de panica arunca banii degeaba. Daca ai ajuns sa ai atacuri de panica undeva ai gresit cu sufletul tau. Un preot care poate sa VADA in trecutul tau, fara ati pune intrebari, sau un om care poate sa VADA in trecutul tau si practica bioenergoterapia, sunt singurele voastre optiuni la care puteti apela cu incredere.

    0
    0

  • marcel pe 25 Feb 2014, 23:48
    anxietate ,atacuri de panica

    toate atacurile de panica si anxietatea le declanseaza vremea urata si schimbarea presiunii atmosferice ,observati aceasta chestie

    0
    0

  • oprea marius pe 19 Feb 2014, 18:29
    am o senzatie de sufocre stiti cumva ce este

    am fost si la medici tot la fel ca totii nu am nimic spun ei ajutatima

    0
    0

  • elena pe 11 Feb 2014, 13:37
    atac de panica

    si eu am avut atac de panica in repetate randuri si chiar daca am fost sceptica la inceput am incercat si eu metoda terapiei la distanta si a fost cu succes. Pt. cei interesati care vor sa scape de aceste atacuri de panica puteti cere informatii intrand pe adresa mea de e-mail

    5
    0

  • Andrei pe 8 Feb 2014, 18:46
    atacuri de panica, ipohondrie, agorafobie

    Deageaba se trateaza simptomele daca nu se trateaza cauza cum si marii "guru "spirituali cat si psihologii de 2 parale fac ca sa te suga de bani.Cat despre medicamentatie este egala cu un mare 0.Am reusit sa scap de 2 ani de zile renuntand la medicamente si nu mai am absolut nicio problema.Cine vrea asistenta ma gaseste la mailul andreylaur311@yahoo.com.Sanatate si Doamne Ajuta!!

    10
    0

  • v1rus pe 2 Feb 2014, 14:12
    atacuri de panica??

    Buna ziua! am si eu o problema! sa incep cu inceputul.totul a inceput de la o arsura in piep si lipsa respiratiei.mi am facut analize la plamani,ekg,la endocrinologie si toate au iesit bine! dupa toate astea arsura a trecut! insa a ramas ceva in capul meu care imi zice in continuu ca o sa mor! mi e frica sa adorm sa nu fac vreun infarct,nu mai am pofta de mancare cu toate ca m am lasat si de fumat de vreo o luna,nu pot sa ma concentrez,mi e frica sa ies cu prietena prin oras ca sa nu mor,mi e frica sa ma intalnesc cu prietenii,mi e frica sa mai beau un pahar de vin.nu pot sa ma contrez la invatat ca sunt in sesiune! nu pot sa fac absolut nimic! lucurl asta tine cam de o luna! Ma puteti ajuta cumva cu niste sfaturi?

    1
    0

  • emilian pe 1 Feb 2014, 17:39
    claustrofobie si atacuri de panica

    Angela te rog trimite-mi nr. de telefon si adresa de mail pt. tratamentul la distanta . e-mailul meu este spiracheemilian1970@yahoo.com Multumesc

    0
    0

  • raduandrei pe 28 Ian 2014, 16:47
    AM SUFERIT UN ATAC DE PANICA IN OCTOMBRIE 2013

