Reguli pe care trebuie să le respecți la birou, altfel riști să cedezi nervos

E o bucurie pentru mine să scriu! Îmi place să scriu zilnic despre despre diete, stil de viață sănătos, călătorii, flori, cărți, copii sau deco.
E o bucurie pentru mine să scriu! Îmi place să scriu zilnic despre despre diete, stil de viață sănătos, călătorii, flori, cărți, copii sau deco.
Indiferent cât de ocupată ești, trebuie să ai grijă de tine și la birou. Respectă câteva reguli de bază pentru a reduce stresul și a preveni problemele de sănătate.
De multe ori pare că este o neconcordanță între viața sănătoasă și zilele de lucru, dar ai la dispoziție multe soluții pentru a înlătura acest decalaj. O abordare optimistă îmbunătățește chiar și zilele aglomerate, când ți se pare că nu vei reuși să termini tot ce ai de rezolvat până seara. 
 

Iată ce reguli poți aplica la birou pentru a te simți mai bine:

 
1. Ia-ți pauza de prânz

Te-ai gândit că este ocazia ideală să muncești în plus pentru a ajunge la zi? Ei bine nu, pauza de prânz este intervalul în care trebuie să te relaxezi, să mănânci ceva sănătos și să uiți puțin de stres. În niciun caz nu poți alege să mănânci repede niște chips-uri sau multe bomboane. O astfel de alimentație te va lăsa fără energie și senzația de oboseală se va transforma în epuizare până seara.
Specialiștii îți recomandă să ieși din birou, să faci o scurtă plimbare, iar apoi să iei un prânz ușor, cu multe vitamine. Salatele de crudități sunt ideale pentru pauzele de la birou. Au puține calorii și pot fi consumate simple sau cu o friptură slabă alături. În acest fel te vei menține în formă și vei ocoli variantele hipercalorice care adaugă centimetri în plus. 

 
2. Nu spune „da” mereu

Poate fi dificil, dar evită să accepți orice sarcină suplimentară. Vei ajunge să te aglomerezi și nu vei avea timp să faci totul așa cum trebuie. Acest lucru poate crea stres suplimentar și anxietate. În loc să demonstrezi că poți face foarte multe lucruri ai putea crea impresia contrară, că nu te pricepi suficient de bine, deoarece nu te vei ocupa cu suficientă atenție de fiecare lucru.
Cel mai bine este să ai o abordare realistă și să accepți să faci atât cât poți. Pe termen lung vei avea rezultate mai bune dacă te poți concentra, decât dacă simți mereu că ești  în urmă pentru că ai preluat prea multe atribuții.
Fă o listă cu timpul petrecut pentru realizarea fiecărei activități și te vei orienta mai rapid atunci când ți se propune să faci ceva nou.

 
3. Ascultă muzica ta preferată

Dacă mediul de lucru îți permite, poți asculta melodiile tale preferate pentru a-ți înveseli ziua. De fiecare dată când simți că nu reușești să faci ceva sau ți se pare că ultima ședință ar fi putut să decurgă mult mai bine, petrece 10 minute ascultând muzică. Te vei simți mai bine, vei lăsa deoparte gândurile negative și vei avea rezultate mai bune.

 
4. Cere ajutor dacă ai nevoie

După cum trebuie să înveți să nu accepți toate sarcinile suplimentare, la fel trebuie să ai curajul să ceri ajutorul colegilor dacă nu te descurci. Nu trebuie să te simți prost, ci mai degrabă ia-o ca pe o ocazie să înveți ceva util, care te va ajuta să obții rezultate excelente data viitoare.
De asemenea, gândește-te că și colegii tăi preferă să îți explice un anumit aspect decât să riște să pericliteze rezultatele unui întreg proiect.  Așa că nu te sfii și întreabă de fiecare dată când ai îndoieli.

 
5. Înfrumusețează-ți biroul

Deși petrec mult timp la birou majoritatea persoanelor uită să adauge detalii care să-l facă mai vesel și prietenos. Chiar vrei să vezi numai hârtii și dosare pe birou, fără urmă de personalitate? Mai bine adu cu tine lucrurile care te fac să zâmbești și vei vedea că și zilele de lucru vor fi mai plăcute.
O poză cu familia ta, flori proaspete în fiecare săptămână și suporturi colorate pentru pahare vor însufleți biroul și îți va face plăcere să lucrezi înconjurată de aceste detalii.

 
6. Fă-ți complimente

Ai susținut o prezentare pentru 20 de clienți sau managerul tău a fost mulțumit de proiectul pe care l-ai prezentat? Zâmbește și fă-ți un compliment în gând. De asemenea, este util și să îți notezi realizările într-un jurnal. Te vor ajuta în momentele stresante, când ți se pare că nu reușești să faci nimic așa cum trebuie. Nu trece cu vederea propriile realizări. Bucură-te de ele și folosește-le drept bază pentru un nou succes!
 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod