Noul sondaj realizat de Always dezvăluie că 72% dintre fete simt că societatea le împiedică să își valorifice la maxim potențialul

Noul videoclip Always #CAOFATĂ „De Neoprit” dezvăluie modul în care prejudecățile sociale limitează evoluția firească a fetelor. Always se implică, realizând un parteneriat cu mediul academic şi TED, pentru a educa încrederea în sine a tinerelor aflate la vârsta pubertăţii

 „Fetele nu pot fi curajoase” şi „fetele nu sunt puternice” sunt două expresii restrictive care par a fi dintr-o epocă de mult apusă, însă un experiment social realizat recent de Always arată că multe dintre fetele din ziua de azi se simt limitate de așteptările societății față de femei. În realitate, datele colectate de cel mai recent Sondaj Always Confidence & Puberty* arată că 72% dintre fete consideră că societatea le ține pe loc și le împiedică să își valorifice la maxim potențialul, dictându-le ce ar trebui şi ce nu ar trebui să facă.

Astăzi, Always, lider mondial în domeniul produselor de îngrijire pentru femei, anunță lansarea în mediul online a unui nou videoclip denumit Always #CAOFATĂ „De Neoprit”. Pentru realizarea acestui nou videoclip, Always a colaborat cu Lauren Greenfield, regizor de filme documentare, câștigătoare a mai multor premii, cea care a regizat si videoclipul Always #LikeAGirl care a devenit viral vara trecută. Noul videoclip subliniază modul în care așteptările societății au un impact profund asupra nivelului de încredere al tinerelor, în special în perioada pubertății. Fetele şi femeile de diferite vârste, provenind din diverse medii, au fost întrebate dacă li s-a spus vreodată ce trebuie şi ce nu trebuie să facă o fată.

Aflați care au fost răspunsurile lor, urmărind filmul aici: https://www.youtube.com/watch?v=sDlc0dNCcMI.

Odată cu noul videoclip Always #CAOFATĂ „De Neoprit”, începe o nouă etapă a campaniei Always #CAOFATĂ, un program menit să aducă beneficii pentru milioane de fete din întreaga lume. Noua programă de învățare a încrederii în sine, ce integrează cele mai recente studii, este elaborată de Always în colaborare cu lideri şi experți în domeniul educației. Programa a fost elaborată pornind de la experiența de 30 de ani acumulată de Always în ceea ce privește educația în perioada pubertății şi se va adresa unui număr de peste 20 de milioane de fete din 65 de țări în fiecare an. În plus, TED, organizația non-profit dedicată promovării ideilor care merită împărtășite, şi-a asumat angajamentul de a susține Always în demersul său de a învăța tinerele să fie încrezătoare în forțele proprii. Prin acest parteneriat unic, Always şi TED vor dezvolta şi vor promova conținut care să inspire încredere în sine prin intermediul TED-Ed, o platformă educațională de top ce promovează lecțiile de viață care merită împărtășite.
 

În spiritul misiunii TED – idei care merită împărtășite, am decis să ne alăturăm campaniei #CAOFATĂ pentru a le oferi sprijin tinerelor fete într-un moment critic din viețile lor”, a declarat Stephanie Lo, TED-Ed Programs Director în cadrul TED. „Suntem extrem de încântați de colaborarea noastră cu Always având ca obiectiv dezvoltarea unui conținut educațional interactiv pentru a ajuta fetele din întreaga lume să își consolideze încrederea în sine pe durata pubertății şi în continuare.”

Noul videoclip Always #CAOFATĂ „De Neoprit”, precum şi activitățile de educare a încrederii în sine au fost dezvăluite cu ocazia Summit-ului Always #LikeAGirl Confidence care a avut loc ieri, 7 iunie în New York. Summit-ul a inclus un discurs susținut de actrița Maisie Williams, vedeta de 18 ani care interpretează rolul Arya Stark în serialul Urzeala Tronurilor, produs de HBO. Williams este un model şi o sursă de inspirație pentru fetele de pretutindeni și s-a alăturat Always pentru a promova misiunea campaniei #CAOFATĂ.

Cred că este important ca tinerele să se simtă sprijinite şi motivate să îşi urmeze pasiunile” a declarat vedeta din Urzeala Tronurilor, Maisie Williams.
Nu am decât cuvinte de laudă la adresa Always şi sunt mândră că le sunt alături în demersul de a încuraja fetele să fie mai încrezătoare şi de neoprit #CAOFATĂ”.

Ca parte a misiunii sale de a stopa fenomenul de scădere a încrederii în sine ce afectează fetele la vârsta pubertății, brandul a decis organizarea Always #LikeAGirl Confidence Summit în nouă alte orașe din lume.

"Ne-am aștepta ca fetele să creadă că lucrurile urmează să se îmbunătățească, însă, în realitate, studiile noastre recente ne arată că una din două fete consideră că şi peste 10 ani situația va rămâne neschimbată sau că vor exista chiar mai multe obstacole pentru fetele tinere”, a declarat Fama Francisco, Vicepreședinte Global Feminine Care Procter & Gamble. „Aceste statistici surprinzătoare reprezintă un semnal de alarmă pentru noi toți, și o motivație în plus pentru a încuraja fetele să depășească orice limitare care le împiedică să se dezvolte, precum şi pentru a le da puterea de a deveni de neoprit.

Always invită fetele şi femeile de pretutindeni să se alăture acestei mișcări pentru a depăși orice limitare şi pentru a împărtăși cu mândrie de ce sunt de neoprit #CAOFATĂ.
Trimiteți o fotografie, un videoclip sau scrieți un mesaj cu hashtag-ul #CAOFATĂ pentru a lua atitudine şi pentru a le arăta fetelor din întreaga lume că pot fi de neoprit!

Concluziile principale ale studiului ‘Always Puberty & Confidence Wave III’

•    Peste jumătate dintre fetele (53%) cu vârste cuprinse între 16 şi 24 de ani consideră că nu au fost suficient de încrezătoare pentru a face ce își doreau după perioada de pubertate.
•    Aproape toate fetele (89%) simt că sunt forțate să se supună modului standard în care o fată trebuie să reacționeze și să simtă
•    60% dintre fete consideră că așteptările societății au un impact negativ asupra vieții lor.
•    Există șanse de două ori mai mari ca fetele să spună că nu s-au simțit confortabil realizând o activitate la școală din cauza genului, comparativ cu băieții.

 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod