Contract cu Agentie imobiliara!Va rog sa ma ajutati.

  •  
    • 1 mesaje
    7 Nov 2013, 20:46
    0 0
    Buna la toata lumea,Sunt student in anul 1 in iasi,nu am prins loc la camin,asa ca am fost nevoit sa inchirez un apartament.
    Am gasit un apartament la 220 euro,dar care e prin agentie,am facut contract cu agentia pe o perioada de un an de zile,in prima luna am platit comison+garantie si chirie,sunt de aproape 5 luni in acest apartament,dar in ultima luna nu am avut apa de loc,si din spusele proprietarei nu o sa se rezolve problema prea curand,deoarece in blocul in care stau,sunt uni proprietari care au datorii cu zecile de milioane la asociatie,asa ca apa ne a fost inchisa,si nu cred ca o sa se rezolve prea curand problema.
    .................................
    Eu as vrea sa ma mut,de aici,deoarece a trecut o luna,si eu nu am avut deloc apa,si sa te speli cu apa plata nu e convenavil deloc,:))
    Imi puteti spune  cum pot rupe contractul cu agentia,mai am de stat 7 luni aici,dar in conditile astea nu mai pot sta nici o luna.
    Trebuie sa platesc vro suma de bani,daca decid sa plec?Pot fi dat in judecata?In contractul de inchirere apare ca am toate conditile,dar eu apa nu mai am de o luna de zile,si nici luna aceasta nu o sa am...
    Va multumesc :)

     
  •  
    • 9728 mesaje
    8 Nov 2013, 21:29
    0 0
    mariust said:
    Eu as vrea sa ma mut,de aici,deoarece a trecut o luna,si eu nu am avut deloc apa,si sa te speli cu apa plata nu e convenavil deloc,
    Imi puteti spune  cum pot rupe contractul cu agentia,mai am de stat 7 luni aici,dar in conditile astea nu mai pot sta nici o luna.
    Trebuie sa platesc vro suma de bani,daca decid sa plec?Pot fi dat in judecata?In contractul de inchirere apare ca am toate conditile,dar eu apa nu mai am de o luna de zile,si nici luna aceasta nu o sa am...
    Va multumesc