Idei de promovare salon infrumusetare

  •  
    • 2 mesaje
    8 Iun 2012, 07:39
    0 0
    In primul rand trebuie sa intelegem ca este apropape imposibil ca fara bani sa facem bani. Acum conteaza cat cheltuim si pe ce ii cheltuim.
    Deoarece îmi este necunoscut un buget pe care doriţi să îl alocaţi în vederea promovării, îmi voi permite să fac câteva sugestii din care să alegeţi ceea ce vi se potriveşte.

    Faţada locaţiei este importantă şi trebuie să atragă. Vă recomand o colantare mată a geamurilor cu modele sau figurine în ea. Cei ce se ocupă cu colantarea ştiu despre ce este vorba. O casetă luminoasă sau litere din polistiren luminate cu proiectoare, în funcţie de cât doriţi să investiţi. Atenţie la grafică. Dacă nu aveţi vitrină încercaţi forme din polistiren lipite pe perete.
    Caseta Luminoasă (2×0,8 m – în jur de 250 eur); Litere Polistiren (în jur de 150 de eur)
    Pentru a vă atrage clienţi vă recomand fluturaşii, în care aveţi nevoie de oferte sau reduceri, iar în funcţie de cât doriţi să investiţi şi zonele de interes pentru distribuţie, îl puteţi face pentru a fi agăţat de mânerul uşii sau normal. Vă ajut şi aici cu un model executat pentru un colaborator pentru a vă inspira. Tipăriţi minim 10.000 bucăţi şi distribuţia să se realizeze în cutiile poştale sau la mânerul uşii. De ce acolo? Pentru că sunt şanse mari să ajungă la persoane de gen feminin şi pentru că astfel se poate distribui o cantitate mare într-un timp scurt. Reţineţi că în general se aruncă peste 80%, de aceea trebuie un tiraj mare, pentru a creşte numărul de clienţi ce vin în urma campaniei. Puteţi tipări şi fluturaşi la o singură culoare (roşu cu alb sau albastru cu alb), aceasta variantă are un cost mai redus, dar nu se pot folosi imagini. Pentru distribuţie: la blocurile cu lift o persoană distribuie aproximativ 2.000 de bucăţi în 6 ore iar la cele fără lift, aproximativ 1.200 de bucăţi în 6 ore.
    Fluturaşi (10.000 buc. – în jur de 350 de eur sau o singură culoare 180 de eur)
    Pentru păstrarea clienţilor vă recomand cărţi de vizită şi în măsura în care este posibil ceva gratuit (când revin data următoare). Exemplu: la următoarea dumneavoastră vizită vă oferim lacul de unghii gratuit (în acest fel clientul va trebui să îşi facă manichiura) sau la urmatoare dumneavoastreă vizită, când doriţi să vă vopsiţi, vă oferim tunsul gratuit. Aceste gratuităţi să fie trecute pe un cupon de marimea unei cărţi de vizită, pe faţă să aveţi fundal colorat, să treceti numele salonului, gratuitatea scrisă mare şi pe verso fundal alb, scris: numele, adresa şi telefoanele salonului.
    Dacă aveţi şi servicii de remodelare corporală vă recomand şi reclama pe internet prin google adwords.

    Pentru mai multe metode de promovare puteti vizta www.ciocangabriel.ro


    Acest mesaj a fost editat de către ciocangabriel: 8 Iun 2012, 07:41