Supermachiaje: 9 cele mai noi tendinţe lansate în 2012 la Londra

Cu o viziune creativă unică, Pat McGrath, Global Creative Design Director pentru Max Factor, defineşte ritmul de frumuseţe pentru ca restul lumii să îi urmeze exemplul. Cu un talent infailibil pentru conceperea tendinţelor cheie în make-up – 25 de show-uri pentru sezonul primavară / vară 2012 - rolul lui Pat este de necontestat. Talentul ei constă în crearea de make-up moduri, care sunt dorite, relevante şi frumoase.
Cu o viziune creativă unică, Pat McGrath, Global Creative Design Director pentru Max Factor, defineşte ritmul de frumuseţe pentru ca restul lumii să îi urmeze exemplul. Cu un talent infailibil pentru conceperea tendinţelor cheie în make-up – 25 de show-uri pentru sezonul primavară / vară  2012 - rolul lui Pat este de necontestat. Talentul ei constă în crearea de make-up moduri, care sunt dorite, relevante şi frumoase.

1. Power of Femininity: "Dacă există o poveste primordială în acest sezon aceasta este „puterea Feminităţii", spune Pat.  Aceasta este exprimată prin diferite teme feminine, manifestate ca reprezentări ale femeilor în diferitele lor ipostaze, de la inocenţa copilărească până la eleganţa feminină,  sau puternic feminină.
Aceste diverse interpretări ale feminităţii sunt totuşi, unite printr-un punct comun -  feminitatea exagerată.

2. Childlike Innocence
: O interpretare a Puterii Feminităţii este exprimată de Pat prin intermediul limbajului grafic de tinereţe, chip angelic şi frumuseţea copilăriei. Descriind look-ul de la Valentino, cu rozul feminin, griul şi paleta de mov, Pat spune că "acesta este un basm eteric, intensitatea fiind creată de halouri de culoare”. Aceasta poveste a fost inspirată de artistul mexican, Kalo Frida şi fotograful, Deborah Turbeville, cunoscută pentru imaginile sale neclare.

"Louis Vuitton a fost foarte girly", spune Pat, cu un look impecabil, îngrijit şi pus în evidenţă de o "fată tânără cool ".
Pat a creat gene grele pentru pleoapa superioară, folosind şase perechi de gene false lipite împreună, punctate delicat de liner maro pe pleoapa inferioară, astfel că fetele arată ca nişte păpuşi frumos lustruite. Buzele sunt uşor pătate cu un gloss piersică care adaugă şi mai mult efect:  "Gloss-ul a revenit
", confirmă Pat. Păpuşile au influenţat de asemenea şi colecţia Viktor & Rolf unde Pat a tradus jocul de proporţii la dimensiuni exagerate într-un look bazat pe gene flase negre si roz, stratificate şi uriaşe şi gloss transparent de culoare roz pe buze - împreună creând o perfecţiune sintetică.

Starea de spirit „girly” a continuat şi la Miu Miu cu tema „poveşti întunecate”.
„Privirea este inocentă", spune Pat ", dar periculoasă, aproape de gotic "realizată folosind fard de ochi de un roşu îndrăzneţ, în timp ce la Galliano, Pat a creat o monocromatică în tonuri de sepia, look "melancolic şi nevinovat", aducând la viaţă tema din filmele mute.
 

Comentarii (1)

POSTEAZA COMENTARIU
Afiseaza:Cele mai recente|Cronologic

  • vivi pe 18 Mar 2012, 14:51
    pictures

    Super articol! Faceti rost si de niste poze ca sa ne inspire cu adevarat.

    0
    1

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod