Ce să faci înainte de culcare pentru a controla visul care urmează

Câteva modificări ale rutinei tale obișnuite înainte de culcare ar putea schimba definitiv modul în care visezi. Pune și tu în aplicare metodele prin care poți controla conținutul fiecărui vis pentru a preveni coșmarurile și a reduce stresul.

Ești stresat? Un nou studiu spune că ai nevoie doar de 20 de minute în natură

Ideea retragerii în natură atunci când viața de zi cu zi devine prea agitată nu este o soluție nouă. De exemplu, există un studiu care sugerează că ionii negativi din mediul natural sunt benefici pentru persoanele care suferă de depresie și anxietate.

6 lecții importante de la Mama Natură

Timpul petrecut în natură îți dă multe indicii despre tine și care sunt lucrurile cu adevărat importante. De multe ori este suficient să te bucuri de liniștea pe care ți-o oferă Mama Natură pentru a depăși momentele dificile și problemele care te copleșesc.

Ai un scop în viață? Ai putea trăi mai mult

Un scop în viață poate avea nu numai beneficii mentale, ci și fizice. Un nou studiu sugerează că viața trăită cu un scop anume este corelată cu scăderea riscului de deces timpuriu în cazul persoanelor cu vârsta de peste 50 de ani.

8 momente în care este mai bine să scrii un mesaj decât să suni

Mesajele text sunt adesea considerate o modalitate de comunicare superficială, uneori chiar nesinceră, dar există situații în care nu este recomandat să suni, ci să scrii. Descoperă când este mai avantajos să recurgi la comunicarea în scris printr-un mesaj, chiar dacă poți suna.

6 lecții importante pe care le poți prelua de la filozoful chinez Lao Tzu

Născut în anul 601 î.Hr, Lao Tzu a devenit unul dintre cei mai influenți filozofi din China Antică. A fondat taoismul și a scris cartea „Tao Te Ching”. Învățăturile sale sunt relevante și astăzi, mai ales datorită lecțiilor utile pe care le poți aplica.

6 reguli de etichetă pentru mesajele trimise într-un grup

Deși este adevărat că grupurile sunt create pentru a facilita comunicarea rapidă între toți membrii, există anumite reguli de etichetă pe care trebuie să le respecți pentru a avea o interacțiune eficientă și a nu fi perceput drept cea mai obositoare persoană din cadrul conversației.

Cum să găsești și să păstrezi prietenii adevărați?

O nouă prietenie poate apărea spontan, când te aștepți mai puțin, sau ca urmare a unei interacțiuni îndelungate. Contează foarte mult să identifici prietenii care te susțin și te apreciază cu adevărat pentru că numai în acest mod vei fi sigur că poți avea încredere deplină în ei.

4 obiceiuri de pe rețelele de socializare pentru care nu trebuie să te simți vinovat

În ultima vreme te gândești de două ori înainte de a posta ceva pe rețelele de socializare pentru că nu vrei să dai impresia că ești dependent de mediul online? Află ce obiceiuri nu trebuie să te facă să te simți ciudat.

6 obiceiuri care deranjează când trimiți mesaje text

Poate credeai că nu contează neapărat forma sau modul în care aranjezi cuvintele când trimiți mesaje, dar specialiștii te contrazic. Punctele, messajele multe și prea scurte sau alte obiceiuri pot pune în pericol comunicarea eficientă prin crearea sentimentului de enervare sau plictiseală al celui care le primește.

Cum să incluzi recunoștința în programul tău zilnic

Ai observat că te simți mai bine când ești recunoscător pentru lucrurile mărunte și te bucuri de tot ceea te înconjoară? Recunoștința poate elimina pesimismul și te va ajuta să-ți schimbi viața dacă o integrezi în ritmul tău zilnic.

7 indicii că ești sensibilă la energia din jurul tău

Te-ai simțit epuizată din cauza gândurilor altei persoane și nu ți-ai putut explica de ce te afectează atât de mult puterea emoțiilor celorlalți? Descoperă ce îți arată că ai o sensibilitate ridicată la energia acumulată în jurul tău.

Cum își petrec weekendul persoanele organizate

Ți se pare că weekendul trece prea repede și deja începi ziua de luni înainte să fi avut șansa să-ți revii după o săptămână stresantă sau să faci diferite planuri? Descoperă cum procedează persoanele organizate pentru a se putea relaxa, definindu-și prioritățile din timp.

6 reguli de etichetă pe care trebuie să le respecți pe rețelele de socializare

Când stai în fața ecranului computerului sau folosești telefonul și tableta pentru a naviga pe rețelele de socializare poți avea impresia că ești complet liber. Doar pentru că poți spune orice nu înseamnă că trebuie să și faci acest lucru. Descoperă regulile de etichetă pe care trebuie să le respecți online.

Ce se întâmplă când dedici o săptămână bucuriei

Ai avut multe nereușite în ultima perioadă și ți se pare că ți-ai pierdut motivația? Nu te lăsa descurajat. Dedică o săptămână bucuriei și vei avea din nou încredere în forțele tale. Schimbă-ți viața transformând bucuria într-o prioritate.

5 semne că o persoană din viața ta te manipulează

Poate fi vorba despre partener, un prieten sau un alt membru al familiei. Important este să-ți dai seama ce se întâmplă și să nu permiți persoanei care te manipulează să-ți controleze reacțiile și sentimentele. Află care sunt semnalele de alarmă.

Oamenii deprimați au o viziune realistă asupra vieții

Oamenii fericiți se pare că s-ar putea să delireze puțin. Te simți trist? În mod ciudat, acest lucru înseamnă că te descurci mai bine când vine vorba de analizarea performanțelor tale și a realității în general decât atunci când nu ești.

11 citate care îți vor aminti că trebuie să ierți mai des și să zâmbești din toată inima

Viața este prea scurtă pentru a te lăsa marcată de greșeli, regrete, ranchiună sau furie. Învață să zâmbești cu toată ființa ta, să te bucuri de ceea ce ai și să conștientizezi că fiecare clipă durează foarte puțin și nu poate fi recuperată. Creează amintiri, nu tristețe și gândește-te la aceste citate când îți scade încrederea în tine.

Ce este stresul toxic și cum poate fi prevenit din copilărie

Anii copilăriei pot afecta foarte mult cum te vei comporta la vârsta adultă. De la principii până la starea de mulțumire și lucrurile care te fac să zâmbești, toate pot fi neutralizate de stresul toxic care devine evident după ce crești, dar își are originea în primii ani de viață.

Alege o reacție pozitivă în fața stresului

Te-ai obișnuit să ronțăi chips-uri sau să mănânci înghețată și prăjituri când apare stresul? În loc să favorizezi îmbolnăvirile și acumularea kilogramelor în plus, mai bine alege o reacție pozitivă care va combate acumularea emoțiilor negative pe termen lung.
Pagina: