ce conditii sunt pt a deveni educatoare?

•  
    • 182 mesaje
    22 Feb 2008, 22:05
    0 0
    sunt studenta, am atestat de engleza.as vrea sa lucrez ca educatoare. oare e un curs pt asa ceva? sau ceva ce trebuie obtinut de la minister? mersi anticipat. pupici
  •  
    • 84 mesaje
    23 Feb 2008, 10:12
    0 0
    Colegiul Pedagogic are 2 (doua) specializari pentru invatamantul prescolar :invatatori si educatori
    Cursuri de educatori nu am fost pana acum.
  •  
    • 177 mesaje
    23 Feb 2008, 11:50
    0 0
    tre sa ai colegiul pt institutori. cu calificarile tale poti lucra ca educatoare, dar la o gradi privata, nu la stat.
  •  
    • 357 mesaje
    23 Feb 2008, 16:42
    0 0
    cred ca de cand a aparut forma de invatamant superior de scurta durata -3 ani-s-au desfiintat colegiile. cel putin astea economice nu mai sunt. am impresia ca exista o specializare la facultate ptr a putea preda la gradinita.
  •  
    • 171 mesaje
    23 Feb 2008, 20:02
    0 0
    Da, colegiile s-au desfiintat.Adreseaza-te Facultatii de Psihologie si Stiintele Educatiei.
    Sau mai poti intra pe acest forum si poate iti gasesti aici informatii mai exacte :http://forum.portal.edu.ro/index.php?act=idx
    Dar asa cum a spus cineva cu studiile tale poti cauta o gradinita particulara unde sa predai.O educatoare titulara dupa 11 ani de activitate cu gradul 1 luat ajunge undeva pe la 10 milioane daca nu ma insel.
    Succes.
  •  
    • 182 mesaje
    23 Feb 2008, 22:49
    0 0
    multumesc din suflet..la o gradi particulara ma gandeam si eu...dar oara cum invat sa fiu un bun pedagog.nu o fi vreun trainng exact pt cum sa predai copiilor mici etc? pup
  •  
    • 171 mesaje
    24 Feb 2008, 00:53
    1 0
    E suficient sa iubesti copiii.Ei te judeca cel mai bine.
    Te pot ajuta cu planuri de lectii daca vrei.Si pot sa iti pun la dispozitie o parte din materialele pe care le am eu.
    Am petrecut ceva ani printre copii si tare mult iubesc meseria asta.