    ACUM CAM 3 LUNI AM SUFERIT UN ATAC DE PANICA CHIAR IN CABINET LA MEDICUL DE FAMILIE.MI-AM FACUT NISTE ANALIZE SI AM MERS CU REZULTATELE LA MEDICUL DE FAMILIE... EL MI LE-A CITIT SI A ZIS CA UNA DINTRE ELE NU E OK SI ATUNCI AM FACUT ACEL ATAC DE PANICA.AU CHEMAT AMBULANTA M-AU DUS LA URGENTA MI-AU FACUT UN TOMOGRAF SI MI-A IESIT DOAR CRIZA PE CARE AM FACUTO ATUNCI.M-AU INTERNAT LA NEUROLOGIE O SAPTAMANA.CAT AM STAT IN SPITAL AM FACUT O ENCEFALOGRAMA SI A IESIT BINE.AM FACUT SI RMN LA FEL TOTUL NORMAL.MI-AM REPETAT ANALIZELE AU IESIT OK.AM FOST PESTE TOT ANALIZE, MEDIC CARDIOLOG, RMN... SI ANALIZA CARE CICA IMI IESISE RAU A IESIT BINE.NU AM MAI FACUT NICI UN ATAC DE PANICA DE ATUNCI DAR TOTUSI MAI AM STARI DE FRICA... CA AS PUTEA FACE UN NOU ATAC DE PANICA.AM FOST LA PSIHIATRU SI MI-A DAT MAGNEZIU PLUS GAMA DE VITAMINA B SI DISTONOCALM.ESTE CINEVA DIN BACAU CARE A SUFERIT ATAC DE PANICA SI A SCAPAT DEFINITIV? VA ROG FRUMOS AJUTATI-MA SA SCAP DE ACESTE STARI INGROZITOARE.STIE CINEVA UN PSIHOLOG BUN IN BACAU CARE SA MA POATA AJUTA.VA MULTUMESC... SANATATE

    0
    0

  • bianca pe 22 Ian 2014, 17:49
    atac de panica! cum am scapat de ele

    In urma cu cateva luni faceam atacuri de panica zilnic, am ajuns si la psiholog dar tot degeaba.Tin sa va spun ca am fost in stare tare grava . De aceea va recomand din tot sufletul si cu toata credinta sa cititi cartea Codul Vindecarii de Alexander Loyd. In doua saptamani am scapat de tot de atacurile de panica si dupa 2 luni m-am vindecat si de o problema de sanatate de natura fizica (care era si ea foarte grava) . Nu piedeti nimic sa incercati ci din contra veti avea numai de castigat! Eu acum ma bucur de fiecare zi din viata mea si pot sa spun ca nu m-am simtit asa de bine de ani de zile, sunt un alt om .. Multa bafta!

    0
    0

  • iuliadragnea888 pe 14 Ian 2014, 18:44
    stari de panica , cum se poate scapa

    pentru MARA, daca mai citeste Nu ai inteles bine Mara , eu am facut terapia acum 2 ani dar terapia este de o luna,adica de 4 saptamani

    0
    0

  • Bogdan pe 6 Ian 2014, 13:27
    Atac de panica

    In primul rand tin sa v-a salut .. In al 2-lea rand respet lui Alex care incearca sa faca ceva pt dvs ... Si eu am trecut prin asa ceva 3 ani de zile ..a fost un chin. Pana cand intr-o zi un amic care venise in vacanta din spania ma invitat la un suc ...din vb in vb ...omu ma intrebat ..ma frate d ce ai , ca nu esti in toane bune ...si am inceput sa-i explic despre starea mea de zi cu zii... Apoi el mia spus ca si el a avut asa ceva . iar el ma invatat absolut tot despre aceasta ..hai sa-i spun boala. daca gandesti lucid... daca atunci cand faci atacul te speri si nu reactionezi cu calm si cu gandul ca nu vei pati nimic , nu vei putea trece niciodata peste asta. Bruno Groening spunea asa : Dumnezeu l-a creat pe om frumos, bun şi sănătos. Aşa şi vrea să-l aibă. Iniţial oamenii au fost complet legaţi de Dumnezeu, atunci nu exista decât iubire, armonie şi sănătate, totul era o unitate. Însă, în momntul în care primul om a ascultat de vocea răului, care vorbea în afara acestei unităţi, a ascultat-o şi a făcut ceea ce i-a spus ea, atunci s-a rupt această legătură şi de atunci Dumnezeu stă aici şi omul acolo. Între Dumnezeu şi oameni s-a format o prăpastie adâncă. Nu mai era nici o legătură. Omul - care se bazează numai pe el însuşi - poate fi oricât de credincios şi să se roage, el va fi atacat de rău pe drumul vieţii sale şi tras la fund. Dumneavoastră aţi ajuns pe drumul vieţii dumneavoastră acolo jos. Dumneavoastră trăiţi nefericire, dureri, suferinţe incurabile. Eu vă spun: Nu vă duceţi şi mai jos, ci vă chem să vă reîntoarceţi! Veniţi în sus, iar peste abis vă construiesc eu o punte. Treceţi de pe drumul suferinţei pe drumul divin! Pe acesta nu există nefericiri, nici dureri, nici incurabil - aici e totul bine. Acest drum duce înapoi la Dumnezeu. si eu aveam frici.. imi era frica sa ies la soare ca ziceam , ca o sa fac un infarct, nu ieseam in club ca mi se facea rau, numai ieseam in lume deloc de frik sa nu ma fac de ras la prieteni . In fine totul pleaca de la mansarda ..daca puteti sa intelegeti ca daca nu va mai ganditi la boala o so depasiti , at o sa va vindecati . va pup si daca aveti intrebari va pot sta la dispozitie . va doresc multa sanatate!!

