Cum să-ți găsești liniștea când viața ta e un haos

stres

O zi în care ai multe de făcut şi eşti numai pe fugă te stoarce de puteri şi îţi distruge echilibrul. Iată 10 trucuri care te ajută să-ţi găseşti liniştea.

Când eşti Zen, poţi face orice, poţi găsi mai uşor soluţii şi ai energie pentru a înfrunta orice provocare. Dar cum ajungi să te ridici deasupra haosului din viaţa de zi cu zi şi "să domneşti" peste griji, rezolvându-le pe toate fără stres şi fără grabă?

Ei bine, învaţă să pui frână! Zen înseamnă să încetineşti. Imaginează-ţi fiecare zi ca pe un film în care toate activităţile pe care le faci în grabă încep să se deruleze într-un ritm lent. Începi să respiri, să vezi lucrurile mai clar şi să le judeci mai la rece. Zen înseamnă calm.

Pat Bailey, profesor de yoga atestat din San Francisco, expert în tehnici de respiraţie şi mişcări de relaxare, explică cum să ajungi la această stare de linişte. El a publicat pe site-ul de Mind Body Grenn 10 trucuri care te ajută să-ţi găseşti uşor liniştea când viața ta devine un haos.  

1. Închide ochii


E cel mai simplu lucru pe care îl poţi face: oricând doreşti, opreşte-te din orice faci şi închide ochii. Întunericul acela te ajută să te întorci mai mult spre tine şi să te apropii de starea de Zen.

2.
Numără până la 10


Pat a promis că sunt 10 reguli simple şi se ţine de cuvânt - acest al doilea pas te ajută să capeţi timp. Când numeri încet, aproape că auzi vocea mamei tale sau simţi nisipul sub tălpi din vacanţa aceea de care aproape uitaseşi, nu-i aşa? Dacă ai un moment tensionat, opreşte-te şi numără până la 10. Aşa cum funcţiona când erai copil, va merge şi acum. Poţi să adaugi şi nişte respiraţii adânci ujjayi (o metodă veche din yoga care te ajută să-ţi linişteşti mintea) când simţi nevoia să încetineşti puţin.

3. Respiră adânc şi rosteşte o mantra


În primul rând, găseşte-ţi ritmul în care să poţi respira. Nu te mai grăbi şi încearcă să-ţi păstrezi calmul. Ia-ţi câteva clipe în fiecare zi în care să tragi adânc aer în piept. Inspiră aer pe nas, lasă-ţi abdomenul să se umfle, apoi expiră şi umflă-ţi pieptul în timp ce abdomenul revine la forma iniţială. Poţi să rosteşti o mantra care te ajută să te concentrezi, reducând pulsul şi întărindu-ţi echilibrul. Fie că spui "Totul va fi bine" sau "Nu te grăbi", trebuie să fie ceva care să te ajute să te linişteşti.

Recomandă acest articol:

Facebook Twitter gplus

Dacă ţi-a plăcut acest articol, te așteptăm și pe pagina noastră de Facebook!

 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod