Alimente care îți întrerup somnul noaptea


Sănătatea noastră este determinată într-o proporție mare de dietele noastre. Dar s-ar putea să nu realizezi că există și alimente care îți întrerup somnul noaptea.
Probabil că ai auzit că alcoolul te ajută să adormi. Însă acest lucru este valabil doar când bei un pahar mic cu alcool înainte de culcare. O cantitate mai mare va provoca treziri aleatorii în timpul nopții. 

Cafeaua este o altă băutură care te ajută să stai trează, nu să adormi. Cofeina și derivații săi sunt stimulente, așa că este recomandat să le consumi în timpul zilei, nu seara înainte de culcare. Vrei să știi ce alimente îți întrerupt somnul noaptea? Iată care sunt acestea!

Ce mâncăruri să eviți, dacă îți dorești un somn liniștit?


Alimentele cu un conținut bogat de fibre


Acestea sunt perfecte pentru sănătate, în cantități moderate, deoarece ajută la îmbunătățirea digestiei și la pierderea kilogramelor nedorite, însă sunt, de fapt, alimente care îți întrerup somnul. Cu toate acestea, atunci când consumi multe fibre înainte de culcare, fibre care se regăsesc în linte, fasole, mazăre sau fulgi de ovăz, s-ar putea să nu mai ai parte de un somn odihnitor. 

Legumele verzi


Legumele verzi sau cu frunze, precum spanacul, varza, broccoli, fasolea și usturoiul, sunt bune pentru sănătate și, de asemenea, un diuretic natural, ceea se înseamnă că ajută organismul să elimine toxinele prin urinare. Dacă mănânci o porție consistentă de legume verzi sau cu frunze înainte de culcare, s-ar putea să faci destul de multe drumuri la baie în timpul nopții.

Carnea roșie


Cu toate că mulți experți în sănătate consideră că ar trebui să renunțăm complet la carnea roșie, alții sunt de părere că putem consuma carne roșie macră, deoarece este o sursă excelentă de proteine atunci când este introdusă în dieta noastră cu moderație.
Cu toate acestea, alimentele cu un conținut bogat de proteine precum carnea au nevoie de mai mult timp pentru a fi digerate. Carnea roșie consumată înainte de culcare îți poate provoca un disconfort general, balonare, chiar și crampe.


Alimentele prăjite


Cartofii prăjiți, gogoșile și toate mâncărurile prăjite au un conținut bogat de grăsimi. Iar, înainte de culcare, acestea trebuie evitate, pentru același motiv pentru care eviți alimentele bogate în proteine. Stomacul trebuie să muncească mai mult pentru a descompune și digera grăsimea, iar acest proces este recomandat în momentele în care ești trează și activă. Dacă adormi după o masă cu aimente prăjite, te poți aștepta la apariția arsurilor stomacale, crampelor, drumurilor la baie și oboselii matinale.

Mâncărurile picante


Deși mâncarea picantă este considerată a fi un afrodiziac, nu este și un somnifer prea bun. Mâncarea piperată și picantă irită mucoasa stomacului, ducând la trezirea creierului.

Recomandă acest articol:

Facebook Twitter gplus

Dacă ţi-a plăcut acest articol, te așteptăm și pe pagina noastră de Facebook!

 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod
;