    2
    1

  • angela pe 4 Ian 2014, 22:32
    stari de panica , cum se poate scapa

    Acum 2 ani citeam si eu cum se vindeca altii, daca au simptomele mele, ce fac eui, cum sufera etc.Cred ca tot pe site ul asta am gasit o postare in care o doamna scria cum a scapat de panica si alte simtome, cum a facut terapia si intr-o luna a scapat.I-am scris si i-am cerut adresa terapeutei si am facut si eu terapia de o luna prin telefon si email, deci la distanta.Am inceput terapia si dupa prima sedinta am prins elan, a inceput sa-mi fie mai bine si uite asa dupa o cateva si mai bine pana am scapat.Am facut partea energetica si explicatie prin telefon iar metodele le-am primit pe email si am facut zilnic tot ce mi s-a dat.Acum sunt foarte bine , nu am mai facut stari de panica niciodata de 2 ani.Am inteles si de ce le faceam si ce trebuie sa fac -gandesc sa ies din starile alea.Daca doriti sa faceti terapia scrieti-mi pe adresa care apare, nu am voie sa las numeNu fac reclama nimanui dar stiu ce inseamna sa stai mereu cu frica , sa nu poti iesi pe strada sa nu poti intra intr-un magazin mare, sa nu poti merge la o distarctie.Eu va doresc sanatate si ca sfat ce l-am invatat cand cititi aici despre altii nu triti intocmai simptomele altuia ca asa va agravati boala.

    17
    0

  • bira madalin pe 28 Nov 2013, 21:40
    atacurile de panica

    salut tuturor!de un an de zile m_am tot chinuit cu atacurile de panica!eu sunt in frantza de vre-o 4 ani si din cauza efortului in exces,stresului,meselor neregulate am ajuns sa am atacuri de panica!spitale peste spitale,controale la fel!sau ingrozit doctorii de mine!nici cei din frantza nu ma mai suportau pentru ca toate analizele imi ieseau perfect!am fost in tara si am facut un RMN si acela a iesit bine!nu stiam ce sa mai fac!sefii de la abator au spus ca ma vor da afara daca o sa continuii sa lipsesc sau sa nu fiu atent la munca!eram disperat si ma impacasem cu iedeia ca asta e!este crucea mea si o duc pana mor!pana intr-o zi cand eram foarte nervos si m-am certat cu iubita mea!atunci ia fiind farmacista mi-a recomandat o singura pastila de calmare!deci nu avea nici-o treaba cu atacul de panica!nu aveam atac in acel moment doar ca eram foarte nervos!mi-a adus de la farmacia unde lucra o tableta de LEXOTAN!este un inlocuitor al calmepanului!va spun ca mi-a spus sa iau doar jumate de pastila!pe moment m-am calmat!am vazut ca imi este bine!a doua zi la fel am luat dimineatza inca o jumate,a treia zi la fel!si am continuat asa 3 saptamani in fiecare dimineatza cate o jumate de pastila!va rog sa ma credeti ca am 6 luni de cand nu am mai facut nici cel mai mic atac sau senzatia de atac de panica!acum sunt un baiat fericit,plin de viatza etc etc!pot spune ca m-am nascut a doua oara!pentru cei cu atacuri va recomand sa incercati si aceasta pastila sa vedeti daca are efect sau da vre-un raspuns!pentru mine a avut un efect fenomenal!cine vrea mai multe detalii ma poate gasi la adresa de mail biramadalin@yahoo.com!mult succes tuturor si insanatosire grabdnica!

    4
    2

  • Alex pe 16 Nov 2013, 22:08
    va rog sa vorbim

    www.facebook.com/ataculmeu.depanica

    0
    0

  • lyly pe 12 Nov 2013, 21:37
    atacuri de panica .fac 3 .4 crize pe zi.

    mam saturat asa viata zilnic fac crize de panica vin din senin fara sa ma supar. daca raman singura in casa mai rau fac .daca ies mai departe de casa in lume multa ma agita vreau sa fug inapoi acasa ..ca fire sunt vorbareta energica .de la atacuri de panica poti face fibrilati la inima?am fost la medic si mia recomandat stres control si calciu .nici o schimbare tot agitata sunt am nervi .eu cred si stiu ca sunt taumele vieti nemultumiri neinpliniri cazul meu .ce sa fac nu o sa mai scap de chinul asta niciodata? scz scriusul meu negramatical .va pup si sanatate multa.astept si eu un sfat .

    3
    0

  • Denisa pe 6 Nov 2013, 11:27
    Mersi ALEX

    Adresa mea de mail este ionela.falamas@gmail.com

    1
    0

  • Catalin pe 5 Nov 2013, 23:53
    Nu mai pot!

    De 1 an ma confrunt cu atacurile de panica ,care au aparut dupa un lesin la scoala!Sunt din Bucuresti,am renuntat si la facultate si m-am mutat la Londra la parinti din cauza acestor stari am luat antidepresive (Anxiar,Xanax,Mitrazepine,Lorazepam etc) si sunt din ce in ce mai dese ,fac psihoterapie cognitiv comportamentala de 4 luni,am ajuns de mi-e frica sa ma dau jos si din pat ce sa mai fac?Fac orice am fost la cei mai buni doctori la Bucuresti,Paris,Londra si Stockholm,buni pe dracu mi-e frica sa nu o iau razna,nu mai pot nici sa dorm cum trebuie !Doctorii te storc de bani,psihologul te duce de nas aiurea,nu mai am incredere in nimic!Vreau un om care a trecut peste sa imi zica ce sa fac ,pentru a ma ajuta singur!Va rog mult!:(((((((((

    4
    0

  • ALEX pe 24 Oct 2013, 13:25
    PENTRU DENISA

    Buna Denisa, lasa-mi un e-mail aici si iti promit ca te scap de anxietate! Astept mailul intr-un nou comentariu al tau.

    5
    1

  • Denisa pe 15 Oct 2013, 12:11
    E greu

    Stiu ce zici Alex. Dar e greu in momentele alea sa zic SI CE DACA. E foarte greu...si tot incerc dar nu reusesc. Imi este prea frica sa las agrda jos si sa le las sa i faca de cap. Si eu ma confrunt cu multe alte simptome dar asta cu respiratia uneori e acuta rau si ajung iar sa cred ca e ceva fizic si nu doar psihic.

    5
    0

  • ALEX pe 11 Oct 2013, 09:45
    Pentru Denisa

    Denisa, poate sa fie si alte simptome, depinde ce-i dictezi tu creierului. Daca intr-un moment de atac de panica ti-e frica sa nu-ti amorteasca degetul mic de la mana, atunci tu ii spui creierului: vreau sa-mi amorteasca degetul mic de la mana. E simplu, atacurile de panica voi le faceti sa existe, cum si unde, asta tot voi decideti. Solutia este: SI CE-I DACA????

    0
    0

  • Denisa pe 10 Oct 2013, 16:13
    Simptome

    Buna, aveti majoritatea din voi printre alte simptome si o lipsa acuta de aer? Sa fie tot de la anxietate/atac de panica? Multumesc.

    0
    0

  • ALEX pe 8 Oct 2013, 10:52
    PENTRU CE-I CU ATACURI DE PANICA

    Ok. M-am luptat cu atacuri de panica timp de 7 ani. am 30 de ani. toata adolescenta mea am avut aceste atacuri de panica, pana intr-o zi cand, iesind la o bere cu un prieten, m-au luat minunatele stari de atac de panica. I-am spus acestui prieten ca nu pot sa-mi traiesc viata, nu pot face nimic fara ca aceste stari sa intervina. Iar el mi-a spus asa: "Alex, trebuie sa te doara-n p... de ele." Si atunci mi s-a aprins beculetul. Ce terapii, ce psihologi , ce alte prostii? Tre sa nu-ti mai pese, sa te doara-n cur de atacuri de panica. Cand vezi ca incearca sa te ia un atac de panica spune-ti asa: SI CE_I DACA? NU MA MAI INTERESEAZA, NU_MI MAI PASA, ma doare-n cot de atacul p....ii de panica. Sa-mi suga p..... toate atacurile de panica, ma cac pe ele! SI CE_I DACA???? Ete flesshc, si acum daca am atac de panica ce???? Nu-mi mai pasa de ele!" Si mergi inainte! asta e solutia. La mine functioneaza si ma simt liber acum, nu mai am absolut nimic, totul de la o schimabre de atitudine! Bafta.

    11
    0

  • Mara pe 24 Sep 2013, 13:28
    Pentru iulia!

    Iulia draga, ceva ma face sa fiu putin sceptica privind comentariul tau. In primul comentariu scri ca ai facut terapia si de o luna zburzi de bucurie iar in cel de al doilea comentariu spui ca anul trecut l ai facut si si acum esti ok. Ceva ma face sa cred ca faci prea multa reclama la ceva ce am incercat si nu a dat roade decat pe moment.

    6
    0

  • iulia pe 24 Sep 2013, 09:06
    atacuri de panica

    Eu am avut anxietate care se manifesta in multe feluri cu diferite sinptome(tremuraturi, angoase, insomnie, atacuri de panica , nu toate odata ci in zile diferite , senzatii de sufocare, etc).Am facut multi ani tratamnete alopate .Am gasit cred tot pe acest site o postare a cuiva care a facut o terapie prin telefon si email, si nu prea increzatoare am recurs si eu la acea terapie ,. care m-a adus in starea normala.Am facut terapia anul trecut si ma simt ff bin e acum .Terapia energetica am facut-o prin telefon iar pe email am primit f multe metode pe care le-am aplicat zilnic.(usoare ,placute(de citit zilnic ceva incarcat energetic , de privit ceva ptr echilibrare emisfere cerebrale , de ascultat sunete , de aplicat metode , autotratament ).Dupa 2-3 sedinte am inceput sa am mintea clara , limpede , sa ma simt mai bine iar dupa o luna am fost pe deplin restabilita .Este o terapie noua care elimina cauzele bolii si a simptomelor , care schimba de fapt ideile , gandurile alea de frica , intri pe alta frecventa , mai increzatoare , bucuroasa , forta fizica , somn bun etc Nu pot lasa aici adresa terapeutei dar cine doreste sa fac terapia asta sa-mi scrie pe messenger la iuliadragnea888, ca sa vorbim despre atacuri , am postat ca sa stiti ca exista terapii pentru anxietate depresie stari de panica si fara medicamente ci lucrand tu singur cu ajutorul terapeutei.Va doresc sanatate multa .

    2
    0

  • iulia pe 30 Aug 2013, 12:09
    atacuri de panica

    Multumesc lui Dumnezeu ca am scapat de atacuri de panica .Va doresc si voua sa scapati .Am facut terapia de care scrie cineva mai jos , terapia de o luna ,Da intr-adevar asa e cum spune Angela ,mai jos , am primit metodele si am facut 7 sedinte prin telefon , energetice.De o luna plutesc de bucurie .Am si invatat multe si am si inteles de ce faceam acele atacuri .Cititi cu atentie si sunteti liberi sa luati hoatariri, spre binele vostru.Eu va imbratisez cu caldura

    2
    2

  • Roxana pe 29 Aug 2013, 15:29
    atac panica

    luati EFECTIN EP pentru atacuri de panica mi-am revenit in 7 zile :) intrebati medicul sau cititi prospectul.

    6
    0

  • xxx pe 29 Aug 2013, 13:34
    atac de panica

    am o intrbare pt cele care au facut terapie cu dl dr nacu florin, terapia a fost online sau la cabinet, multumesc.

    0
    0

  • papalon pe 11 Aug 2013, 16:46
    atac de panica

    a incercat cineva vindecarea cu regresie sau hipnoza ? am auzit ca ajuta chir rezolva rapid problema ...mie mi.e frica ...scieti daca ati incercat va rog

    0
    0

  • papalon pe 11 Aug 2013, 16:32
    atac de panica

    sunt ingrozitoare atacurile de panica si anxietatea excesiva,si eu sufar de ele de ceva ani ...dar asa imi zice si mie toata lumea ca se poate scapa de ele ...eu umblu la psihoterapie acum,va ti la curent ...

    0
    0

  • Roxana pe 6 Aug 2013, 00:37
    Cel mai bun psiholog din Arad

    Nu stiu ce inteleg unii prin atacuri de panica dar mie mi-a fost frica sa ma dau jos din pat aproape o luna, fugeam pana la baie si ma intorceam ingrozita inapoi, nu se punea problema sa incerc sa ies afara din casa. Cand imi suna telefonul ma speria ingrozitor iar la numere necunoscute nici nu ma gandeam sa raspund, apoi priveam ingrozita numarul necunoscut si dupa doua trei zile nu mai suportam groaza sa nu stiu de ce m-a sunat si sunam si mai speriata inapoi. Parintii saracii au incercat la inceput cu ceaiuri, apoi m-au convins sa iau Xanax, totul a fost in zadar, ambulanta venea noptile tot mai des pe la noi, mama saraca era in pragul colapsului psihic. Nu mai puteam sa adorm decat cu somnifere iar cosmarul parea ca se adanceste. Toate astea pana in ziua cand una din prietenele mamei a venit la noi cu doamna psiholog Carmen Marginean iar aceasta mi-a zambit si mi-a spus " Iti promit ca o sa te faci bine" . Dupa cinci sedinte de psihoterapie am reusit sa merg la ea la cabinet pentru a sasea sedinta. A fost incredibil, nu credeam ca o sa mai ies vreodata din casa , apoi au au urmat multe seinte ,dar ce este cu adevarat spectaculos e ca va scriu aceste randuri de pe o plaja din Grecia, am un prieten si sunt fericita. Sfatul meu e sa cautati un psihoterapeut bun si sa apelati la ajutorul lui.

    5
    0

  • jonn pe 30 Iul 2013, 18:08
    buna

    Cel mai bun tratament pt atacul de panica este urmatorul recomandat de un doctor din alexandria expert in asa ceva..cipralex 10 mg unu dimineata ,un spitomin dim ,2 pastile de cinarizin ,la 12 un spitomin 2 pastile de cinarizin ,seara o pastle de spitomin si la culcare mirzaten.o jumatate

