Obiceiuri proaste pentru sănătatea inimii tale


Toată lumea vrea să aibă o inimă sănătoasă. Cu toate acestea, bolile cardiovasculare afectează populația întregului glob într-un procent destul de mare. Vestea bună este că unele obiceiuri simple, de zi cu zi, pot face o diferență destul de mare în ceea ce privește abilitatea ta de a trăi o viață sănătoasă. Mai jos, regășești câteva obiceiuri proaste pentru sănătatea inimii tale, pe care ar trebui să le eviți.

Ce obiceiuri sunt nocive pentru sănătatea inimii tale?


1. Uitatul la televizor


Atunci când nu faci mișcare timp de ore în șir, nu faci decât să crești riscul apariției infarctului miocardic și accidentelor vasculare cerebrale. Exercițiile intermitente nu compensează timpul în care stai jos. Lipsa mișcării poate afecta nivelurile sanguine de grăsimi și zaharuri. Specialiștii ne sfătuiesc să ne plimbăm periodic, chiar dacă suntem la birou.

2. Ignorarea sforăitului


Mai mult decât o neplăcere minoră, sforăitul poate reprezenta un simptom al unei probleme mai serioase: apneea obstructivă de somn. Această tulburare, marcată de respirația întreruptă în timpul somnului, poate provoca o creștere a tensiunii arteriale. Persoanele supraponderale sau obeze sunt expuse unui risc mai mare de apariție a acestei probleme de sănătate. Dacă sforăi și te trezești adesea obosit, discută cu medicul tău. Există modalități ușoare de a examina apneea.

3. Consumul exagerat de alcool


Unele studii sugerează faptul că o cantitate mică de alcool poate fi bună pentru sănătatea inimii tale.
Dar o cantitate prea mare este de evitat. Excesul de alcool este corelat cu un risc crescut al apariției hipertensiunii arteriale, un nivel ridicat al grăsimii din sânge și insuficienței cardiace. În plus, caloriile suplimentare pot duce la o creștere în greutate, ceea ce este o amenințare la adresa sănătății inimii. Dacă bei alcool, nu consuma mai mult de două băuturi pe zi, în cazul bărbaților, și o băutură pe zi, în ceea ce le privește pe femei. O băutură înseamnă o bere sau un pahar cu vin.

4. Mâncatul excesiv


Excesul de greutate reprezintă un factor major de risc pentru bolile cardiace. De exemplu, în Statele Unite, 72% dintre bărbați și 64% dintre femei sunt supraponderali sau obezi. Încearcă să mănânci mai puțin, să eviți porțiile supradimensionate și să înlocuiești băuturile dulci cu apă. Specialiștii în nutriție recomandă, de asemenea, reducerea porțiilor de carbohidrați care conțin multe calorii, printre care se numără pastele și pâinea, și consultarea etichetelor alimentare - implicit evitarea produselor pe care scrie că au un conținut scăzut de grăsimi, deoarece acestea au un conținut ridicat de calorii.

Recomandă acest articol:

Facebook Twitter gplus

Dacă ţi-a plăcut acest articol, te așteptăm și pe pagina noastră de Facebook!

 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod
;