Exercitiile Kegel îţi garantează orgasmul


Exerciţiile Kegel pot fi făcute oriunde şi oricând, chiar şi la birou, fără ca cineva din jurul tău să îşi dea seamă...
Exerciţiile Kegel pot fi făcute oriunde şi oricând, chiar şi la birou, fără ca cineva din jurul tău să îşi dea seamă, sau chiar în timpul actului sexual (dacă faci corect acest exerciţiu, partenerul tău va avea impresia că îi "strângi" penisul). Rezultatele acestor tipuri de exerciţii pot deveni vizibile într-o lună, poate chiar şi mai devreme, cu condiţia să fii perseverentă şi să ai răbdare.
 
1. În primul rând, localizează muşchii perineali (pubococcigieni). Cea mai sigură cale prin care îţi poţi identifica muşchii PC este cea prin care îţi opreşti brusc jetul de urină în timpul procesului de micţiune. Opreşte, în mod intenţionat, eliberarea urinei. Muşchii care se contractă sunt cei PC. Repetă acest exerciţiu până când înveţi să controlezi aceşti muşchi. O altă modalitate prin care poţi să îţi depistezi muşchii PC constă în introducerea unui deget curat (pentru femei - în vagin, iar pentru bărbaţi - în anus) şi să îl strângi. Dacă simţi o presiune în jurul degetului, atunci, în mod sigur, foloseşti muşchii potriviţi, adică cei PC.
 
2. După ce ai localizat muşchii PC, încearcă să îi contracţi 3-5 secunde, oricât de tare poţi, apoi relaxează-i pentru aceeaşi perioadă de timp.  
 
3. După ce ţi-ai aflat limitele în ceea ce priveşte timpul de menţinere a muşchilor PC contractaţi şi apoi relaxaţi, poţi "depăşi" puţin aceste limite. Încearcă mai multe sesiuni de contracţii şi relaxări ai acestor muşchi: dacă ai putut contracta muşchii 5 secunde şi apoi să îi relaxezi pentru aceeaşi perioadă de timp, încearcă să faci aceste lucruri timp de 6 secunde, apoi de 7 secunde şi tot aşa. Poţi contracta muşchii PC pentru 10 secunde, apoi să îi relaxezi pentru alte 10 secunde şi repetă aceste exerciţii de 10 ori. Nu încerca să te forţezi prea  mult, mai ales că eşti la început.
 
4. După ce ai câştigat puţină "experienţă", poţi să faci aceste exerciţii chiar de 3-4 ori pe zi. Încearcă să variezi intensitatea de contractare a muşchilor PC, dar şi a timpului de relaxare a acestora; contracta rapid şi apoi relaxează la fel de rapid. Nu uita, însă, să nu forţezi prea mult, pentru că îţi poţi provoca disconfort sau chiar durere.
 
5. Dacă te simţi confortabil, poţi introduce aceste exerciţii şi în procesul tău de masturbare. Fă-le în timp ce te "aprinzi" când faci dragoste cu iubitul sau, înainte şi chiar în timp ce ai un orgasm. Vei observa că aceste exerciţii pot accentua intensitatea acestuia, ajutându-te să ajungi îl al nouălea cer. Ca orice exerciţiu, este foarte important să începi încet şi să fii foarte atentă la modul în care reacţionează corpul tău.

Recomandă acest articol:

Facebook Twitter gplus

Dacă ţi-a plăcut acest articol, te așteptăm și pe pagina noastră de Facebook!

 

Comentarii (3)

POSTEAZA COMENTARIU
Afiseaza:Cele mai recente|Cronologic

  • Claudia pe 8 Feb 2012, 12:20
    Exercitii Kegel

    Intr-adevar sunt foarte bune aceste exercitii. Eu le fac cu ajutorul unui dispozitiv. Imi este mult mai usor asa. Daca doriti sa impartasim impresii, opinii despre aceste exercitii ma puteti contacta: claudiamarici@yahoo.com

    0
    0

  • lizza pe 11 Nov 2010, 10:54
    exercitii

    Intreruperea jetului urinar de 3-4 ori prin aceste contractii e benefic pentru vezica urinara si previne infectiile urinare ( cu care ne confruntam foarte multe femei).

    1
    0

  • elenush05 pe 23 Oct 2010, 09:58
    testat

    inainte mi se parea o prostie,insa de cand am inceput sa fac aceste exercitii,am avut rezultate foarte bune,nu le-am facut degeaba.asadar incercati,fetelor,nu aveti nimic de pierdut;)

    1
    0

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod