Afecțiuni cauzate de cuptorul cu microunde

În timpul celui de-al Doilea Război Mondial, doi oameni de știință au inventat un tub care producea microunde. Acestea erau folosite pentru a localiza avioanele de luptă ale naziștilor, în misiunea lor de a bombarda insulele britanice.
Din greșeală, câțiva ani mai târziu, Percy LeBraon Spencer a descoperit că microundele puteau găti mâncarea. Primul cuptor cu microunde era la fel de mare și de greu precum un frigider. Potrivit mai multor studii, cuptorul cu microunde este periculos pentru sănătatea noastră. Iată de ce!

Ce afecțiuni sunt cauzate de cuptorul cu microunde?

Curenții alternativi forțează atomii să își inverseze polaritatea. Acest lucru produce frecare și apa din interorul moleculelor de mâncare vibrează, ceea ce face ca mâncarea să se încălzească.

În interiorul cuptorului cu microunde există 2,45 miliarde de hertzi, lucru care este normal, până când sigiliul ușii cuptorului cu microunde începe să aibă scurgeri după mai mult timp de folosire.
Frecvența care poate afecta corpul uman este de 10 hertzi. Ai grijă să nu stai niciodată lângă un cuptor cu microunde în funcțiune. Nu vei ști că organismul tău are de suferit din cauza acestor scurgeri, până în momentul în care corpul tău deja este afectat.

Cum afectează cuptorul cu microunde organismul uman?

Acesta poate produce defecte de naștere, cancer, cataractă din cauza lipsei de vase de sânge de la nivelul ochilor, slăbirea sistemului imunitar, scăderea rezistenței la infecții și afecțiuni mai serioase.

Cum afectează cuptorul cu microunde mâncarea?

Acesta descompune legăturile chimice și moleculare din alimente, creând compuși radioactivi periculoși. Studiul cercetătorului suedez Hans Hertel sugerează că încălzirea alimentelor la cuptorul cu microunde duce la degradarea și lipsirea alimentelor de nutrienți.
Într-un studiu realizat în 1992, cercetătorii au analizat efectele legumelor încălzite la cuptorul cu microunde asupra participanților. Au observat că participanții au experimentat creșteri rapide ale nivelului de colesterol, o scădere a hemoglobinei care a cauzat afecțiuni asemănătoare anemiei, o scădere a numărului de celule albe din sânge, o creștere a leucocitelor care a indicat otrăvire și deteriorarea celulelor. Laptele încălzit la cuptorul cu microunde și-a pierdut 96% din anticorpi. Structura formulei de lapte încălzite la microunde este alterată, schimbând componentele din aminoacizi și creând anomalii imunitare.

Chiar și în cazul în care cuptorul cu microunde este perfect sigilat, tot ești expus la un nivel periculos de unde electromagnetice.
Acestea pot trece prin corpul uman, de aceea sunt folosite pentru radiografii, dar pot cauza probleme serioase de sănătate.

Cuptorul cu microunde poate fi mai rapid și mai ușor de folosit decât cuptoarele tradiționale, dar valoarea nutrițională a alimentelor și sănătatea ta pot plăti un preț prea scump pentru această comoditate.
iulia-mirica