machiajul si efectele lui...

  •  
    • 4 mesaje
    27 Oct 2008, 13:34
    0 0
    machiajul si efectele lui...
  •  
    • 0 mesaje
    27 Oct 2008, 14:01
    0 0
    adevarul ca da..machiajul de la o varsta frageda imbatraneste..sunt creme in comert pe baza de lamaie si papadie pentru albire..si asa o sa ai un ten mai uniform la culoare...sau un ceai de mustel si cu cateva picaturi de lamaie e foarte bun sa il folosesti dimineata apoi sa dai cu o crema hidratanta...tenul creol e foarte frumos si multe isi doresc sa il aiba..daca obtii o culoare mata si uniforma o sa fie foarte frumos..si eu sunt creola si am incercat ce am spus mai sus si a avut efect...ai girja de tine si nu mai da cu atat de multe farduri la varsta ta...:) te pupacesc:*
  •  
    • 0 mesaje
    27 Oct 2008, 14:24
    1 0
    eu ma machiez din clasa a 8 si sunt naul 3 la medicina dar nu am prb cu machiajul sunt obsedata ma machiar chiar daca duc si gumoiul sau merg la magazinul din bloc......nimeni nu stiu ma vazut niciodata nemachiata......bineinteles inafara de fam si iub meu..dar eu am ffff mare grija de mine de ten in speciala.......folosesc lotiune tonica de la Amway este extrem de buna creme hidratatnte Amway...masti de fata Amway....fond de ten Amway.far de ochi de obtaji,mascara toate de la Amway..e o firma cam sumpla dar splenidida...ma impac de minune si eu folosesc toate astea de la gama pt ten sensibil......nu am nicio defectiune a fetei dar imi place mult sa fiu aranjata......stiu ca e bn sa folosesti produsele de la acceas firma......seara dupa ce ma demachiez ma ung cu putin ulei de masline pe fata.mi-l hraneste,inmoaie si ii da finete....apoi ma hidratez cu crema...si o data la 2 3 sapt imi fac o masca de argila cu lamaie.......dar esti prea tinerica pt cearcane...riducri etc......incearca niste masri regeneratorii naturale...succes
  •  
    • 2131 mesaje
    27 Oct 2008, 14:59
    1 0