Mancarimi vaginale provocate de antibiot

  •  
    • 2386 mesaje
    17 Nov 2008, 15:05
    0 1
    S-a terminat. Greseala doctoritei a fost ca nu mi-a dat ceva care sa ma protejeze. Am mai luat antibiotice, dar a fost singura data cand mi s-a intamplat.
    Apropo de lenjerie, in perioada cand am avut candida am aruncat toti chilotii.
  •  
    • 4 mesaje
    21 Nov 2008, 15:46
    0 1
    In ceea ce priveste problema ta, din pacate ea apare destul de des la persoanele care fac tratamente cu antibiotice pentru vaginite sau vaginoze. Cel mai recomandat este sa faci un tratament cu PROBIOTICE VAGINALE pe parcursul si dupa tratamentului cu antibiotice. Aceste probiotice, au rolul de a mentine un PH scazut in vagin lucru care va preintimpina aparitia si proliferarea candidei.
    Eu am gasit un astfel de produs la recomandarea ginecologului la o farmacie in Bucuresti. Nu stiu sa iti explic unde sa il gasesti pentru ca eu l-am cautat destul de mult, dar pot sa iti dau adresa si telefonul firmei importatoare. Produsul se numeste "GYNIE L" contine 15 capsule vaginale si un aplicator, costa 39.5RON in farmacie. Pe cutie scrie ca importator este o firma din Bucuresti care se numeste Hyllan Pharma. Nu are un numar de telefon pe cutie, dar i-am cautat pe internet si am gasit acolo numarul lor: 425.55.66 (www.hyllan.eu). Succes!
  •  
    • 2386 mesaje
    22 Nov 2008, 11:58
    2 0
    Nu mai am probleme acum. Oricum evit antibioticele.
  •  
    • 199 mesaje
    8 Oct 2018, 17:50
    1 0

    Buna! Poate fi vorba despre o candidoza, am avut si eu si erau chiar aceste simptome, insa coincid si cu alte fectiuni de la acest nivel. Sunt tratamente speciale pentru fiecare, doar ca mai intai trebuie sa va vada un medic specialist. Va recomand sa mergeti la dr Silviu Istoc, chiar este foarte bun, eu la el ma tratez si sunt foarte multumita.

  •  
    • 77 mesaje
    27 Feb 2020, 10:18
    0 0
    In spatele acestor mancarimi pot fi afectiuni mult mai grave. Nu te baza pe faptul ca asa este normal. Ar trebui sa consulti un medic ginecolog care sa identifice cauzele adevarate ale problemei tale. Ti-l recomand pe dr. Silviu Istoc, un medic ginecolog foarte bun, care pe mine m-a ajutat sa imi tratez mai multe probleme, printre care si candidoza. Eu iti recomand sa nu mai amani. Multa sanatate!
  •  
    • 77 mesaje
    28 Iul 2020, 13:11
    0 0
    Buna! Poate fi vorba despre o candidoza, am avut si eu si erau chiar aceste simptome, insa coincid si cu alte fectiuni de la acest nivel. Sunt tratamente speciale pentru fiecare, doar ca mai intai trebuie sa va vada un medic specialist. Va recomand sa mergeti la dr Silviu Istoc, chiar este foarte bun, eu la el ma tratez si sunt foarte multumita