În colecţia Il passo pentru sezonul rece, pantofii sunt vedete

Şi pentru că prin intermediul acestui blog mi-am propus să promovez brandurile româneşti, am să vă vorbesc, azi, despre colecţia Il passo pentru sezonul toamnă-iarnă 2012/2013. Pe rafturile
Şi pentru că prin intermediul acestui blog mi-am propus să promovez brandurile româneşti, am să vă vorbesc, azi, despre colecţia Il passo pentru sezonul toamnă-iarnă 2012/2013.
Pe rafturile magazinelor găsim botine cu toc înalt din cele mai diverse materiale (piele lăcuită, piele întoarsă, păr de ponei, piele de şarpe), cizme joase, pantofi în nuanţe de negru, verde sau albastru închis.
Diversitatea de modele, texturi şi culori ne permit să purtăm pantofii Il passo atât la ţinute office, casual cat şi la cele pentru evenimente speciale.
Campania de toamnă-iarnă 2012/2013 a fost realizată într-o notă de roşu burgundia, mov şi grena cu două modele de talie internaţională.
Silviu Tolu, cel mai titrat model masculin din România din toate timpurile şi Ştefania Ivanescu, revelaţia modelling-ului autohton.
Il passo a aluat naştere în anul 1999, când Petru Chiriac a deschis primul magazin într-un cartier rezidenţial din Iaşi. "Am luat o bucată dintr-o alimentară de 60 mp şi pur şi simplu am făcut un magazin de pantofi acolo. 80% din marfă am cumpărat-o de la Carmens", povestea Petru Chiriac.
În 2001, odată cu deschiderea celui de-al doilea Il Passo, la Constanţa, intră în acţionariat şi Corina Gheorghiţă, care deţine 40% din firmă.
Un an mai târziu, retailerul ieşean îşi face intrarea şi pe piaţa din Capitală. Azi, jumătate din magazinele Il Passo sunt în Bucureşti.
 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod