anticonceptionale yasmin

  •  
    • 24 mesaje
    15 Sep 2009, 09:50
    0 0
    salut evelor! am luat yasmin timp de 2 ani fara intrerupere si fara prea multe efecte negative. m-am ingrasat 3kg in acesti doi ani, pofta mai putina de sex si ceva stare de agitatie in sensul: nervi, stres, etc. in special inainte si in timpul "acelei" perioade. acum m-am hotarat sa le las, sper sa nu am probleme.
    voi ati luat din astea? ce puteti sa-mi spuneti despre ele?
  •  
    • 254 mesaje
    15 Sep 2009, 09:58
    0 0
    Eu am luat yasmin 2 ani si 3 luni.
    Cand am facut prima pauza nu mi-a venit menstruatia 3 luni si apoi mi-a venit cu tratament prescris de medic si am reluat pilulele. Acum cand am renuntat la ele mi-a venit ciclu dupa doua luni si ceva, de atunci imi vine aproximativ regulat (intarzie 2-3 zile).
    Eu ma gandesc serios sa ma apuc de ele din nou caci mie in afara de disconfortul financiar alte probleme nu am avut, insa fara ele ma simt foarte rau in zilele cu pricina, am dureri ingrozitoare, sunt irascibila etc.
  •  
    • 24 mesaje
    15 Sep 2009, 10:22
    0 0
    valeu!!! nu te-as sfatui sa le reiei dupa tot ce-ai spus...mai bine te duci la medic si vezi ce te sfatuieste.
    sper sa nu am probleme...mi-e fricaaaaa
    oricum nu am de gand sa mai iau.
    ciclul tau este mai abundent acum ca nu mai iei pastile? te tine mai mult? asa se tot zvoneste ca se intampla dupa ce nu mai iei.
  •  
    • 189 mesaje
    15 Sep 2009, 12:20
    0 0
    dintre toate anticonceptionalele ce le-am luat , yasmin mi s-au parut cele mai bune, dar din pacate trebuie sa le las. Din cauza lor fac candidoza in fiecare luna (pt ca ridica ph-ul vaginului) si asa m-am procopsit cu o frumoasa rana pe col, pe care trebuie sa o cauterizez. inainte sa le iau nu am facut niciodata candidoza. pe langa asta, libidoul meu a cam scazut la 0, am stari depresive si scurgeri intre menstruatii. de cateva zile nu le mai iau, sa vedem daca se amelioreaza ceva...
  •  
    • 24 mesaje
    16 Sep 2009, 08:35
    0 0
    nasol de tine. iti doresc sanatate maxima. o sa revin cu noutati dupa ce vad daca sunt efecte negative...eu sper sa nu fie desi majoritatea fetelor care au luat anticonceptionale (nu conteaza neaparat marca) au patit cate ceva ori in timpul administrarii ori dupa ce le-au lasat. offfffffff evelor ce viata ducem!!! tot prezervativul e cel mai bun (in oarecare masura).
  •  
    • 925 mesaje
    16 Sep 2009, 10:07
    0 0
    eu ce naiba sa mai zic?!dupa 4 ani de luat anticonceptionale m-am gandit sa renunt,deoarece am facut o eruptie cutanata foarte nasoala,sunt niste pustule mari si dureroase care nu-mi trec cu nimic,ma mananca,vai de capul meu!Mi-am dat seama ca sunt de la anticonceptionale pentru ca atunci cand fac pauza de o saptamana nu am nici macar o brobonica pe corp,cum am inceput sa le iau incep si imi apar tot felul de cosuri,pana intr-un final cand apar cele noduroase!In astia 4 ani am luat si Yasmin si la fel mi s-a intamplat:mi-au mers 4 luni super,apoi am facut iritatie si de la ele!
  •  
    • 2424 mesaje
    16 Sep 2009, 10:42
    0 0
    Si ai fost la medic?
  •  
    • 24 mesaje
    16 Sep 2009, 11:58
    0 0
    gata, m-am speriat de tot!!! incep sa ma gandesc ca era mai bine daca nu postam nimic aici sa stau mai linistita nestiind toate astea, dar e bine si sa stiu pentru o pregatire psihica.
    ce sa-ti zic? sa dai fugutza la medic si sa nu mai iei orice-ar fi.
    intre timp eu asteeeept...au trecut 5 zile, asa ca mai am destul pana ar trebui sa am prima menstruatie de cand nu mai iau anticonceptionalele.
  •  
    • 925 mesaje
    16 Sep 2009, 12:11
    0 0
    nu am fost la medic,greseala mea!mai am de luat o saptamana jumatate dupa care nu le mai iau!pana la urma,si daca se intampla sa raman insarcinata asta este,avem nunta la anul,avem o relatie super!si eu sunt destul de ingrijorata cum va reactiona organismul meu fara anticonceptionale
  •  
    • 24 mesaje
    16 Sep 2009, 12:58
    0 0
    felicitari...atunci nu ar fi o problema daca zici ca ai nunta anul viitor.
    ar trebui sa fie chiar o mare bucurie.
    eu in schimb nu am de gand sa ma casatoresc si nici copiii nu ma atrag deloc.
    sa nu ma judecati, asta sunt, cel putin azi, nu stiu peste mai multi ani.
  •  
    • 567 mesaje
    16 Sep 2009, 13:13
    0 0
    Buna, inainte de orice, mergi la medic, pt ca sunt niste teste care se fac inainte de a lua orice tip de anticonceptionale/tratamente hormonale. E bine in general sa aiba o privire de ansamblu si tu sa te stii la zi cu analizele. E imp si pt a observa daca si ce anume se modifica in intervalul de timp in care le-ai luat. Acum despre anticonceptionale, cele mai "usoare" recomandate multor prietene de-ale mele se numesc AIDA. Sunt intr-adevar mai scumpe, dar sunt foarte ok, nici una din ele nu s-a plans de eruptii, candidoza sau probleme cu ciclul dupa ce nu le-a mai luat. Dar inca o data, este esential sa mergi la doctor, sa faci testele de care iti spuneam si apoi sa decideti impreuna ce se potriveste cel mai bine. Iar daca observi ceva neinregula, suna-ti medicul si intrerupe anticonceptionalele. NU este normal sa ai scurgeri, dureri sau reactii alergice pe perioade lungi (in prima luna se poate, dar nu mereu).
    Multa bafta si intreaba-ti medicul de Aida, poate ti se potriveste. Dar nu uita, ca nu ce se potriveste tutuoror iti face bine si tie, si in fond, tu te cunosti cel mai bine si stii exact daca te simti ok dupa ele sau nu.
  •  
    • 925 mesaje
    16 Sep 2009, 13:31
    0 0
    copil nu-mi doresc nici eu atat de mult,acum!dar decat sa stau cu astea pe mine si sa iau anticonceptionale in continuare,mai bine am o piele fina fara cosuri si brobonici,si am grija de copil!
  •  
    • 42 mesaje
    16 Sep 2009, 14:27
    0 0
    eu am le am luat 4 luni din cauza unor chisturi la ovare si m am ingrasat 6 kg ,in timp ce le luam stari de voma, ameteli, dureri de cap iar doctorul cred ca si batea joc de mine ca imi spunea pana ma obisnuiesc cu ele asa o sa ma simt...le am lasat , mi au trecut chisturile si ma simt perfect fara pastile..
  •  
    • 397 mesaje
    18 Sep 2009, 11:52
    0 0
    eu am citit pe net ca anticonceptionalele,scad apetitul sexual..............
  •  
    • 24 mesaje
    18 Sep 2009, 12:16
    0 0
    asa este, scade apetitul sexual. din cate stiu eu contin hormoni...asa ca nici nu are cum sa nu scada. inca ceva, eu nu mai iau de o saptamana si deja simt schimbarea in bine din acest punct de vedere. plus ca bagam in noi (cele care iau asemenea pastile) niste pastile, multe, pe perioade indelungate, ca sa ne protejam si.....atat, nu e lucru bun, parerea mea...tocmai de aceea m-am si oprit si nu-mi pare rau. deocamdata nu au aparut reactii negative cum am mai citit ca au patit alte femei/fete.
  •  
    • 189 mesaje
    18 Sep 2009, 16:13
    0 0
    si eu le-am lasat de aproape 2 saptamani dar din cate am observat nici o urma de ovulatie pana acum. nici o schimbare. Libidoul e tot pe la 0, dar am inteles ca dureaza cateva luni pana corpul isi revine complet de pe urma lor, mai ales daca le-ai luat mult timp.
  •  
    • 823 mesaje
    20 Sep 2009, 08:06
    0 0
    .
  •  
    • 24 mesaje
    21 Sep 2009, 09:18
    0 0
    sindrom premenstrual am avut si cand luam anticonceptionale dar putin diferit fata de perioada in care nu luam, durere de cap cu o zi inainte, o stare de rau, iar sanii (asta se intampla dintotdeauna) imi explodau. cu tenul nu am probleme, menstruatia imi venea la fix (sa vad luna asta daca o sa-mi vina tot la fix), iar de ingrasat ce sa zic: am luat 3kg in 2 ani.
    de prescris mi le-a prescris o asistenta de la un cabinet particular, medicul lipsea pt ca lucreaza in acelasi tp si in spital, iar asistenta ii tine locul.
  •  
    • 382 mesaje
    22 Sep 2009, 09:06
    0 0
    Buna fetelor.Nu am auzit de anticonceptionalele astea cu numele de Yasmin, dar nah.acum sunt fel si fel de feluri.In primii ani de casnicie dupa ce am nascut primul copil m-am hotarat sa iau anticonceptionale.Se numeau RIGEVIDON, erau de productie ungureasca.Nu am avut nicio stare de rau din contra, imi reglase menstruatia, pofta de sex cat cuprinde, nu aveam stari de nervi, doar ca ma cam ingrasasem.Acum nu pot sa zic ca numai de la anticonceptionale luasem in greutate pentru ca aveam o stare de bine si fericire la cote maxime.
    Am consumat aceste pastile timp de un an jumatate, dupa care am intrerupt.Ma asteptam sa dau de belea dar nu a fost asa, menstruatia a ramas reglata in continuare, cu nervii stateam bine si nu am mai ramas insarcinata timp de patru ani cand chiar imi doream inca un copil.Nu am mai consumat niciodata anticonceptionale de atunci si dupa a doua nastere nu am mai ramas niciodata insarcinata.
    In concluzie, aceste pastile mi s-au potrivit mie si nu mi-au fost recomandate de vreun medic, am avut noroc si le-am nimerit din prima.Recomandat este sa mergeti la medic, sa faceti analize si in functie de analize sa va recomande ce anticonceptionale sa folositi.
  •  
    • 925 mesaje
    22 Sep 2009, 21:12
    0 0
    am renuntat la anticonceptionale de miercuri,a aparut menstruatia,dar au disparut cosurile dureroase!mi-a mai aparut cate-o brobonica,dar nu mai sunt deloc cum eram!pe deasupra ma simt si mai bine!