    3
    4

  • angelmarc999 pe 30 Iul 2013, 11:43
    atacuri de panica , anxietate

    Eu am scapat de aceste stari care m-au chinuit ani de zile , anul trecut.Am facut o terapie care dureaza 4 saptamani, prin telefon si email.Am primit multe metode pe care le-am aplicat zilnic asa cum mi s-a spus.Este o terapeuta specializata in astfel de probleme , care lucreaza cu persoana o luna.Dupa cateva sedinte incepi sa simti cum intri in starea de bine.E o terapie fara medicamente dar trebuie sa faci exact ce iti da ca metode terapeuta.Sunt de acord cu voi ca totul porneste din mintea noastra dar fara ajutorul cuiva si fara sa aplici o metoda clara , usoara nu scapi si decat sa te chinui ani de zile mai bine scapi o data de aceste stari .Nu por descrie aici ce faci intr-o luna ca este mult dar daca imi scrieti pe messenger la ;angelmarc999, va dau nr terapeutei , daca vreti sa faceti terapia.Nu fac nici o reclama si nu primesc nici un comision dar vad ca sunt unii care cer ajutor .Va doresc sanatate

    1
    3

  • Vreau Orgoni pe 17 Iul 2013, 07:11
    Cititi aici si poate gasiti raspunsuri pe care le cautati de mult timp

    Anxietatea, depresia, atacurile de panica...vin de undeva. Va recomand sa intrati pe vreauorgoni.ro si sa va documentati. Atacul de panica este o energie negativa care se hraneste cu energia voastra....evident..daca o lasati. Pentru ce care au atac de panica, in momentul atacului de panica NU UITATI SA RESPIRATI. De ce omul cand are atac de panica ii este frica sa nu lesine? Dar daca lesina, de ce lesina? In momentul atacului de panica, toate functiile se sisteaza: vedem in ceata, nu putem sa mai gandim, muschii se incordeaza si mai ales NU MAI RESPIRAM. E simplu, daca nu mai respiram, creierul nu se mai oxigeneaza si hop, vine lesinul. Cand aveti atac de panica NU UITATI SA RESPIRATI in continuare. Daca respirati, va pot trece tot felul de emotii si senzatii, dar lesinul nu apare sub nici o forma. RESPIRATI, nu uitati sa respirati. Si apoi, aveti puterea sa nu mai dati atat de multa importanta atacurilor de panica. In momentul atacului de panica, ganditi-va asa in sinea voastra: "atacule de panica, da-mi un singur motiv pentru care ti-as da atentie!, daca-mi dai un singur motiv bun pentru care sa te am, atunci te las sa-ti faci de cap". Ironizati atacul de panica, faceti glume pe seama lui ceva de genul " eh...te-ai trezit si tu mai atac de panica, du-te la oglinda si fa-ti parul ca ia uite in ce hal arati" si radeti pe seama lui :) Eliminarea atacurilor de panica, este posibila daca: -intelegeti de ce vine -il ironizati sau il iubiti -daca aveti puterea sa va ocupati mintea cu altceva -daca va spuneti in mintea voastra " fie ce-o fi, nu ma mai intereseaza, ti-am dat destula atentie " -daca va intindeti in pat, va induceti intentionat acea stare pe care o aveti in momentul atacului de panica, si in imaginatia voastra cu un ciocan mare, zdrobiti starea vizualizand cum sar bucati din ea pana ce este darmata de tot, asemeni unui zid de beton pe care doriti sa-l spargeti. -daca va spuneti in momentul atacului de panica: " nu mi-e frica, hai sa vedem de ce esti in stare sa faci, hai, mergi pana la capat! aaaa deci nu vrei sa mergi pana la capat? hai, te las sa iti faci de cap, fa-ti!! " -daca, atunci cand trebuie sa faceti ceva si va e frica sa nu apara atacul de panica va spuneti in minte: "ma duc in locul X si abia astept sa ma ia atacul de panica!" Daca o spuneti zambind, atacul de panica nu va aparea! Si daca totusi apare, o sa va spuneti: " hehe in sfarsit, de cand te asteptam" si zambiti. Atacurile de panica este cel mai bun prieten al vostru si stiti de ce? Pentru ca va intareste personalitatea, la finalul luptei cu atacurile de panica, cand ele nu vor mai aparea, veti fi un om increzator si fara frica. Toate se intampla cu un scop, chiar si atacurile de panica. Zilnic sa va spuneti in minte: "am o minte sanatoasa", iar cand un atac de panica isi face loc in mintea voastra spuneti-va: "nu mi-e frica de atacurile de panica, nu are ce sa se intample DACA RESPIR" Atacurile de panica va ajuta sa fiti puternici la final! Va dezvolta vointa, taria de caracter, increderea in sine, va anunta ca sunteti pe un drum gresit, va schimba mentalitatea. Tot raul este spre bine la final. La final, cand atacurile de panica nu vor mai fi, veti realiza ca puteti face lucruri pe care, inaintea atacurilor de panica, nu aveati CURAJ sa le faceti. Atacurile de panica, dezvolta foarte mult curajul celor care ALEG sa lupte! Luati toate aceste atacuri de panica ca pe un joc, ceva de genul " hai sa vedem cine castiga". Jucati-va cu atacurile de panica, gasiti punctele slabe ale atacurilor de panica, voribiti cu ele, intrebati-le, si ele, atacurile de panica va vor raspunde cum sa le eliminati. :) Fuga..nu este o solutie. E atat de frumos sa lupti cu un atac de panica pentru ca la final, satisfactia este " am reusit, sunt puternic/a, merg mai departe, pot! " Daca doriti sa mai vorbim de atacurile de panica, dati ad la id-ul de messenger: vreauorgoni In incheiere, va spun ca, tzantarul nu este armasar si armasarul nu-i tzantar. Nu le mai incurcati :) Tzantarul zboara si este enervant (bzzz zzz zzz Bzzz- POC!) , armasarul alearga si se hraneste cu iarba :)

    12
    1

  • andreea pe 13 Iul 2013, 17:58
    anxietate

    mai mult ca sigur ai atacuri de panica julia, si anxietate. si eu am acelasi lucru. am avut primul atac de panica acum 3 saptamani, a debutat ca o stare de lesin. eram in Spania. am plecat val vartej , m am intors in Romania, mi am facut toate analizele de sange, si mi au iesit relativ bine , mai putin magnezemia. doctorul a spus k este anxietate si mi a prescris calciu, magneziu, si xanax. anxietatea, depresia, atacurile de panica, sunt bolile secolului 21. suntem grabiti, stresati,mancam pe fuga, tinem regim de slabire, fumam etc.... am doar 2 zile de cand iau xanax de 0.25, cu schema de tratament (atentie nu le luati dupa ureche) dar nu pot sa spun k ma simt mult mai bine. stau numai in casa, mi e teama sa ies, sunt ametita, exact ca majoritatea dintre cei ce au scris aici. sper ca in timp simptomele sa dispara. voi apela si la un psiholog. sincera sa fiu, ma curremur cand vad ca majoritatea celor ce au postat aici sufera de ani de zile de anxietate!!!!!! si mama mea a avut problema asta dar a trecut peste ea cu tratament.nu cred k este normal sa se intinda pe o perioada asa lunga....

    4
    0

  • mara pe 10 Iul 2013, 15:06
    Raspuns Jullia

    Buna jullia, parerea mea este ca e vorba de atacuri de panica si anxietate in general. Si eu ma confrunt cu ele de 2 ani de zile si am aceleasi simptome plus multe altele. Nu e usor....si ajung si eu de multe ori in pragul disperarii....si ma gandesc cu teroare la ce va mai aduce ziua de maine dar nu avem ce face decat sa incercam sa ne pastram optimismul si sa luptas cu ele. Izolarea in casa nu e o solutie. Trebuie sa iesi sa socializezi,, sa discuti in primul rand pt a te mai elibera putin. Si eu simt de multe ori nevoia de a fi singura, de ai respinge pe cei din jur dar mi am dat seama ca nu ma ajuta la nimic decat imi adancesc durerea. Doctorii nu prea au ce ne face...decat sa ne amageasca cu medicamente care din punctul meu de vedere nu au mereu efectul dorit. Multa bafta

    2
    0
Pagina « 1 2 3 »

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod