Celebritatea ca valoare adaugata

Le ascultam muzica, le privim cu interes filmele, le admiram pe podium... dar ele nu se multumesc cu atat. Vedetele "se vor adorate". Isi imprumuta imaginea de milioane de dolari (la propriu), pentru a adauga valoare unui parfum, unei case de moda si chiar propriei afaceri, astfel numele lor devenind un brand.

Nicole Kidman si-a recreat personajul interpretat in filmul "Moulin Rouge" pentru a reprezenta intr-o reclama casa de moda Chanel. Mai exact, parfumul "Chanel no 5", care a fost promovat si de Marilyn Monroe la vremea ei. Nicole aduce parfumului o nota de rafinament si eleganta.

Beyonce Knowles isi va lansa in curand o linie vestimentara proprie, insa, pana atunci, si-a imprumutat imaginea brandului Tommy Hilfiger si a constituit izvor de inspiratie pentru parfumul "True Star".

Jennifer Lopez a dus la capat proiectul propriei linii vestimentare, care probabil se afla in "planul de afaceri" al majoritatii vedetelor si, spre deosebire de alti colegi de breasla, initiativa ei se bucura de succes. Nici la capitolul parfumuri J.Lo. nu s-a lasat mai prejos, fanii putandu-se delecta cu cele doua marci semnate J.Lo.: "Glow" si "Still".

Dupa ce a fost "lider de piata" in preferintele marilor producatori pentru campanii publicitare, ultima "aventura" de acest gen a lui Britney Spears este parfumul "Curious", disponibil numai in Statele Unite.

Actrita Scarlett Johannson inspira optimism si incredere in sine in reclama alb-negru pentru parfumul "Eternity Moment", semnat Calvin Klein.

Linia de lenjerie intima a modelului supranumit "The Body" - Elle MacPherson, a avut un succes fantastic. Elle s-a gandit sa-si extinda afacerea, iar noua ei "gaselnita" este lansarea unor modele de camasi si chimonouri, numite "linia afterwear".

Senzualitatea emanata de mignona australianca Kylie Minogue este la indemana tuturor femeilor datorita colectiei de lenjerie intima semnata de cantareata. Sutienele de dantela si bikini de matase au fost pe gustul tuturor, afacerea lui Kylie fiind foarte prospera.

Nonconformista actrita Christina Ricci arata fabulos si inspira un aer decadent in matase si bijuterii epatante, look pe care l-a adoptat pentru a reprezenta casa de moda Louis Vuitton.

S-a constatat adesea asemanarea de stil dintre Donatella Versace si Christina Aguilera... Acesta sa fie motivul pentru care Christina este imaginea casei Versace?... Oricum, X-tina are si alte planuri, ea filmand un spot publicitar pentru un parfum, in care recreeaza un "moment Marilyn".

Alaturandu-si mereu numele unor nume "grele" din show-biz, firma Gap a trecut de la Madonna si Missy Elliot la Sarah Jessica Parker. Cine altcineva ar putea sa reprezinte mai fidel imaginea femeii insetate de moda decat personajul Carrie din "Sex and the City"?...

In urma esecului avut in cariera sa solo, Victoria Beckham isi lanseaza propria linie vestimentara, specializata in jeansi. Ea a declarat ca in acest domeniu "se pricepe cu adevarat".

Halle Berry a fost cooptata de Revlon ca imagine in 1996. De atunci, actrita a ramas fidela companiei de cosmetice. Noua "achizitie" Revlon este Julianne Moore, o alta actrita care se remarca prin stilul sau.
 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod