Cum să te refaci rapid după o despărțire? 7 sfaturi de la expert

Află de la psihoterapeutul Andreea Răduță care sunt cele mai bune soluţii pentru a-ţi reveni după ce ai încheiat o relaţie de durată!
Despărțirile ne dor și după ele, întotdeauna avem nevoie de timp pentru a ne vindeca emoțional și a fi pregătiți să ne deschidem către o nouă relație. Adeseori nu este atât de ușor să ne detașăm emoțional de fostul partener /fosta parteneră, mai ales atunci când gândurile negative ne țin prizonieri.  

Gânduri negative după o despărțire:


  • „Daca ea/el m-a părăsit, înseamnă că nu sunt așa de bun/bună sau valoros/valoroasă.”
  • „Mi-e teamă că am să rămân singur/singură.”
  • „Cu ce am greșit de am fost părăsit/părăsită?”
  • „Cum a putut să îmi facă așa ceva? Îl urăsc/o urăsc.”
  • „Poate și pe viitor am să pățesc același lucru.”
  • „Bărbații/femeile nu sunt de încredere.”
  • „Relația noastră a fost minunată, nu pot accepta că s-a incheiat”, etc

În cabinetul psihologic, am întâlnit persoane care au rămas blocate în relații de cuplu din trecut și nu puteau să își revină emoțional. De exemplu, un tânăr de 22 de ani a venit la psihoterapie cu solicitarea următoare: „A trecut aproape un an de când m-a părăsit fosta iubită. Mă gândesc mereu la ea, caut ocazii să o reîntâlnesc, nu pot să mă atașez de nicio altă fată. Vreau să mă ajutați să o uit.”
 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod