Dr. Oz recomandă cele mai bune alimente care protejează creierul de Alzheimer

Fasole boabe si somon

Fasolea boabe şi peştele gras sunt două dintre alimentele care protejează creierul de Alzheimer. Fă-ţi o listă cu cele mai bune alimente recomandate de celebrul Dr. Oz!
Alzheimer este o boală degenerativă, progresivă, care determină mai multe tipuri de modificări în creierul persoanelor afectate. În primele stadii ale bolii, simptomele nu sunt foarte evidente. Apoi pacientul începe să aibă mici pauze de memorie numite popular "lapsus". Pe măsură ce boala înaintează, pacientul experimentează diferite stări de confuzie în îndeplinirea ritualurilor zilnice. Dezorientarea şi judecata slabă sunt următorii paşi în evoluţia bolii. Ca şi în cazul altor afecţiuni, diagnosticarea precoce joacă un rol foarte important pentru ca tratamentul să dea rezultate bune şi să se ia din timp măsurile de prevenţie.

Studiile recente arată că prin schimbarea unor lucruri mărunte în alimentaţia zilnică, riscul de Alzheimer se poate reduce cu până la 53%, susţine celebrul Dr. Oz în emisiunea sa "The Dr. Oz Show". Iată care sunt cele mai puternice alimente care protejează creierul de Alzheimer:


1. Peşte

Somonul şi macroul se numără printre peştii cei mai bogaţi în acizi graşi omega-3, esenţiali pentru sănătatea creierului, explică Dr.
Oz. De aceea, este foarte important să te asiguri că vei consuma pe parcursul săptămânii măcar o porţie de peşte alături de un mix de legume sau o salată de verdeţuri.

2. Fasolea boabe

Trebuie să incluzi fasolea boabe, precum şi alte surse de proteine vegetale (năut, mazăre, linte) în meniul tău măcar de trei ori pe săptămână, susţine Dr. Oz. Fasolea boabe este o sursă bună de fibre şi proteine, cu rol benefic pentru sănătatea creierului.

3. Verdeţuri

S-a demonstrat de foarte multe ori că legumele cu frunze verzi sunt vitale pentru sănătatea creierului. Numeroase cercetări au scos la iveală faptul că persoanele care au consumat măcar 1-2 porţii de verdeţuri pe zi au avut o rată de declin cognitiv mult mai mică. Prin urmare, Dr. Oz recomandă consumul zilnic de verdeţuri proaspete (spanac, pătrunjel, rucola, salată, varză kale, varză, varză de Bruxelles, mărar, valeriană) pentru a proteja creierul de Alzheimer.

Recomandă acest articol:

Facebook Twitter gplus

Dacă ţi-a plăcut acest articol, te așteptăm și pe pagina noastră de Facebook!

 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod
;