Singurul exercițiu care ameliorează durerile provocate de nervul sciatic


Durerile provocate de nervul sciatic și cele lombare sunt unele foarte neplăcute. Acestea cauzează un disconfort acut și o durere la nivelul spatelui sau în exteriorul coapselor.
Persoanele cu vârsta cuprinsă între 35 și 50 de ani sunt cele pe care le afectează îndeosebi durerile provocate de nervul sciatic. Dacă te confrunți și tu cu această problemă, iată mai jos un exercițiu care îți poate ameliora durerile! Nu este deloc greu de făcut, timpul de execuție este unul scurt și, cel mai important, îl poți aplica oriunde te-ai afla.

Ce exercițiu care ameliorează durerile provocate de nervul sciatic poți încerca?


Nervul sciatic este unul dintre cei mai mari și mai importanți nervi din întregul organism. Acesta se întinde din partea inferioară a spatelui, trece prin coapse, genunchi și picioare și se termină la degetele de la picioare. 

La început, această afecțiune cauzată de nervul sciatic cauzează o durere ușoară însoțită de disconfort, somnolență și crampe la nivelul genunchilor. În timp, această durere cauzată de nervul sciatic devine mai intensă și se poate extinde pe toată suprafața posterioară a piciorului. Iar dacă această durere este netratată, poate deveni paralizantă.

Tratamentul medical este esențial în primele stagii ale bolii, pentru a preveni răspândirea și înrăutățirea afecțiunii.
Cu toate acestea, înainte de a te decide să consulți un doctor, îți poți alina durerea sau chiar face durerea să dispară chiar la tine acasă. Cum? Vezi mai jos!

Există o tehnică numită poziția fluturelui. Iată care sunt mișcările pe care trebuie să le faci!


1. Întinde-ți picioarele în fața ta cât timp stai jos pe podea;

2. Unește-ți tălpile și încearcă să aproprii călcâiele cât de mult se poate de pelvis;

3. Pune coapsele jos și atinge podeaua cu genunchii;

4. Stai nemișcat în această poziție pentru aproximativ 30-60 de secunde.
Nu uita să respiri adecvat;

5. Crește treptat timpul de execuție al acestui exercițiu.

Femeile pot avea chiar și mai multe beneficii de la această poziție a fluturelui. Această postură te poate ajuta să îți tonifiezi rinichii, să tratezi afecțiunile urogenitale și să oprești dezvoltarea radiculitei.

Recomandă acest articol:

Facebook Twitter gplus

Dacă ţi-a plăcut acest articol, te așteptăm și pe pagina noastră de Facebook!

 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod
;