6 metode naturale pentru a creşte nivelul de testosteron

E o bucurie pentru mine să scriu! Îmi place să scriu zilnic despre despre diete, stil de viață sănătos, călătorii, flori, cărți, copii sau deco.
E o bucurie pentru mine să scriu! Îmi place să scriu zilnic despre despre diete, stil de viață sănătos, călătorii, flori, cărți, copii sau deco.
Începând de la vârsta de 30 de ani nivelul de testosteron al bărbaților începe să scadă, crescând riscul de obezitate și deces prematur. Testosteronul este important și pentru femei deoarece creează un echilibru cu estrogenul și progesteronul. Descoperă câteva metode naturale pentru a crește nivelul de testosteron și a-ți proteja organismul.
Testosteronul este un hormon steroidian produs de organism. În timpul pubertății testosteronul direcționează creșterea masei musculare, schimbarea vocii și pilozitatea în cazul bărbaților. O cantitate optimă de testosteron este importantă și la maturitate pentru a preveni riscul de îmbolnăvire și a proteja funcțiile tuturor organelor interne. Lista cu metode naturale pentru a crește nivelul de testosteron va fi folositoare atât bărbaților, cât și femeilor deoarece acest hormon joacă un rol important pentru fortificarea organismului. Vei observa rapid creșterea nivelului de energie și a masei musculare dacă aplici soluțiile propuse.

 
Iată care sunt principalele metode naturale pentru a crește nivelul de testosteron:

 
1. Ridică greutăți

Exercițiile fizice sunt foarte utile pentru a stimula producția de testosteron. În cadrul studiilor realizate s-a observat că ridicarea greutăților are cel mai rapid efect pentru a impulsiona creșterea nivelului de testosteron și a reduce greutatea.
Suplimentele care conțin cafeină sau monohidrat de creatină intensifică efectul benefic dacă sunt combinate cu acest tip de exerciții.

 
2. Consumă proteine de calitate, grăsimi sănătoase și carbohidrați complecși

Ceea ce mănânci are un impact major asupra producției de testosteron. Nu este deloc folositor să ții diete restrictive, apoi să comiți excese alimentare pentru că vei provoca un dezechilibru hormonal. Contează foarte mult să echilibrezi carbohidrații și proteinele pentru a putea să-ți ameliorezi rezistența fizică în timpul exercițiilor de la sală.
De asemenea, grăsimile sănătoase susțin creșterea testosteronului și optimizează echilibrul hormonal pe termen lung. Alege carnea slabă de vită sau de porc, precum și peștele, cu o garnitură de legume sau de cereale integrale.

 
3. Minimizează stresul

Stresul cronic va crește nivelul de cortizol, hormon care reduce drastic producția de testosteron. Acești doi hormoni se află într-o relație inversă și de fiecare dată când crește unul inevitabil cantitatea disponibilă din celălalt se va reduce semnificativ. Stresul și cortizolul crescut vor favoriza și excesele calorice, îngrășarea și depunerea grăsimilor în zona abdominală. 
Găsește modalități pentru a reduce impactul momentelor dificile asupra ta. Plimbările în natură, glumele, râsul, abordarea pozitivă, somnul suficient, stilul de viață sănătos și exercițiile fizice practicate frecvent sunt soluții benefice pentru a-ți regăsi liniștea interioară și a fi mai optimist.

 
4. Stai la soare sau ia vitamina D

Vitamina D este un stimulent pentru producția de testosteron, însă peste 50% din populația adultă nu obține o cantitate suficientă. În cadrul studiilor de specialitate s-a constatat că luarea unui supliment cu vitamina D zilnic, timp de 12 luni, a avut drept efect creșterea nivelului de testosteron cu 25%.
Fă plimbări în zilele însorite și ia acest supliment care te protejează până la vârste înaintate.

 
5. Dormi cât ai nevoie

Somnul liniștit are un impact major asupra producției de testosteron. Potrivit specialiștilor, persoanele care dorm numai 5 ore în fiecare noapte prezintă o scădere cu 15% a nivelului de testosteron, iar cele care se odihnesc numai 4 ore au o cantitate insuficientă din acest hormon.
În medie fiecare oră de somn suplimentară peste 5 ore îți va aduce o creștere cu 10% a nivelului de testosteron. Deși durata necesară de odihnă variază pentru fiecare persoană, cercetătorii consideră că intervalul de 7-10 ore de somn este ideal pentru menținerea constantă a producției de testosteron pe termen lung.

 
6. Apelează la suplimente naturale

În cadrul strategiei de stimulare a producției de testosteron poți utiliza și suplimentele naturale. Ashwagandha crește nivelul de testosteron cu 15% și îl scade pe cel de cortizol cu 25%. Și ghimbirul îți poate fi de folos, studiile de specialitate relevând că poate crește testosteronul cu 17%.
 

Comentarii (1)

POSTEAZA COMENTARIU
Afiseaza:Cele mai recente|Cronologic

  • Theodor CONSTANTINESCU pe 2 Ian 2020, 14:05
    COMPLETARE LA SUBIECT

    Corect ! Tot CE ATI SCRIS IN Articol este CORECT. Dar, INCOMPLET …  Ati UITAT Sau NU cunosteti …  Exista INCA un MIJLOC de Crestere a Testosteronului ! PRACTICA Zilnica si INDELUNGATA in FIECARE Repriza de SEX. Este exact ca si la Antreenamentul pentru MUSCHI ! Asta se poate face (INDELUNGUL Sexual) prin CONTROL Mental al SENZATZIILOR si EMISIEI, prin TAO Sexual. De CE “FACI” de Aia mai “FACI” ! Adica Satisfactzia de a FI Mascul FEROCE, se transforma in SNE (Sistemul- EURO-Endocrin) IN HORMONI, NU numai TESTOSTERON. STIU BINE ce vrbesc, din moment ce sunt INCA in Activitate ZILNICA si de calitate, la 74 de ani. Numai ca, am inteles aceste SUBTILITATI inca din TINERETZE si mi-am aranjat VIATZA astfel incat SA AM TIMPUL MEU … Sexul in ACEST Stil CERE IMPERATIV MUUULT Timp alocat ZILNIC …  Si, déjà sunt ca Burghezul GENTIO|LOM al lui Moliere …  Fac PROZA fara sa stiu de Articolul vostru, … Adica ma HRANESC si fac SPORT Cardio si GREU, tot din Tineretze … HRANA si SPORTUL sunt BAZA. Iar Sexul ZILNIC in Stil TAO (Indeluuuung …) le SINERGIZEAZA pe ambele …  NU conteaza CAT traiesti, important este sa TRAIESTI cu adevarat, adica SANATOS, sa NU fii Mumie VIE dupa 60 de ani SI chinuit de Bolile CIVILIZATZIEI, care prin felul cum arata 99,99 % din Indivzii Umani, au devenit “FIRESTI” … Cu Mijloace FINANCIARE Reduse, am reusit sa fiu in ASEMENEA ; Stare Fizica – Biologica Aspect CORPORAL si Facial MUUUUULT Superioara Bogatanilor care au acces prin BANI MULTZI la Toate Mijloacele Moderne de Tratament AntiAGING … Numai ca NU prea SE VEDE … Ma uitam la GATUL uneia, Romanca, aceea care “intinereste” Bogatanii Americani … Era la A3 si SE VEDEAU Ridurile de pe GAT … Plus Gramezi de Doftori si Nutritzionisti care ne invatza AntiAGING la TV, dar sunt dar sunt SEMIOBEZI, Flescaitzi, Ridatzi …

    0
    0

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod