Idei de promovare salon infrumusetare
-
5 1Imi poate sugera si mie cineva niste idei de promovare pentru un salon de infrumusetare recent deschis? Exclus impartit fluturasi pe strada, reclama in ziar/la radio ... pentru ca deja am facut astea.
-
ai si tu rabdare, in genul asta de afacere dureaza pana iti faci o clientela. mai bine focuseaza-te pe calitatea serviciilor. ai grija ca fetele sa isi faca foarte bine treaba si sa fie prietenoase, folositi produse de calitate, si bineinteles mare aentie la curatenie. un client nemultumit nu se va intoarce niciodata, unul multumit e foarte probabil sa mai treaca pe la voi, iar unul foarte multumit e ca si castigat.
altfel, daca nu e un salon de fite, nu se justifica sa investesti prea mult in promovare -
Trebuie sa pui foarte mare accent pe calitatea serviciilor oferite. O clienta multumita iti aduce si altele... Eu de curand am avut o experienta neplacuta, s-a deschis un salon nou langa mine si am zis sa incerc, cel la care mergeam eu era destul de departe, am mers si am fost dezamagita... Asa ca nu ma mai duc acolo! O sa tot caut pana o sa gasesc ceva care merita banii pe care ii dau si atunci o sa le povestesc prietenelor mele cat de bine sunt tratata la acel salon... Cred ca asta e cea mai buna metoda!
-
si eu spun ca intr-o astfel de situatie, clientela se dobandeste in timp. fii comunicativa cu clientele tale, de la care trebuie sa intelegi ce asteapta de la salonul tau.
pe langa serviciile profesionale oferite care trebuie sa fie de calitate, cred ca angajatele tale trebuie sa fie comunicative, zambarete, sa binedispuna, sa ai o muzica de calitate in salon. Eu personal, inafara de servicii am apreciat intodeauna la un salon atmosfera cat mai prietenoasa. La un moment dat mergeam la un salon care avea mereu pe masa bomoboane pentru clientele care veneau cu copii si cafea pentru cliente. Astfel incat am inceput s amerg pe acolo doar sa le vad pe fete, care intodeauna imi ridicau moralul
poate ne si spui unde e salonul tau, suntem destule potentiale cliente care putem fi intersate.
hai, multa bafta -
Pentru mine calitatea serviciilor este cea mai importanta, apoi ambianta si altele.
Daca nu sunt multumita caut altceva.
In alta ordine de idei, mi-ar place sa gasesc un salon unde sa-mi pot face un abonament. Asa sunt sigura ca nu voi neglija capitolul acesta, voi fi mereu aranjata si la un pret convenabil. -
bafta,
Scrisesem un "cersaf" rezumatul: Coafeza mea ma poate coafa oriunde....pentru mine rezultatul conteaza!!! Am testat..pana aproape am chelit!!! Ambianta nu m-a ajutat, ci mai degraba calitatea serviciilor primite!!! Asa ca ia aminte!
eu nu am fost niciodata in Iasi, dar o sa ii trimit prietenei mele adresa ta! -
Salma, probabil ca n-are buget (ca si 95% dintre micii intreprinzatori din R pentru platit consultanta in marketing, c'mon, vorbim de un salon de cartier.
Deliush, inainte sa cauti idei gandeste-te si pune pe hartie cine este targetul tau. Femei, ok, dar ce varste? Si cu ce venituri? Care locuiesc unde?
Odata stabilit targetul o sa iti vina mult mai usor idei despre cum sa le atingi pe femei cu mesajele tale de promovare.
Apoi trebuie sa iti stabilesti un obiectiv: vrei sa afle de salon (doar awareness)? vrei sa castigi X cliente in X timp (masurabil)? etc.
Pot sa iti spun eu ce anume ma face sa revin sau nu la un salon:
1. daca ma simt bine acolo si nu asist la discutii personale si total neprofesioniste intre coafeze/cosmeticiene etc. unde fiecare povesteste ce-a facut barbac'su sau copilu' sau mai stiu eu ce informatii total neinteresante de fata cu clientele, in gura mare
2. daca coafeza / manichiurista / cosmeticiana etc. nu se apuca, la modul total neprofesionist, sa critice munca coafezei / ... precedente la care am fost. E un sindrom romanesc oribil, care ma deranjeaza la maxim.
3. sa nu mi se bage pe gat prostii de adormit copiii, gen vreo poveste puerila despre cat de naturala e oja cu care sunt data, cu extras de floare de bambus si alte rahaturi pe care o femeie cat de cat educata nu le ia deloc in serios si se amuza doar de cat de convinsa e cea care vrea sa i le vanda de beneficiile miraculoase. Nu ma trata ca si cum n-am mai auzit de aloe vera si nu pleca de la premisa ca sunt atat de paralela cu planeta incat sa cred ca daca dau 300 de lei pe-un sampon natural o sa imi creasca vreo coama de cal. Serios acum.
4. Nu imi place deloc atunci cand coafeza isi da cu parerea despre ce ii cer. Cand ma duc la coafor vreau sa mi se faca ceea ce vreau eu, ca daca voiam o parere de expert ma duceam la Orlando Pita. La coaforul din colt vreau intertinere si vreau sa aleg daca vreau sa mi se taie 1 cm din varfuri si sa imi fie respectata dorinta, nu sa aud impresiile coafezei care crede ca mult mai bine mi-ar sta bob si sa intru intr-o bucla de justificari ca de ce nu vreau bob samd.
5. vreau sa imi fie respectat timpul. daca am programare la ora 3 si ajung la 3 fara 5, nu ma deranjeaza sa astep 5-10 minute. dar nu am chef sa stau sa i se termine permanentul lu' tanti dinainte doar fiindca salonul nu stie sa-si manageruiasca timpul.
Daca imi mai vin in minte iti mai spun. In general nemultumirile mele de la saloane sunt legate de relatiile cu clientii mai mult decat de calitatea serviciului in sine, ceea ce imi indica faptul ca sunt genul de consumator pe care il aduci prin relatii cu clientii facute profesionist.
Evident, alti clienti sunt atrasi de pret, altii exclusiv de calitatea serviciului, altii de locatie, altii de cat de bine cunoscut e salonul etc. Depinde de tine sa identifici pentru care din categoriile astea vinzi si cum targetezi promovarea tinand cont de cine e targetul tau si pentru ce motiv ar cumpara de la tine si nu de la celalalt salon.De exemplu, sa spunem ca targetezi in principal femeile de 25-40 de ani, active (care muncesc) cu venituri medii si care locuiesc in cartierul X, estimand ca pentru ele cele mai importante sunt pretul+timpul.
In continuare poti (doar cateva idei):
- tine deschis salonul, cu cele mai multe coafeze pe tura, intre 5 si 9 seara (cand ies clientele tale de de la serviciu si merg spre casa)
- promovezi un frigider unde clientele isi pot tine produsele cumparate din piata pe drum spre casa cat timp isi fac parul
- faci pliante (la modul ca lumea, nu amestecuri de milioane de informatii pe un biletel) cu beneficiile cheie: tuns rapid, ajungi rapid acasa, ne ocupam de cumparaturile tale, rezerva-ti 30 de minute de rasfat la pret competitiv in drum spre casa de la serviciu
Astea sunt cateva idei schitate foaaaarte simplist, dar dupa o schema logica: cui vinzi? ce? de ce ar cumpara de la tine? Evident ca tu poate vrei sa targetezi pe altcineva, nu categoria descrisa de mine, insa asta era doar un exemplu, iar idei pot veni o gramada atunci cand gandesti structurat.
Acest mesaj a fost editat de către outofhere: -
deliush said:
Am facut si asa ceva, de doua luni am o promotie de genul acesta ... problema e ca foarte putini clienti au revenit la salon ...
Acest mesaj a fost editat de către Maricon: