Relatiile intime si dragostea

Exista o multime de aspecte ale relatiei de cuplu care inca raman o enigma si pe care nu le putem intelege. Totusi se cunosc anumite lucruri despre caracteristicile care afecteaza relatia oamenilor. De exemplu, aspectul fizic al unui partener tinde sa fie mai important pentru barbati decat pentru femei, in timp ce inteligenta partenerului tinde sa fie mai importanta pentru femei decat pentru barbati.
Diada cuplu-casatorie

Fiecare dintre noi tindem catre structura arhetipala (masculin-feminin) bazata pe complementaritate si, de aceea, cautarea partenerului cu ajutorul caruia sa ne dezvoltam pe plan sexual, afectiv, mental si spiritual devine un proces important al vietii noastre. Gasirea partenerului potrivit duce la formarea cuplului si la casatorie (in cele mai multe cazuri).

Cuplul este o structura bipolara in care partenerii se satisfac, se stimuleaza, se sustin, se dezvolta si se realizeaza ca individualitati biologice, afective si sociale, unul prin intermediul celuilalt.

Insa, din aceasta perspectiva, cuplurile pot fi stabile si coezive sau instabile si dominate de disensiuni. Permanentizarea relatiei se transforma de cele mai multe ori in casatorie.

Casatoria este un proces interpersonal al devenirii si maturizarii noastre ca personalitati, de constientizare, redirectionare si fructificare a tendintelor, pulsiunilor si afinitatilor inconstiente, de autocunoastere prin intercunoastere. (I. Mitrofan)

Trebuie specificat ca nu putem intelege cu adevarat casatoria decat din interiorul ei.


Relatiile intime

Oamenii care sunt atrasi unii de altii devin de obicei interdependenti ceea ce inseamna ca gandurile, emotiile si comportamentul unei personae afecteaza gandurile, emotiile si comportamentul altei persone.

Interdependenta are loc atunci cand gandurile si valorile unei personae devin parte a conceptului de sine a celeilalte persoane. Aceasta este una dintre caracteristicile importante ale unei relatii intime.

O alta componenta importanta a unei relatii intime de succes este angajamentul. Persoanele se simt atasate de o relatie atunci cand sunt satisfacute de recompensele pe care le primesc din acea relatie in care au investit resurse considerabile (atat tangibile, cat si intangibile).


Dragostea

Afectiunea, expresivitatea emotionala, suportul social, sexualitatea - aceste caracteristici ale unei relatii aduc in prim plan un alt aspect - dragostea. Totusi intimitatea si dragostea nu sunt sinonime. Cei mai multi teoreticieni sunt de acord ca exista mai multe tipuri de dragoste.

Un punct de vedere acceptat distinge dragostea-pasiune de dragostea-prietenie.

Dragostea-pasiune este intensa, mereu in crestere si este legata de atractia fizica puternica, de atasamentul emotional profund; sentimentele sexuale sunt de asemenea profunde.

Dragostea prietenie nu are un potential asa de mare de crestere, dar din punct de vedere psihologic este mai intima; este marcata de preocuparile reciproce asupra altora.

Sternberg ne ofera o analiza mai atenta a dragostei. Conform teoriei lui cele trei componente esentiale ale dragostei sunt: pasiunea, intimitatea si angajamentul. Din combinatiile variate ale acestor componente rezulta mai multe tipuri de dragoste.

Astfel dragostea romantica include un grad inalt de pasiune si intimidate. Dragostea prieteneasca contine in mai mare masura intimitatea si angajamentul si mai putin pasiunea. Dragostea consumatorie este cea mai completa si cea mai satisfacatoare deoarece prin ea se satisfac in cea mai mare masura dorintele partenerilor.


Casatoriile functionale

Studiile asupra mariajelor de succes arata ca atitudinile premaritale si sentimentele sunt buni predictori pentru sucesul marital. Printre cuplurile casatorite, femeile in general tind sa fie mai satisfacute de mariaj atunci cand partenerii vorbesc des despre propria relatie.

Daca partenerii percep mariajul ca echitabil acest lucru duce la satisfactie. Satisfactia maritala sufera o depreciere la aparitia primului copil atunci cand femeile se simt coplesite. In cazul in care sotii nu le impartasesc grijile si munca, rezultatele sunt uneori devastatoare.

Un alt factor important este felul in care cuplu face fata conflictului si maniei. Lipsa comunicarii, aparitia bruiajelor si blocajelor in comunicarea, remarcile dureroase aparute in cazul unui conflict pot duce la destramarea casatoriei. Chiar daca nu e singurul factor, comunicarea eficienta, directa si empatica poate fi cheia unui mariaj fericit.

 

Comentariile 251-300 din 417

POSTEAZA COMENTARIU
Afiseaza:Cele mai recente|Cronologic

  • razvan pe 19 Ian 2006, 17:48
    rezumat

    totusi cele mai multe relatii se bazeaza mai mult pe sex decat pe dragostea adevarata si pasionala.

    0
    0

  • Laura pe 19 Ian 2006, 17:48
    intimitate

    fa mereu ceea ce simti tu nu ce spun mereu altii in legatura cu prietenul[prietena]ta

    0
    0

  • Sinziana pe 19 Ian 2006, 17:48
    sinceritate!!!

    Acum cand relatiile seamana din ce in ce mai mult cu niste contracte financiare, mai crede cineva in dragostea sincera si neconditionata? Daca da, as vrea sa-l cunosc si eu!!!

    0
    0

  • Ramona pe 19 Ian 2006, 17:48
    Re for Sinziana

    Sinziana, poate sunt eu mai idealista, dar eu cred sincer in dragostea sincera si dezinteresata. Poate pt ca sunt convinsa ca asta ofer si tot asta si primesc...

    0
    0

  • Nicusor pe 19 Ian 2006, 17:48
    Re pt. Sinziana

    DA!!! uite ca eu cred cu tarie in asa ceva dar din pacate am reusit numai sa ofer si sa primesc in schimb...nu mai zic pentru ca nu-mi place sa vorbesc urat...

    0
    0

  • Leyla pe 19 Ian 2006, 17:48
    pt Sinziana

    as vrea sa stiu draga Sinziana daca tu ai avut vre-o data sau ai o relatie asa asemanatoare ca un contrant financiar, esti fericita? si banii reprezinta ceva important in viata noastra dar crede-ma eu am avut o experenta aproape la fel si as fi dat toti banii sa pot sa cunosc macar pt o clipa iubirea adevarata...

    0
    0

  • Sinziana pe 19 Ian 2006, 17:48
    Re pt. Nicusor, Leyla si Ramona

    Nicusor, tu spui ca ai oferit, dar nu ai oferit dragostea neconditionat ci cu scopul de a o primi inapoi; eu nu am spus ca am o relatie asemanatoare cu un contract financiar, ci ca nu oferim nimic fara a cere ceva in schimb, chiar si dragostea e un schimb, ceva de genul ''te iubesc ca sa ma iubesti, ai gresit, ai iesit din viata mea'';nu sunt termenii asemanatori cu un contract financiar? Cineva spunea ca cine isi poate explica de ce e indragostit nu e indragostit...Slava Domnului, in viata mea e o pers. pe care nu inteleg de ce o iubesc, deci contractul financiar inca nu a aparut.

    0
    0

  • LIDIA pe 19 Ian 2006, 17:48
    pt.NICUSOR

    Invata sa iubesti neconditionat si vei simtii cu adevarat ca daruiesti.

    0
    0

  • cory pe 19 Ian 2006, 17:48
    nu mai intaleg nimic

    faza e ca am stat alaturi de un baiat timp de 8 ani acum el a gasit alta iar eu sufar mult,am fost ca 2 copii ne-am educat unul pe celalalt le-am ajutat i-am fost alaturi la bine si la rau dar acum el e schimbat a cunoscut aceasta fata care e si una care isi cam traieste viata.urat e ca noi traim inca sub acelasi acoperis precum separati cea ce sufera sunt eu .el spune ca o iubeste pe asta dar din casa nu vrea sa plece,de ce ,ce sa fac e urat de tot sa traiesti asa cu unul ce nu-si da seama ca-ti face rau

    0
    0

  • Urban Edmond pe 19 Ian 2006, 17:48
    dezamagire

    am inselat-o pe nevastamea am ranit-o si acum nu stiu cum s-o recastig o iubesc prea tare si nu miam dat seama de asta inainte ce pot sa mai fac ax_xe@yahoo.com

    0
    0

  • Urban Edmond pe 19 Ian 2006, 17:48

    [QUOTE=Urban Edmond]am inselat-o pe nevastamea am ranit-o si acum nu stiu cum s-o recastig o iubesc prea tare si nu miam dat seama de asta inainte ce pot sa mai fac

    0
    0

  • nicoleta pe 19 Ian 2006, 17:48
    lupta

    pentru femei relatia cu un barbat este o continua lupta

    0
    0

  • nicoleta pe 19 Ian 2006, 17:48
    neincrederea

    nu a avut incredere in mine,a crezut vorbele altora si ne-am despartit.Si acum ii pare rau si vrea sa ne impacam dar este prea tarziu, pentru ca a aflat adevarul si s-a convins singur cum a fost ca nu l-am mintit.

    0
    0

  • lavinia pe 19 Ian 2006, 17:48
    iertarea

    m-a inselat.l-am iertat pentru ca il iubesc prea mult si nu as suporta gandul de a-l pierde.acum ma gandesc daca am facut bine,ma intreb daca merita sa-l iubesc sau nu.

    0
    0

  • Madalina pe 19 Ian 2006, 17:48
    Suferinta

    Nici o persoana nu merita Suferinta ,oricat de rea ar fi;pt ca despartirea de persoana iubita duce la disperare si la distrugere!

    0
    0

  • Oxana pe 19 Ian 2006, 17:48
    cum sa uiti o persoana care tii mult la el ?

    dupa parerea mea cred caci ar trebui sa-mi raspundeti

    0
    0

  • Raluca pe 19 Ian 2006, 17:48
    l-am inselat

    L-am inselat...dar nu cu un altul, ci cu gandul, cu sufletul... N-am facut inca "pasul" dar cred ca e mult mai periculos ceea ce se intampla acum cu mine. M-am indragostit si e mult mai grav sa-l insel astfel...

    0
    0

  • alexandra pe 19 Ian 2006, 17:48
    e ciudat

    e ciudat cum dai peste un om si nu esti multumita de el si apoi dai de un om care seamana cu tine cea din trecut si nu e multumit el de tine..sa fie vorba de expresia roata se intoarce..eu nu am vrut sa sufere din cauza mea..el crede ca mi-am batut joc de el dar nu e adevarat

    0
    0

  • irina pe 19 Ian 2006, 17:48
    dorinta

    Imi doresc foarte tare sa-mi gasesc perechea potrivitaq. Cum sa fac

    0
    0

  • Carmen pe 19 Ian 2006, 17:48
    Comunicarea

    Unde nu exista comunicare nu exista nimic....spre exemplu..eu am renuntat sa mai vorbesc si sa mai spun ce am pe suflet pentru ca vorbeam ca un televizor si nimeni nu se uita la el....am obosit sa vorbesc de una singura....mai dureros este ca eu am ganduri de duca si el crede ca totul e roz....ma simt ca un sclav si nu mai pot sa port lantul asta....

    0
    0

  • elena pe 19 Ian 2006, 17:48
    este adevarat,si totusi......

    oricare 2 persoane chiar daca se intilnesc si se iubesc si vor sa fie impreuna nu reusesc in totdeauna.iubim pentru ca asa este firea noastra a oamenilor asa am fost lasati.si vom iubi mereu.niciodata sa nu disperam atunci cind dam de greu,EU CRED CA CREDINTA IN DUMNEZEU SI INCREDEREA IN TINE INSUTI ITI POATE ADUCE FOARTE MULTE SATISFACTII.si eu am trait deceptii si totusi cu dagostea celor din jur am reusit sa trec peste toate.va doresc tuturor acelasi lucru

    0
    0

  • Aliona pe 19 Ian 2006, 17:48
    nu stiu ce sa cred...

    Am iubit fft mult si acum e un amestec de ura si iubire:( Imi pare nespus de rau ca cel caruia i-am oferit tot ce am mai frumos ma dezamagit...si stiu ca am si eu partea mea de vina...da nu inteleg cum e posibil sa renunti la dragoste atat de usor si sa zici ca te-ai saturat????aceasta nu e o explicatie...daka iubesti cu toata-ti fiinta, asa cum eu am iubit...esti dispus sa faci absolut orice...ca sa nu pierzi persoana la care tii....si eu am plans mult, am fost de nenumarate ori jignita....acesta imi era pretul....si din pacate...nimanui nu ia pasat.....................cred ca dragostea exista si stiu ca undeva acolo exista persoana ce candva va fi capabila sa-mi raspunda cu aceeasi...

    0
    0

  • cristina pe 19 Ian 2006, 17:48
    exista iubirea...

    eu am iubit mult, am fost ranita si dezamagita si acum iubesc intr-un alt mod,mai mult cu mintea decat cu inima, dar pe el...nu il voi uita niciodata...

    0
    0

  • catalin pe 19 Ian 2006, 17:48
    k.hfsf

    nu stiu ce sa mai cred

    0
    0

  • cristina... pe 19 Ian 2006, 17:48
    nu prea exista...

    in primul rand daca iubesti inplicit respecti si ii oferi persoanei respective tot ce poti din toata inima.dar binenteles ca foarte rar se intampla lucrul acesta.dragostea difera de la om la om.fiecare persoana isi exprima diferit sentimentele. si din pacate sunt persoane care nu stiu sa arate ce simt.oricum in concluzie foarte greu gasesti(sau nu o gasesti deloc) ceea ce se numeste dragoste adevarata.

    0
    0

  • Mihai pe 19 Ian 2006, 17:48
    dragostea e frumoasa dar si periculoasa

    Si eu am iubit o fata si inca o iubesc...insa ea nu stiu ce are.Imi spunea ca ma iubeste si chiar facea lucruri prin care imi demostra(nu ma refer la sex) dar deodata totul sa destramat...mi-a spus ca vrea sa fie o perioada singura ca sa se gandeasca, nu stie ce mia simte pt mine.Acum este plecat in Spania si a spus ca imi va da un raspuns dar eu nu cred ca ne vom impaca si sufar foarte mult...dar voi merge mai departe asta este

    0
    0

  • lacry pe 19 Ian 2006, 17:48
    dragostea doare

    e frumos cand esti iubit si iubesti,dar cand persoana de langa tine se schimba simti ca nu mai vrei sa mai traiesti si ti se rupe inima dupa ce ai pus atata suflet trebuie sa ai grija pe cine iubesti altfel vei fi ranit si greu iti mai revi.

    0
    0

  • ANDRA pe 19 Ian 2006, 17:48
    Dragostea-ceva Inmposibil?

    dragostea e ceva placut la inceput,dar dureros cand se termina si asta datorita persoanelor care nu stiu sa traiasca cu adevarat acest sentiment

    0
    0

  • Ana-Maria pe 19 Ian 2006, 17:48
    dragostea...

    Sincer,eu sunt de parere ca dragostea apare atunci cand nici nu te astepti!parerea mea este ca exista dragoste adevarata,dar f rar intalnesti acest sentiment...Nu realizezi pana nu ajungi sa versi lacrimi pt persoana respectiva si te doare ca nu este langa tine atunci cand ai atata nevoie...

    0
    0

  • Lavinutza pe 19 Ian 2006, 17:48
    offffff

    Mai bine sa iubesti si sa pierzi decat sa nu fi iubit vreodata....dar de ce sa pierzi?

    0
    0

  • luciana pe 19 Ian 2006, 17:48
    daca dragoste nu e...

    nu exista fericire fara dragoste...nu exista durere fara dragoste...nu exista viata fara dragoste! asa ca, hai sa iubim!

    0
    0

  • ada pe 19 Ian 2006, 17:48
    fericirea........

    fericirea este un cuvint de dictionar.......

    0
    0

  • lorena pe 19 Ian 2006, 17:48
    iubire?

    inclin tot mai mult sa cred ca iubirea e doar autosugestie

    0
    0

  • Lavinia pe 19 Ian 2006, 17:48
    iubire......

    Este foarte important sa fii iubit si sa iubesti,trebuie atit de multa daruire, intelegere,comunicare.....

    0
    0

  • Adina pe 19 Ian 2006, 17:48
    dragostea?

    Dragostea este in in noi, in fiecare, o respiram in fiecare zi, dar pacat ca nu stim sa o daruim si celorlalti.Ce poate fi mai inaltator decat dragostea? Fara nici o exceptie, este nevoia noastra de zi cu zi.

    0
    0

  • rodica pe 19 Ian 2006, 17:48
    dragostea

    Ne nastem cu acest "simbure"dar uitam sa il cultivam,sau cel mai rau caz e atunci cind nu stim ce sa facem cu el.Este fara indoiala "hrana" noastra zilnica.

