10 trucuri ca să te trezeşti devreme dimineaţa

Somn odihnitor

Nu e deloc confortabil să te trezeşti dimineaţa ştiind ce te aşteaptă pe parcursul zilei, de aceea îţi oferim câteva trucuri ca să îţi fie mai uşor!
Conform Brightside, cele 10 soluţii de mai jos te vor ajuta să îţi începi ziua frumos:

1. Fă sport dimineaţa şi seara, mai ales în timpul sezonului rece. Conform unor studii, exerciţiile de seară pot fi foarte eficiente.

2. Încearcă să nu te uiţi la televizor după ora 8 seara. Expunerea la lumina albastră emanată de ecrane suprimă producerea melatoninei, hormonul responsabil de somn.

3. Fă o plimbare în pauza de prânz. Petrecerea a cât mai mult timp în aer liber va creşte şansele de a obţine un somn bun şi o trezire mai puţin chinuitoare.

4. Foloseşte arome liniştitoare înainte de culcare. Există o mulţime de astfel de uleiuri calmante care te pot ajuta să te relaxezi, să adormi mai repede şi să te trezeşti odihnit.

5. Culcă-te cu gândul că vei avea parte de un mic dejun delicios a doua zi dimineaţa şi evită să mănânci înainte de somn.
Te vei trezi cu gândul la promisiunea pe care ţi-ai făcut-o!

6. Dacă ţi-e somn, dormi! Nu contează că este prea devreme, trebuie să îi dai organismului ce îţi cere, iar câteva ore în plus de somn te vor face să te simţi odihnit.

7. Încearcă să dormi cu fereastra deschisă atunci când se poate. Oamenii produc cantităţi mari de dioxid de carbon pe timpul nopţii, iar o bună ventilaţie poate fi benefică.

8. Pune-ţi alarma cât mai departe de tine, astfel te vei ridica să îl opreşti şi îţi va fugi somnul.

9.
Trezeşte-te pe muzica ta preferată! Te vei bine dispune şi vei avea mai multă energie.

10.  Plimbă-te în jurul patului imediat ce te trezeşti şi masează-ţi urechile. Acest lucru îţi va îmbunătăţi circulaţia la nivelul capului. Un alt pont este să îţi freci palmele împreună.

Recomandă acest articol:

Facebook Twitter gplus

Dacă ţi-a plăcut acest articol, te așteptăm și pe pagina noastră de Facebook!

 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod
;