Detoxifierea de zahăr: ce trebuie să mănânci ca să scapi de dependenţă

de Ioana Maroşan, 12 Ianuarie
Detoxifierea de zahar

Detoxifierea de zahăr: meniu pentru a doua zi

Micul dejun
- prima variantă: 1/2 cană cu ovăz (fulgi sau spărtură de ovăz) cu fructe de pădure şi seminţe crude sau migdale.
- a doua variantă: 3 ouă jumări (papară) cu un pumn de frunze de spanac. 
Gustare - un pumn mic de nuci/migdale/caju/alune de pădure crude.
Prânz
- prima variantă: dovlecel/zucchini şi ardei la grătar cu dressing de lămâie, oţet, ulei de măsline şi cimbru uscat.
- a doua variantă: salată de varză albă şi roşie cu morcovi răzuiţi şi un dressing cu ulei de măsline, zeamă de lămâie, sare şi pătrunjel proaspăt.
Cină
- prima variantă: mix de legume verzi la abur şi supă de fasole/linte/mazăre.
- a doua variantă: cod la cuptor cu varză de Bruxelles trasă în tigaie sau la cuptor.


Detoxifierea de zahăr: meniul pentru a treia zi

Micul dejun
- prima variantă: 1/2 cană cu ovăz (fulgi sau spărtură de ovăz) cu fructe de pădure şi seminţe crude sau migdale.
- a doua variantă: omletă din 3 ouă cu creveţi şi o salată caldă de spanac, ridichi şi nuci trase în tigaie.
Gustare -  un pumn mic de nuci/migdale/caju/alune de pădure crude.
Prânz
- prima variantă: pulpe de pui la tigaie cu rozmarin, salvie şi lămâie.
- a doua variantă: pui la cuptor cu ceapă, măsline negre şi cimbru.
Cină
- prima variantă: ciuperci înăbuşite cu ceapă, usturoi, morcovi, ţelină, cimbru şi foi de dafin.
- a doua variantă: paste din orez brun cu sos de ciuperci, busuioc şi roşii.


NU consuma:

  • zahăr;
  • miere de albine;
  • nectar de agave;
  • sirop de arţar;
  • îndulcitori artificiali;
  • produse din făină albă;
  • sucuri de fructe din comerţ.


Sfaturi importante:

  • Luptă cu pofta de dulce!
  • Consumă zilnic un pumn mic cu nuci şi seminţe crude.
    Include seminţe de in şi nuci obişnuite!
  • Mănâncă zilnic un bol mare cu legume verzi la abur!
  • Mănâncă zilnic o salată mare cu legume şi verdeţuri multe!
  • Mănâncă zilnic cel puţin 1/2 cană cu leguminoase (năut, fasole boabe, mazăre, linte)!
  • Bea multă apă în fiecare zi!

Recomandă acest articol:

Facebook Twitter gplus

Dacă ţi-a plăcut acest articol, te așteptăm și pe pagina noastră de Facebook!

 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod
;