Ginecologie-tratamente naturiste

•  
    • 430 mesaje
    26 Ian 2006, 10:23
    1 0
    IMPORTANT!!! Tratamentele au folosit multor persoane dar eu nu sunt medic, deci ele nu substituie un control medical. Intrebati ginecologul sau medicul endocrinolog in functie de problema.
    Pentru toate fetele cu probleme, am gasit aceste tratamente pe un forum, acolo scriau multe femei ca le-au urmat si ca erau foarte multumite de rezultate. Eu personal mi-am rezolvat chisturile ovariene, am scapat de operatie!!!!
    contra fibrom uterin:

-naprasnic(adenofibrom uterin si mamar, chist ovarian (ovare polichistice);
    este extrem de eficient in tratarea sterilitatii (la barbati si la femei), a impotentei, frigiditatii, diabetului, afectiunilor pulmonare, diverse disfunctii hormonale,actiune reglatoare hormonala deosebita, el avand un efect asemanator progesteronului, balsam pentru tubul digestiv, reduce inflamatiile inactivand focarele de infectie).Pulberea de naprasnic: se macina fin planta uscata, in piua sau cu rasnita electrica,; din pulberea fina rezultata se iau 1 lingurita de trei ori pe zi; planta se tine sub limba vreme de un sfert de ora, dupa care se inghite cu apa.
    -muguri de zmeur(rubus-idaeus)(fibrom uterin,chist ovarian,amenoree,metroragie,menoragie,metrita,pilozitate excesiva,iminenta de avort,contra fibromului );
    -tinctura din aninul alb(alnus incana)-foarte bun pt.combaterea fibromului uterin

MEDICAMENTE DIN PLANTE:
    -golden yacca(max.cat scrie pe cutie)de obicei se ia in functie de varsta(ex.50ani=5cutii)
    -cat`s claw sau detouncaria tomentosa)-vezi prospectul-ambele sunt pentru combaterea sterilitatii,reglare hormonala,resorbtia chisturilor,tumorilor,nodulilor);
    -supozitoare (nu vaginale)cu carpicon.Se adm. din a 5-a zi a ciclului menstrual pana in a 19- a zi(2-dim. si seara)
    -crema de galbenele pentru masarea vaginala;