    0
    0

  • ank pe 19 Ian 2006, 17:48
    dragostea e o minciuna

    dragostea nu exista este doar o iluzie. Barbatii temint pana ce tu le daruiesti sufletul si barbatii isi bat joc de sentimentele fetelor ,si noi fetele plangem dupa ei si pe ei nici nu ii ating la suflet suferinta noastra.asadar fetelor nu mai credeti in tot ce va spun baietii ca ei sunt niste mincinosi!

    0
    0

  • iuli_ pe 19 Ian 2006, 17:48
    te contrazic

    [QUOTE=Nadea]eu cred ca conteaza daca esti compatibil exista zodii care,credetima,nu se inteleg.Traiesc aceasta...Daca esti Balanta nu te incurca cu un Berbec[/QUOTE] sunt balanta si am fost casatorita cu un berbec (a murit), pot spune ca am avut o relatie excelenta ne-am inteles si ne-am iubit, poate prea mult, daca a trebuit sa se termine

    0
    0

  • tinaya pe 19 Ian 2006, 17:48
    dragostea exista daca daruiesti

    iubirea este cel mai frumos sentiment pe care l-am dobandit de mici,dar acest sentiment trebuie dezvoltat odata cu trecerea anilor.Cine nu crede in iubire nu este om.va plangetzi atata ca nu exista acest sentiment,dar voi la randu vostru daruitzi asa ceva?haidetzi sa invatzam sa iubim fara sa ne fie teama de nimic,haidetzi sa profitam de ziua de azi cine stie poate maine va fii mai rau s-au poate mai bine.succes

    0
    0

  • Loricica pe 19 Ian 2006, 17:48
    Iubire Daruiesti Dar Oare Si Primesti ?!...

    iubirea un lucru fara de care treaiesti degeaba ,nu esti uman,esti ca o floare care nu simte atingera soarelui.. Dar ok iubesti dar daca la randul tau nu primesti iubire ci numai suferinta ?

    0
    0

  • Laura pe 19 Ian 2006, 17:48
    exista IUBIRE!

    Sunt in zodia berbec,am o relatie cu balanta, este foarte dificila, este adevarat,dar,daca nu ar fi iubire,nu as rezista.Cel mai important este sa stii sa iubesti, sa intelegi,sa tolerezi si sa treci peste toate.Numai cand iubesti treci peste orice.Exista suferinta,dar,daca nu ar fi suferinta nu am sti ce e iubirea.Deci,din pc meu de vedere,nu conteaza zodia, important este sa stii sa iubesti!

    0
    0

  • Anomis pe 19 Ian 2006, 17:48
    toleranta!

    personal cred cu convingere in compatibilitatile astrale dintre parteneri, mai cred in energiile care ne pot apropia intr-un anumit context...,dar cel mai tare cred in aportul reciproc de toleranta adus neconditionat intr-un cuplu si nu numai.daca aceasta toleranta ar putea fi cultivata si manifestata cu adevarat la orice nivel,(individual,relatii,social:politic,economic s.a.)eu cred ca lumea in care traim(din interior spre exterior)ar fi un loc mai bun,mai frumos sub Soare(toleranta-evolutie-progres...).

    0
    0

  • teodorescu iuliana pe 19 Ian 2006, 17:48
    merita uneori

    uneori merita sa te daruiesti trup si suflet unei relatii dar,dar mai tarziu trebuie sa se intample ceva sa strice buna intelegere dintre cei doi.trebuie sa te mai gandesti ca acestea sunt riscurile unei relatii.uneori merita sa traiesty pentru iubire,sa plangi pentru iubire,sa razi pentru iubire dar sa si omori pentru iubire.iubirea este totul pe Pamant cu avantaja si dezavantaje.

    0
    0

  • un pasager pe 19 Ian 2006, 17:48
    iubirea???

    iubirea!!! pentru asta traim! asta ne dorim, de cand suntem copii vrem sa ne iubeasca toata lumea:mami, tati,bunica, bunicu, surioara, fratziorul,vecina, vecinu, doamna invatatoare, si asa mai departe pana ajungem in punctul in care vrem sa ne iubeasca partenerul de sex opus pe care il cautam si ne dorim sa fim iubiti de el, si sa il iubim si noi la randu nostru!dar ce se intampla cand iubirea pe care o cautam nu o gasim? oare nu meritam si noi sa fim iubiti? oare daca noi iubim prea mult sufocam pe cel de la care asteptam iubirea? sincer vorbesc aiureli sau nu stiu exact ce spun, dar eu stiu ca o iubesc pe vali si ea nu ma iubeste... si mi-as dori sa ma iubeasca insa simt ca profita de sentimentele mele...dintru-un barbat am devenit un catelus datorita faptului ca o iubesc si ea stie lucrul asta. merita sa iubesti. un pasager prin lume

    0
    0

  • roxana pe 19 Ian 2006, 17:48
    pt un pasager

    draga pasager,iubirea e mai mult o stare de dependenta, o obisnuinta, o iluzie poate...dar ar trebui sa fii fericit iubind, pe cand tu zici ai devenit catelus..te identifici cu statutul asta?din cate ai spus pare ca nu...aminteste-ti cum erai inainte de a fi..catelus..ianinte de a o iubi.Esti suficient de puternic sa spui stop sau pa, depinde doar de tine, doar ai supravietuit si inainte de a fi ea, nu?acum doar te-ai obisnuit cu prezenta ei, cu ceea ce ea inseamna sau ar putea insemna pt viata ta..in fapt totul e o iluzie..daca se joaca cu tine..de tine depinde sa opresti totul si..sa redevii barbat. succes! la multi ani!

    0
    0

  • andra deea pe 19 Ian 2006, 17:48
    iubire...diferente

    si cand zic diferente...stiu ca te poti candi la mai multe aspecte... dar eu vreu sa subliniez,diferenta dintre doi oameni.. crede-ti-ma!nu este suficient!ca sa mearga,sa traiasca...si sanatoasa o reletie,trebuie mai mult decat iubire!trebuie respect,trebuie comunicare,trebuie intelegere.prin intelegere,ma refer,sa incerci sa-i vezi si partile pozitive si negative ale partenerului,sa incerci sa le intelegi,si abia apoi,va pot spune ca veti putea sa le acceptati!am inteles abia acum...dupa un an de prietenie...cat de diferiti pot fi oamenii...si ce probleme poate cauza acest fapt!sa existe iubire,dar sa fie diferentele atat de mari incat sa nu se poata continua o iubire...o relatie... greu de spus.. acum cand scriu sunt in acest impas...sa continui..sau nu o relatie..care are o problema..mai mare.diferentele de conceptii intre doi parteneri! nu stiu.cand o sa am raspunsul,o sa revin cu un mic articol,exprimandu-mi parearea..despre iubire! care...ma repet,nu este suficienta,ca o relatie sa supravietuiasca.Din pacate,asta este cruntul adevar.

    0
    0

  • pusycat pe 19 Ian 2006, 17:48
    ptr andra deea

    ai dreptate..iubirea nu este totul intr-o relatie...cand ajungi sa cunosti destul de bine o persoana apar diferentele...chiar si cele mici,te fac sa suferi...sa-ti doresti altceva...sa nu mai stii pe care cale sa o apuci...e greu sa stai cu o persoana 1-2 si pe urma sa nu mai stii dc acea persoana este potrivita pt tine...la prima vedere era ok dar pe urma cand intervin diferntele fac ca iuibirea sa se piarda...sa dispara k si fumul de tigara...iubirea...cand o ai nu e bine...cand nu o ai ti-o doresti

    0
    0

  • dallya pe 19 Ian 2006, 17:48
    compatibilitati si non-compatibilitati

    Ma super enerveaza faptul ca se tot discuta compatibilitatile dintre zodii si majoritatea dintre ele nu sunt reale.De exemplu, eu sunt leu, prietenul meu e din zodia pestilor si n/am intalnit pe cineva mai tandru si mai potrivit in gandire ca el.Am fost si cu balante, si cu scorpioni dar nu a avut acelasi farmec.De ce trebuie neaparat sa ne izbim de niste chestii pe care cineva le considera corecte sau nu?Corect e sa cauti omul pe care il vrei in viata ta.Poate noi suntem un caz fericit:-)

    0
    0

  • Giza Roxana pe 19 Ian 2006, 17:48
    e bine

    E bine sa accept ca iubitul meu sa se mute in alta localitate cu toata ca ma tem sa nu ma insele?

    0
    0

  • g roxana pe 19 Ian 2006, 17:48
    dragostea

    iubitul meu e mai mare decat mine cu 7 ani eu am 14 el are 21 e OK?

    0
    0
Pagina « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 »

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod